Скочих върху Куки и той се събуди
-Какво ставаааа??- попита той като опули очи в просъницата си той не осъзнаваше какво се случва. След няколко секунди той вече осъзна ,че това което се случи бях аз скочих.
-Споко Зайо реших , че така е най-добре да те събудя. Усмихнах се аз
-Ти си луда обич- засмя се той и обгърна кръста ми с неговите силни ръце и ме вдигна във въздуха.
- Хайде пусни ме и се оправи , защото трябва да слезем долу при другите- погледна ме с въпросителен поглед- Те е измислил някаква игра с танци и му казах, че ще слезнем. Така, чееееее оправяй се- той ме пусна и аз станах отворих гардероба и започнах да ровя да си търся дрехи. Куки стана и се запъти към банята да си вземе душ аз си намерих един къс клип и една бяла тениска с щампа на пеперуда.
Вързах си косата на висока опашка и зачакаш Кук да излезе от банята, пльоснах се върху леглото и зачаках.Не след дълго Кук излезе от банята. Косата му бе мокра бе увил около кръста си само една хавлия по тялото му се стичаха малки капчици вода. Погледна ме и се усмихна сладко след това се запъти към шкафа да си търси кърпа да си подсуши косата. Не отделях поглед от него, наслаждавах му се той просто беше прекрасен. Всичко по него все едно бе излязал от корица на списание . Гледах го просто седях и го зяпах , просто той наистина беше много секси.
-Ехооо Т/И- размаха Кук ръка пред лицето ми , което ме накара да спра да мисля.
-Какво се размечта?- усмихна се той насреща ми- Да не би да искаш да....- преди да продължи той свали хавлията си и осната гол. След това негово действие аз ококорих очи и бузите ми придобиха веднага розов цвят
-Джънгкук, загърни се вратата е отключена някой може да влезе- казах му аз , той не ми каза нищо отиде до вратата и я заключи след което бавно закрачи към мен.
-Харесва ли ти гледката ,мъниче?- приближи се към мен след, което постави ръце на гърдите ми и ме избута, като паднах върху леглото.
-Така не е честно мъниче- погледна ме той жално , а аз наистина не разбирах какво се случа. Кое не е честно? За какво говори?
- Аз съм чисто гол , а ти?- сложи ръка на тениската ми за секунди тя се озова на земята.- Нека си поиграем малко- усмихна се той луково. Започна да оставя нежни целувки по корема ми изкачваше се нагоре към гърдите ми.
-Това ми пречи- с един замах разкопча сутиена ми с втори го махна.
-Така е по добре- започна да засмуква една от гърдите ми ,а аз умирах от удоволствие.
Продължи с действията си махна панталона след това и прашките ми. Ето на и двамата бяхме голи и се гледахме жадно, той продължаваше да ме целува докато ме отгоре ми. Преобърнах ни
-Бавен си скъпи , а ние нямаме много време- усмихнах се аз и започнах да го целувам, но бях прекъсната ,защото той пак реши да не обърне и пак аз бях под него.
-Щом си казала ,че съм бавен сега ще видиш какво прави батко ти Кук-приближи се към дясното ми ухо.
-Само бъди тиха мъниче- зашептя той ,настръхнах.- Обещавам ти ще бъда бърз , но не съм убеден ,че ще бъда нежен.- захапа ухото ми след ,което разби устните ни в страстна целувка през това време той се вряза в мен и започна бясно да се лашка в мен. През целувките нямаше как да не издавам стонове ,изпитвах голямо удоволствие. Той се отдели от целувката ни , но продължи в същото темпо. Аз сложих ръка на устата си за да може да бъда една идея по тиха.
След време двамата бяхме легнали на леглото потни и дишахме учестено.
Кук се обърна с лице към мен и започна да маха кичурите коса от лицето ми. След като ги махна започна да ме гали нежно с палеца си.
-Обичам те Т/И- целуна ме той
-Аз също те обичам- отделих се от целувката легнах на гърдите му
- Май няма да играем играта,а?-попита ме той аз надигнах поглед сложих ръка на бузата и го погалих.
- Мда предпочитам да се погушкаме- надигнах се леко и го целунах по бузата.Не след дълго и двамата бяхме заспали в прегръдките на другия