XXIV.

1K 44 4
                                    

𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓘𝓷𝓭𝓲𝓵𝓪 - 𝓓𝓮𝓻𝓷𝓲𝓮̀𝓻𝓮 𝓭𝓪𝓷𝓼𝓮

Halihó! 👋🏻Na, ez a rész nem igazán sikerült, úgy, ahogyan akartam, kicsit összecsapottnak érzem, ettől eltekintve remélem nektek tetszeni fog

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Halihó! 👋🏻
Na, ez a rész nem igazán sikerült, úgy, ahogyan akartam, kicsit összecsapottnak érzem, ettől eltekintve remélem nektek tetszeni fog.
És!
Ez végre egy viszonylag rövid rész lett🥰❤️

Ui.: Remélem előidéztem egy kis karácsonyi hangulatot!
❄️🎄☃️

•••

Karácsony

Élete során sok fehér karácsonyban volt része, ünnepelte a karácsonyt már Svédországban, Norvégiában, New Yorkban a színpompázó világítással, mégis azt a kis várost, amit Forksnak kereszteltek el tartotta a legpompásabbnak az év legszebb ünnepén.

A házak tetejét fehérbe bújtatták az égi lények, az emberek pedig színes fényekkel, ember nagyságú télapókkal, rénszarvasokkal díszítették a fehérséget.

Négy napja töretlenül szakadt a hó, néhány utat le is zárta, Forks elzárva a külvilágtól élte az életét, akár csak a Cullen rezidencia vámpírjai. Vámpír létükre ők is megadták a hangulatot a szeretet ünnepének. A ház külsőjét melegfehér fényekkel dekorálták, míg néhány fára ezüstös fényeket aggattak, s ezzel vált a ház Forks látványosságává.

Hatalmas, nagyjából háromméteres fa állt a nappaliban, amit élvezettel és nevetgélve díszítettek, nyoma sem volt a félelemnek, mely ott lapult mindenkiben. A fára két különböző gömbdíszeket akasztottak; ezüstöt és türkizt.

Mara nem vett részt a díszítésben, éppen Leah-val készített karácsonyi finomságokat; kuglófot, muffint, szóval nem sejtette, hogy még a fa is az ő tiszteletére lesz díszítve kedvenc színeivel, ugyanis december 24-e életében nem csak a karácsonyt jelentette; ezen a napon 1895. december 24-én, este tizenegy óra tizenkettő perckor világra hozták őt. A lányt, aki nem is sejtette, milyen hatalmas is ő. Szülei és testvére halála után meggyűlölte a szülinapját, egyébként is úgy gondolta, megünnepelni születésnapját felesleges, hiszen azon a napon sok másik ember is született, ünnepelni meg különleges alkalmakkor lehet, szóval a karácsonyt szerette, de hogy szülinapja is akkora esik azt egyáltalán nem.

Miután visszajött dél környékén Leah-tól, s a nappaliba tévedve meglátta a hatalmas fát, amin kedvenc színei ékeskedtek elsírva magát, csak nehezen esett szájára, hogy bármit is mondjon, de a többiek nem is vártak köszönetet, elég volt, ahogyan látják, hogy a boldogságtól sírva fakadva először Carlisle-hoz rohanva nyakába ugrik és hosszú csókot ad neki, majd egyenként végig puszilja az összes Cullent.

A halott Cullen [CC. FF.] ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora