Vzala jsem knihu, co ležela na zemi a praštilila tím Riu do hlavy. Ta zakňučela a spadla obličejem na zem. projistotu jsem vzala knihu a utíkala k východu. Cestou jsem potkala Hellen a popadla ji za ruku a táhla i s košíkem ven. Potom jsem uviděla Adama, jak si vybírá nůž ve zbrojírně a zavolala na něj: ,,Adame utíkej. rychle. Už je tu! Neutekli jsme mu! Dělej!" zařvala jsem přes půl obchodu. On se rozhlídl, popadl nůž a utíkal za námi. Odsunul auto a hodil do něj všechen nákup a sedl si za volant. ,,Pohněte sakra! Nemáme kilo času." Sedli jsme si do auta a on tak šlápl na plyn, až jsme byli zaražení metr v sedadle. pořád jsem držela v ruce tu knihu. Otočila jsem ji a dívala se na nadpis: Vlci a upíři- rozdíli mezi vlkodlaky a vlky.
Našla jsem to, co jsem hledala. Zrovna jsem otevírala knížku, když Adam prudce zabrzdil. Kniha mi vyletěla z ruky a praštila ho do hlavi. ,,Ty k*ávo nemůžeš si dávat bacha ?!" Vyhodil nás z auta a táhl tašky ke mě do pokoje. Sebrala jsem knížku a utíkala dovnitř, protože mám pocit, že jsem jí tam zase zahlídla v keři. Utíkala jsem do pokoje, a když jsem tam konečně byla, tak jsem zamkla dvěře a zatáhla žaluzie. Lehla jsem si na postel a vyděšením jsem hrozně vykřikla. Vedle mě ležel teď už probuzený Raien. ,,Nekřič Nien. Oblečení máš v koupelně. Nech mě teď na pokoji!" Hodila jsem knihu na noční stolek a vyletěla z pokoje. Utíkala jsem ven a když jsem konečně stála před budovou tak jsem zařvala: ,,Tady jsem Rio! Pojď si pro mě! Už nemám proč žít!"
Někdo mě ale chytil za ruku a ztáhl mě zase dovnitř. ,,Co to děláš? Zbláznila ses?" vyhrkl na mě Adam. ,,Ne! Už nechci žít nemám proč. Vždyť..." nestihla jsem to doříct, protože spojil naše rty a přitáhl si mě k sobě. Chtěla jsem je oddělit, ale on byl tak úžasný.
Rty mi brněli a v břiše mi poletovali motýli. Když se odtáhl, tak jsem na nesouhlas zakňučela. On se na mě jen podíval a už byl pryč. Zavřela jsem dveře a přemýšlela o tom. Vešla jsem do pokoje a zamkla se v koupelně.
Pardon. Zase krátká. Moc se omlouvám, ale tato je aspoň opravená. porsím KOMENT. děkuji .DĚKUJI VÁM
ČTEŠ
Little wolf (DOKONČENO)
Про оборотнейCelý život jsem byla vychována mezi lidmi. Jeden den se to ale změnilo a já ztratila mou adoptivní rodinu a zjistila, že nejsem jen tak obyčejná holka a ani obyčejný vlk. Nakonec mám vykonat šílený úkol, který mi byl předurčen. Jo a našla jsem svou...