XVIII/1.

1.1K 44 7
                                    

𝓩𝓮𝓷𝓮: 𝓜𝓘𝓘𝓐 - 𝓓𝔂𝓷𝓪𝓼𝓽𝔂

Aznap hajnalban, novemberben először friss hótakaró hullott Forksra

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Aznap hajnalban, novemberben először friss hótakaró hullott Forksra. Fehérbe öltöztette Cullenék házát, a tágas ablakok befagytak a csípős hidegnek köszönhetően, s a talajra is egy vékony jégtakaró fagyott a gyémántosan ragyogó hó felé. Szűzies fehérség borította be a fákat, a csupasz ágak nyögtek a gyapjas hó súlya alatt, lágy árnyékot vetettek a hó szőnyegén, közöttük az orkán erejű szél visongva haladt át, majd bánkódva a háznak ütközve elhaltak kiáltásai.

Kint nyugalom uralkodott, egy lélek sem mászkált az erdőben, a szürke felhőkből továbbra is nagy pelyhes hópelyhek hulltak, egyre vastagabb takarót szőve a földre. Cullenék házában azonban a csendes felfordulás vette kezdetét, mihelyt Alice beszámolt rettenetes látomásáról.

Hat óra tájt Alice szólt a többieknek. Előbb nem akart Mara meglehetősen kótyagos állapota miatt, így kivárt, amíg a lánynak a fájdalmai lüktetéssé csillapodnak. Közben Alice és Mara közelebbről is megismerkedtek, pár óra alatt egy egészen fantasztikus barátság alakult ki közöttük. A lány már csak annak örült volna jobban, ha Rosalie is elkezd vele kommunikálni, mert már csak ő volt, aki szóba sem akart állni vele.

Hat órát kellett várni, míg nagyjából túltette magát a gyötrő fájdalmon, s még Alice szóval tartotta , addig Jasper Mara ellenvetése ellenére is lekevert ráadás négy nagy pofont társának.

Caius mereven nézett előre, miközben a pofonokat kapta, s összetömörült agya nem gondolt másra, csak arra az ütésre, amivel társának jókora fájdalmat okozott. Bár életében sok rosszat tett, ártatlanokat ölt bűntudat nélkül, mégis azt tartotta legnagyobb bűnének, hogy a társának földöntúli kínt generált. Így hát tűrte az ütéseket, és reménykedett benne, erősebb ütéseket kap, amivel talán elborult agyát észhez térítik. Nem tudta, hogy ilyen szar érzés a féltékenység, elhomályosítja a látását és megjelenik benne a birtoklási vágy, amivel Marát maga mellett akarta tudni. Életében először undorodott magától, legszívesebben visszament volna a Volturihoz, hogy kivégezzék.

Mikor hallotta, Alice-nak látomása volt és megbeszélést hívtak össze vonakodva sétált a nappaliba, megállt a sarokba és csendes megfigyelőként nézte az aggódó természetfelettieket.

Mara a kanapén ült, Kate és Tanya között, amikor meglátta társát halovány mosollyal invitálta magához, ám Caius látványosan elfordult. Nem mert a lány közelébe menni, s Jasper és Alice szúrós tekintete láttán nem is fordult meg eme gondolatmenete.

A lány fájdalma bár már csak kellemetlen lüktetés volt mind orrában, mind a csuklóiban így is úgy érezte, mintha egy kamiont repítettek volna rá. Nem haragudott társára, hiszen ő is ugyanúgy megkínozta, holott csak jót akart a lánynak, bármennyire is kegyetlenül fogalmazott. Ám kétség nem férhetett hozzá, lelkében ott honolt a félelem.

A halott Cullen [CC. FF.] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang