Part 24

929 34 19
                                    

Тръгнах напред и зад мен се чу вик.
-Т/И почакай!
-Добре.- застанах на едно място и почнах да чакам Кук. Някъде след около една минута Кук бе при мен.
-Ее?
-Какво?
-Готова ли си да вървим? Как какво- засмя се той.
- Да ,хайде да слизаме,че сигурно другите ни чакат.- слизнахме по стълбите и да както си знаех само мен и Кук чакаха.
-Ехе вижте кои се довлякоха- каза Джун.
- Е сега готови ли сте всички да върви към езерото?- Попита ни Джимин.
-Да!- отвърнахме му всички.
- Ми кой чакате тогава?- каза той тръгвайки напред след него тръгнахме всички. Като всеки във ръцете си носеше нещо.
.
.
.
                    ~На езерото~

-Ох ,и той започна да танцува един супер нелеп танц хахаха- разказах им аз за рожденият ми ден(разбира се без онази част хаха)
-Хаха и искаш да кажеш ,че Кук е бил облечен в огромен костюм на заек?- попита Джош.
- Да! Наистина бях с огромен костюм на заек,но поне..- Кук обърна поглед към мен и сложи ръката си върху моята-...Поне я направих щастлива.- усмихна ми се той насреща.
Юнги стана и се запъти към Куки. Подаде му ръка, Кук я хвана и Юнги го дръпна така ,че да стане и след това сложи ръце на раменете му и промълви.
- Благодаря!- дръпна го и го прегърна
- За кое?- зачуди се той. Юнги се отдели от прегръдката и каза.
- Че си до нея когато аз не съм и я пазиш. Благодаря страшно много!- Каза му той.
.
.
.
.        
                        °След 2 часа°
След като всички поговорихме доста решихме да се позабавляваме.
- Ей Кук- казах аз. Той се обърна към мен- Ето ти китарата- дадох му я.
-Хайде да пеем приятели!!!- възкликна Лиса. Кук засвири абсолютно всички почнахме да пеем. Дори аз и Джош макар,че не можехме да пеем.
.
.
.
Пяхме сигурно около половин час. Сега сме при една дърво което се намира на брега на езерото. От това дърво виси едно въже и от там знаете. Засилваш се и след това баммм в езерото.
- Аз съм пръв- Каза Джин и се засили с въжето. След това абсолютно всички се изредихме поне по 10 пъти и след като ни омръзна играхме на пилешки бой.
.
.
.
.
.
                ~В стаята на Кук и Т/И~
В момента си лежа на леглото и чакам Кук да излезе от банята. Вече сигурно 30 мин се къпе. Кво толкова прави не знам и аз.
- Това моята тениска ли е?- като говорим за вълка той бил в кошарата.
- Може би-  станах аз от леглото и се запътих  към него.
- Не може би ми точно да.
- Оу да не би да си я искаш- казах аз. Аммм нека поиграем малко мръсно и без това ни развалят момента. Таа реших да сваля тениската. Останах само и единствено по бельо.
- Охо май искаш да поиграем, а?-  хвана ме за кръста и......

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now