Отворих врата на банята и си свалих халата и влезнах при Кук. Той бе в гръб плъзнах бавно ръката си по гърдите му и го целунах по рамото. Обърна се към мен усмихна се и бавно сля устните ни в една страстна целувка, той с пръсти галеше гръбнака ми аз настръхнах. Обърна ме така ,че да бъда с гръб към него като ме долепи до стената на душ кабината ,след което ме накара да извия малко гърба си. Започна да оставя леки целувки по врата ми, влезна нежно в мен и започна малко , по малко да забързва темпото си. Тласък след тласък и запитвах голямо и неописуемо удоволствие вдигна една му ръка и преплетохме пръсти ,той не спираше усилваше и продължаваше да доставя удовоствие и на двама ни.
Не след дълго и двамата бяхме свършили и доволни от цялото нещо, което се случи между нас~20 минутки по-късно~
- Върни ми гоооо! - казах скачаща. Кук си бе вдигнал високо ръката и се смееше с глас. Открадна ми сутиена. След жалките ми опити да си взема сутиена се ядосах и си сложих тениската така без сутиен. Куки се обърна към мен и ме погледна объркано.
-Какво правиш?- попита ме
-Не виждаш ли обличам се, като не искаш да ми дадеш сутиена ще ходя без.- отвърнах насреща му аз. Той бавно се приближи към мен, застанахме един срещу друг. Вдигнах леко главата си за да мога все пак да го гледам в очите, все пак бях доста по ниска от него. Постави ръцете си на върха на тениската ми , вдигна я нагоре и ме съблече.
-Слагай си сутиена и не ме дразни- каза ми той насреща.
-Няма!
- Ти май искаш в бара да се сбия с някой ли?- аз поклатих глава в знак на несъгласие
-Тогава го сложи и без това цяла вечер ще се дразня ,че те зяпат защото си много секси ,а и без сутиен просто не искам да си представям какви ще са им мазните погледи. -послушах го сложих сутиена си след ,което бялата по тялото ми тениска. Сложих си един mom jeans с ниска талия и седнах на тоалетната за да си сложа малко грим.Не след дълго и двамата с Куки бяхме готови, тръгнах ме към колата , заключих ме вратата на къщата и след което се качихме в колата. Свързах се с колата и пуснах музичка. По пътя пяхме и двамата на моменти млъкнах , защото просто Кук има уникален глас. Обичам да го слушам как пее успокояващо е.
Бяхме пред бара и зачакахме момичетата с техните приятелки. Те и Джу , Джимин и Лея, Хосок и Мика, Джун и Ная, Джин и Роуз и Юнги и Ая. Започнахме малко по- малко да събираме групата. Не след дълго всички бяхме пред бара и започнахме да чакаме на опашката. Провериха ни личните карти и влезнахме вътре.
Всички се забавляваха и танцуваха , но дойде момента и за да чаканото Мис мокра хванелка всички супер много се вълнуваха макар,че никой от нас няма да участва в това. Кой нормален би се съгласил.
-Ииии следващата участничка Мин Т/И...- задавих се докато пия от чашата си.
-Моляяяя!?? Кой ме записа?- обърнах се и всички ми се увехнаха
- Аха, групово решение. Супер!- извъртях очи.
- Т/И къде си? Хайде не се срамувай. - потърси ме водещия.
-Няма да- прекъсна ме Кук
-О, отиваш и още как- качиха ме на сцената и пуснаха музиката.:Гледна точка Джънгкук:
Пуснаха музиката трябваше да играе бавен и секси танц. Знам ,че тя умее да танцува и за това а записах ,нека всички да видят колко е секси. Започна да танцува движенията и бяха толкова плавни и с такъм сексапил играеше. Всички от масата крещяха името ѝ ,свиркаха, ръкопляскаха и хвърляха салфетки, аз не оставах по назад виках,крещях просто тя беше зашеметяваща. Дойде и частта с мокренето на хванелката . Ах леле искам я тук и сега просто не мога това момиче ме кара да полудявам. Танца и свърши усмихна се и слезе от сцената отидох при нея обвих лицето ѝ с двете си ръце.
-Браво ,мъниче! Разби ги-целунах я нежно по устните ѝ.—-
Дойде време за обявяването на победителката ,бях убеден ,че Т/И ще спечели просто няма как тя е уникална. Водещият извика всички участнички на сцената ,все още ѝ беше мокра тениската.
- Иии победителката на Мис мокра хванелка е- публиката започна да крещи 80% от хората крещяха името ѝ просто си знам ,моята жена е най-секси.
-Мин Т/И - викна той и компанията ни пощуря. Спечели 3 бутилки водка и 1000 долара. Слезе от сцената и се върна при мен. Всички почнаха да я прегръщат и да викат. Тя дойде до мен и ме гушна
- Това почеве няма да го правя!- засмя се тя.
Цяла вечер пяхме,танцувахме и се забавлявахме. Към 7:00 решихме , че е време да си ходим и така и направихме. Т/И беше леко пияна и залиташе взех я на ръце и я качих в колата ,като я оставих на предната седалка. Заобиколих колата и се качих. Тамън понечих да тръгна и тя промърмори нещо.
-Ти не си ли пил?
-Не, мъниче нали трябва някой да те пази като се напиеш ти.- боцнах я по нослето ,тя набръчка устни и се почеса по главата. Започна отново да говори.
-Джънгкук знаеш ли колко си секси(хлъцна) Харесвам те от както бях 8 ми клас и виж ни сега аз съм на 20 и сме заедно от две години- показа двата пръста пред лицето ми ,засмях се.
-Знам ,мъниче казвала си ми го над милион път- сложи пръст на устните ми
-Шшшшш не бъди лошо зайче- каза тя говореща като мръсните. Понякога имам чувството ,че в това момиче живеят няколко личности от малко и уплашено момиче до самоуверена жена. Подрънка още малко глупости след което заспа. Не след дълго бяхме пред дома ни слезнах от колата отворих врата от старана на мъничето и я взех на ръце.Поставих я на леглото и започнах да я събличам. След като я съблякох легнах на леглото до нея придърпах я към себе си ,завих ни и така заспах и аз