XXI.

1K 52 6
                                    

𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓐𝓭𝓮𝓵𝓮 - 𝓢𝓮𝓷𝓭 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮

𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓐𝓭𝓮𝓵𝓮 - 𝓢𝓮𝓷𝓭 𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

La Push.

Mara rajongása az idők során sosem változott, szerette a partot, az erdőt, s a kedves indiánokat. Szerette esőben, napsütésben, este, nappal. Most azonban valami nem stimmelt a hellyel, hátborzongatóan csapkodtak a szikláknak a hatalmasra növekvő hullámok, mintha el akarnák ragadni a nedves homokből.

Valami közeledett. Aljas esemény.

Szakadt az eső, mintha az égen túl lakó kis élőlények árvizet akarnának okozni a parton. Katonák meneteléseként dobolt a tengerparton. A lány hajába vadorzóként suhogott az orkán erejű szél, faágakat vitt messzire a tulajdonosától, aztán pár száz méterrel odébb lerakta.

Egy sárga esőkabátban üldögélt, várva Leah-t, s közben azon gondolkozott, hogy ebben az esőkabátban úgy néz ki, mint Stephen King bohócának egyik áldozata. Ám ennél jóval fontosabb dolgok foglalkoztatták, például, azt, hogy egykori vőlegénye szerelmes belé, s fogóval sem lehetett belőle kihúzni, mire értette azt, hogy nem szereti jobban Esmét Maránál.

Miközben ő ezeken agyalt, s beszélgetett Leah-val, addig a Cullen házban megtörtént, az, amit mindig is el akart kerülni.

Eljött hát az igazság bús pillanata.

***

Caius úgy érezte sosem izgult még ennyire, mint ebben a pillanatban a nappaliban. Kezeit tördelte, olyan intenzitással, hogy pár perc után meg is sajdultak hosszú, csontos ujjai. Lábával egy korábban a rádióban hallott ritmust játszott, s elterelve figyelmét éppen elkövetni szándékozó bűnéről az agyában az előadó nevét kereste.

Élete legnagyobb bűnének látta, hogy elárulja társát, aki feltétel nélkül megbízik benne úgy is, hogy cseppet sem érdemelte meg előélete miatt. De hát nem volt más választása, jóllehet a Volturi utáni csatán is elkotyoghatta volna, mi is zajlik a boldog családi idill mögött, de nem kockáztatott. Félt, hogy meghalt, ezzel pedig oda lett volna a terve.

Kate és Tanya csak „kíváncsiságból" elvezette a többieket az kietlen pusztára, a farkasok területére, hogy Caius egymagában maradhasson Edwardnak és szüleivel. Samet is beavatták a tervbe, így Leah és Sam képességüknek köszönhetően egyszerűen le tudták kommunikálni a történéseket, bár Leah nem volt oda, azért, hogy pont ex barátját avatták be a tervbe, de Maráért még erre is hajlandó volt.

Caius füle úgy zúgott, mintha maga mellett építkezés folyna, s csőlátása sem segített stresszelésén. Érezni vélte, hogy szétnyomja a teher az agyvelejét, sokáig azonban nem szenvedhetett; hangos léptek közeledtek a bénítóan ható nappali csendje felé.

Görnyedt vállait amilyen egyenesre tudta kihúzta, aztán könnyeden, karba tett kézzel várta a nappaliba belépő fiút.

Edwardnak azonban semmi kedve sem volt azzal beszélni, aki megütötte volt nevelőanyját, át akart suhanni a nappalin át a konyhába, de Caius komoly arckifejezése, illetve a szokatlan csend a nappaliba maradásra késztette.

A halott Cullen [CC. FF.] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang