𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓓𝓮𝓶𝓲 𝓛𝓸𝓿𝓪𝓽𝓸 - 𝓒𝓸𝓷𝓯𝓲𝓭𝓮𝓷𝓽
Jó pár órát felőrölt, hogy a két lány haza jussék a Cullen házba. Jóllehet foghatták volna az egyre abszurdabbá vált időjárási körülményekre; a kövér pelyhekben szakadó hóra, illetve a jégkorcsolya pályára emlékeztető utakra, ám ők mégis más miatt késtek.
Rosalie kezdett benne hinni, hogy benne és Marában több közös pont van, mint bármelyik más vámpír ismerősében, múltjuk hasonló volt, s ugyanúgy nem voltak oda azért, amivé váltak.
Miközben Rosalie haza felé vezetett, s utaztak Forks külvárosában annál jobban mélyült el beszélgetésük. Olyan információkat osztottak meg egymással, amiről nem hitték, egyszer elmondhatják a másiknak.
Mara beszélt franciaországi életéről, az ebből adódó kellemetlen élményekről, s arról, hogyan is ismerkedett meg Carlisle-al úgy igazán, persze azt nem említette, hogy azokban a sötét utcákon 1916 januárjában milyen megmagyarázhatatlan esemény történt kettőjük közöl, mely egy meleg vízcsepp formájába mutatkozott meg kettőjük egymásba kulcsolt kezén.
Aztán Rosalie beszélt a szerelem gondolatáról, ahogyan ő fogalmazta meg: Szerelmes volt a szerelem gondolatába.
Kint a belváros határában azonban Marának megakadt a szeme egy cipőbolton. Kis üzlet volt egy-egy italdiszkont között, ám mégis észrevette azt a megannyi rabul ejtő cipőt az üzlet kirakatában.
Volt ott térdig érő, bokacsizma, magassarkú, úgyszólván mindenféle cipő, mely úgy ejtette bűnbe a lányt, mint Lucifer Évát. Úgy kívánta megfogni, felpróbálni azokat a cipőket, mint Éva megenni a lédús almát a fáról.
Sóvárgó tekintettel szinte rátapadt az ablakra, még kezét is ráhelyezte, mintha ezzel tapinthatná a bőr, velúr anyagokat. Értelemszerűen megpróbált naturálisan viselkedni, nem mutatva vágyát a cipők iránt, ám a szőkeség így is hamar kiszúrta Mara sóvárgását, így hát megállította az autót, felparkolt a járda szélére, úgy, ahogyan még két autó és Mara ellenvetése ellenére is betuszkolta őt az üzletbe.
Órákon át próbálgatták a drágábbnál drágább luxus márkájú cipőket, csizmákat. A mennyország kapujában érezte magát féldémon létére. Az összeset meg tudta volna venni, ám mielőtt vagyona felét itt költötte volna el, inkább kiválasztott egy magassarkú bokacsizmát. Fűzős volt, s akkora sarka, hogy ne látszódjon olyan kicsinek a legtöbb vámpír között, tehát legalább tizenöt centis sarka volt újonnan választott kedvenc cipőjének. Rosalie is vett magának és ötletére az autóban gyorsan fel is vették őket.
Nagy késések árán, de megérkeztek a házhoz. Nevetve léptek be a nappaliba, ahol az alakváltók és vámpírok újfent tanácskoztak a legendáról, amit Vlad Tepes írt abba a régi könyvbe.
YOU ARE READING
A halott Cullen [CC. FF.] ✔️
FanfictionMara Leroy életét mindig is tragédiák árnyékolták be. Az első világháború idején, huszonegy évesen, Franciaországból az Amerikai Egyesült Államokba szökött, remélve, ott végre békés élete lehet. Tévedett. Már a második héten beleütközött egy kicsi...