Oliver Wood
Po skończonym posiłku od razu udaliśmy się do pokoju Olivera. Z każdą chwilą moje serce biło coraz mocniej. Będąc już na miejscu zaczęłam chodzić nerwowo w kółko.
- Jeśli chodzi o ten pocałunek...
- Wiem co chcesz powiedzieć. – spojrzał na mnie zdziwiony – Poniosło nas. W końcu tobie podoba się inna dziewczyna...
- Jaka inna dziewczyna? To ty mi się podobasz [T/I]. – podszedł do mnie, a ja zatrzymałam się zdziwiona prawie na niego wpadając.
- Ja?
- Tak. – objął mnie i oparł swoje czoło o moje – Zdałem sobie z tego sprawę gdy leżałaś spetryfikowana.
- Też mi się podobasz.
Cały stres ze mnie zszedł. Szczęśliwa złączyłam nasze usta w pocałunku.
Cedrik Diggory
- Więc mówisz, że jestem twoim największym skarbem? – szłam z chłopakiem w stronę zamku by się ogrzać. Cały ten czas nie mogłam przestać się uśmiechać.
- Mówię. – stanął przede mną i położył dłonie na moich policzkach – Największym, najważniejszym, najcenniejszym skarbem.
Nachylił się i złączył nasze usta w pocałunku. Całował powoli i z czułością, jakby bojąc się, że za chwilę zniknę.
- Też jesteś moim skarbem.
Szerzej się uśmiechnęliśmy. Oparł swoje czoło o moje i przez chwilę tak staliśmy. Ruszyliśmy dalej trzymając się za ręce w momencie, w którym zawiał mocniej wiatr.
Draco Malfoy
Siedziałam w pokoju wspólnym patrząc na listę, którą otrzymałam oraz przeglądając katalog. W pewnym momencie poczułam jak ktoś siada obok, a następnie mnie obejmuje i całuje w policzek.
- Co to za czułości Draco?
- Nie podoba ci się? – złożył pocałunek na mojej szyi.
- Podoba, jednak jestem trochę zaskoczona.
- Gdyby nam nie przerwano nie byłabyś zaskoczona. Chciałem ci powiedzieć, że naprawdę mi się podobasz i jestem szczęśliwy, że będziesz moją żoną.
Szczęśliwa odwróciłam się w jego stronę i go pocałowałam. Mruknął coś zaskoczony, jednak odwzajemnił pieszczotę mocniej mnie obejmując.
- Po czymś takim sądzę, że również coś do mnie czujesz.
Tylko się uśmiechnęłam ponownie go całując.
James Potter
- Przynajmniej tobie się udało Remus. – patrzyłam ze słabym uśmiechem na Lupina, którego przytulał Syriusz – To urocze.
- Jeszcze raz opisz mi tą blondynkę. – zerknęłam na Lily – Na naszym roku są dwie i są to bliźniaczki chociaż różni je kolor oczu. Jedna ma niebieskie, a druga zielone. Obstawiam, że to jedna z nich.
- Kochanie, [T/I] powiedziała już pięć razy, że nie ma pojęcia jaki kolor oczu miała. – Severus objął dziewczynę, która westchnęła – Poza tym nie mamy pojęcia czy są razem.
- Kto jest razem? – podskoczyłam i spojrzałam na Jamesa – O kim to tak rozmawiacie?
- O tobie Rogaczu, wiesz?
- Dlaczego o mnie? Chwila... Ty i Lunio jesteście razem? – Syriusz pokiwał głową – Moje gratulacje! A teraz wybaczcie, ale porywam [T/I].
Nim ktoś zdążył coś zrobić okularnik podniósł mnie i zaczął gdzieś ze mną iść. Po kilku minutach byliśmy na Wieży Astronomicznej. Postawił mnie, ale nie przestał obejmować.
CZYTASZ
Harry Potter Boyfriend Scenarios III
FanficHarry Potter Boyfriend Scenarios III po polsku, realizowane dla: •Harry Potter •Ron Weasley •Bill Weasley •Charlie Weasley •Percy Weasley •Fred Weasley •George Weasley •Oliver Wood •Cedrik Diggory •Draco Malfoy •James Potter •Syriusz Black •Rem...