XI.

1.2K 54 2
                                    

𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓗𝓪𝓵𝓼𝓮𝔂 - 𝓒𝓸𝓷𝓽𝓻𝓸𝓵

𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓗𝓪𝓵𝓼𝓮𝔂 - 𝓒𝓸𝓷𝓽𝓻𝓸𝓵

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

1919. május 11.

Egy hónap elteltével Maráról tökéletesen elmondható lett, hogy idegronccsá vált. A Volterrában található Volturi székhelyén kegyetlenségek sorozatát kellett végignéznie anélkül, hogy egy mukkot is szólhatott volna. Ahogy kitörték a vámpírok nyakát, megbánást jelei nélkül elkapta a rosszullét. Míg a három vezető lentről élvezték a borzalmas látványt a három trónszerű székről, addig neki az eggyel fentebbi emeletről kellett mindezeket végig állnia.

Minden egyes kivégzés úgy égett agyába, mint volt vőlegényétől kapott gyűrűje az ujjába.

Az ujjaival a korlátot szorította, miközben néha farkasszemet nézett Jane-nel, aki kezdetektől el akarta tenni őt láb alól. A szőke hajú lány minden ilyen kivégzésnél önelégülten mosolygott lefagyott testére, hiszen Jane abban a tudatban volt, ha nem hozakodik elő egy értelmesnek mondható képességgel, akkor kivégzik, s erre a napok múlásával egyre nőtt az esély, mert Mara nemhogy képességet nem mutatott, de még tán beszélni is elfelejtett. Egyedül Aronak adott egyszavas válaszokat, a többiek kérdéseit figyelmen kívül hagyta. Ezzel magára haragítva a gárda nagy részét.

Számolta a lassan telő napokat, úgymond számolta a saját életéből fennmaradt kedvetlen napok sokaságát. Életének ez volt a legrosszabb korszaka; a szilárd teste követte az utasításokat, de belül haldoklott, azért, amivé lett, s a szerelme, nevelt fia elvesztése által. Élőhalottként nézett a mennyezeten kirajzolódó bibliai képekre, Ádámra és Évára, a bűnbeesést hozó kígyóra, vagy a fényesen csillogó márvány padló végtelenségbe nyúló fehérségére. Örült volna, ha testének darabkái ott végzik, miután valaki, jóeséllyel Felix leszakítja néhány testrészét, ezzel örökre száműzve őt a pokol matuzsálemi tűzére.

Fiatalabb korában rajongott az építészetért, ám most a föléje tornyosuló díszes, szélein aranyozott korinthoszi oszlopok sem segítették át a nehéz időkön. A mennyezeten végighúzódó csillárokról visszatükröződött a fény, ezzel az piciny kristályok, mellyel teli voltak a csillárok a szivárvány pompájában tündököltek. A csarnok belső homlokzatán kacifántos betűkkel egy latin mondás ékeskedett, s valahányszor ránézett elkapta egy kisebb félelem, hogy vajon azért tűnik szeme elé állandóan ez a mondat, mert rá vonatkozik. A homlokzaton a Quis facit it a malum mondat szúrta szemeit, azaz Így jár az, aki gonosz. Nem győzte elkapni tekintetét az ember nagyságú vérszínű írástól. A falon lógó festmények szinte taszították őt. Ha a falhoz közel sétált a belső hang a fejében arra késztette, távolodjon el ezektől a szépen megrajzolt, ám letargikus hangulatot árasztott középkori portréktól.

Bár sok kivégzés zajlott itt mégsem érezte a halál a dúsan fémes szagát maga körül. Nyugtató citromfű és menta egyvelege bódította az idelátogató vámpírokat. A fehérre meszelt falakon nyoma sem volt egy penész foltnak, vagy egy piszkos résznek. A tapéta itt-ott leszaggatva csüngött a falakról, de emiatt sem veszített az építmény a szépségéből.

A halott Cullen [CC. FF.] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang