:Гледна точка Т/И:
Събудих се със страшно главоболие, разтърках очите си и застанах в седнало положение ,мястото до мен бе празно Куки беше станал. Обърнах се към нощното шкафче за да си взема телефона. На него имаше бележка и една хартиена чанта взех бележката
:Бележката:
Добро утро ,Мъниче! Знам,че ти няма да се събудиш рано ,но все пак да ти го кажа. В чантичката има хапче за глава и за повръщане ако не ти е добре и на стомаха защото главата със сигурност ще те боли. Днес съм ти подготвил една малка изненада в 20:00 искам да бъдеш готова тогава ще дойде да те вземе брат ти и да те докара при мен. Облечи се хубаво! В чантичка има и един малък подарък за теб.
До после мъниче! С обич: КукиВзех чантичка и вътре в нея имаше хапчета и едра кутийка. Отворих кутията и пред мен се яви една прекрасна цялата в диаманти огърлица.
-Малеее!- прокарах ръката си около нея и се усмихнах взех телефона си за да погледна колко е часа.
-17:30 нямам време!- казах си аз и се стърчах към банята. Влезнах под душа и пуснах водата да се стича по тялото ми.След като се изкъпах започнах да се чудя какво да облека. Хммм червеният цвят е цвета на любовта и страстта. Явно ще съм с червено бельо. Облякох бельото си и си пуснах музиката. Как ще се оправя без? И без това съм сама вкъщи. Надух музиката на макс и започнах да си суша косата. След като я изсуших реших,че ще си направя леки къдрици с машата и така запомня кичур по кичур и след 20 мин бях говота с косата , след което си сложих лек грим и накрая облякох една тъмно червена биеща на винено червено рокля. Едни елегантни токове и за завършек красивата огърлица на Кук и бях готова.
-Еми Куки каза да се барна.- вдигнах рамене и започнах да се оглеждам в огледалото. Бях прекъсната от рингтона на телефона ми
-Ало...взимам си връхно и слизам- затворих. Брат ми ми звънна да слизам ,че е пред къщата ни. Затворих вратата на стаята ни и изгасих всички лампи ,заключих входната врата и се запътих към колата. Отворих врата и се качих.
-Ехаа!- реагира Юнги ,а аз се усмихнах насреща му.- ама ти си прелестна- довърши той.
-Благодаря! Постарах се- изперчих горделиво глава нагоре. Той се засмя и потегли.~20 минутки по-късно~
Колата спря пред един доста добре изглеждащ луксозен ресторант. Започнах да се оглеждам да не би да се е объркал
-Слизай!- каза само Юнги без дори да ме погледне. Еми явно не се е объркал тук сме. Слезнах от колата и закрачих бавно към ресторанта ,отворих вратата и пред мен се яви зашеметяваща гледка ,всичко бе обзаведено все едно бе дворец. Вървейки навътре към ресторанта и оглеждаща всичко забелязах една маса точно в центъра на залата ,ресторанта не знам как точно да го нарека беше празно само една маса доста украсена и това беше. Странно! Пред масата имаше спусната завеса явно това бе сцена ама как...
-Здравейте ,госпожице Мин! Настанете се удобно!- мисълта ми бе прекъсната от непознат мъж ,послушах го седнах на стола и зачаках. Изведнъж осветлението спря ,завесата се дръпна и един прожектор светна по средата на сцената. Ето го и него. Седящ на стол Кук с китара в ръка и микрофон пред него.
-Тази песен е за теб ,мъниче.- каза той и започна да свири.
-Гледна точка разказвач-
Кук започна да свири на китарата си и да пее не отделящ поглед от неговата любима.I found a love, for me
Darling, just dive right in and follow my lead
Well, I found a girl, beautiful and sweet
Oh, I never knew you were the someone waiting for me
'Cause we were just kids when we fell in love
Not knowing what it was
I will not give you up this time
But darling, just kiss me slow
Your heart is all I own
And in your eyes, you're holding mine
Baby, I'm dancing in the darkТя също не отделяше поглед от него,просто се наслаждаваше на гласа ,на момента и на текста който той бе написал за нея. (Представете се ,че песента не е на Ed Sheeran) Не отделяха поглед един от друг дори и за миг. Скоро на очите ѝ започнаха да напират сълзи от емоцията ,която изпитва в мига на изпълнението. Но това не бе всичко след секунди се появиха и останалите шест момчета с микрофони в ръка пеещи с Кук. Тя не можеше и да иска да бъде по-щастлива момента ,хората около нея и самият живот ,който водеше сега бе просто прекрасен. Изпълнен с любов и разбирателство. След секунди при нея я обиколиха и приятелките на момчетата и Лиса и Джош но тя така и не ги отрази тя просто седеше и наблюдаваше Джънгкук.
Той стана от мястото си ,оставяйки китара подпряна на стола Т/И направи същото стана от стола и се приближаваха бавно един към друг. Застанаха очи в очи , той продължаваше да пее и след секунди замлъкна. Момчетата от тяхна страна продължаваха да припяват по-тихо.
-Т/И обичам те- усмихна се- обичам всичко свързано с теб! Влюбих се до уши сърцето ми бие на равно с твоето, просто те обожавам.Днес събрах всички наши важни хора за да видят и да чуят любовта ни и да бъдат свидетели на нашето щастие и да го споделят с нас. И сега искам да те попитам нещо..- той клекна на колене пред нея , тя се хвана за лицето и затвори лека очите си. Той бръкна в джоба си и извади малка червена кутийка. Отвори я и се разкри един доста красив и нежен пръстен.
-Т/И ще бъдеш ли моя съпруга?- усмихна се той с надежда.
-Да!- тя подаде ръката си ,той от негова страна сложи пръстена на пръста ѝ стана от мястото си и я завъртя във въздуха.
-Караш ме да бъда най-щастливия мъж на света!- погледна я той с насълзени очи.
-И ти също Джънгкук! Обичам те!- разбиха устните си в страстна целувка. Всички от страни седяха и им ръкопляскаха.
-Ооо елате тук и вие-каза Т/И и се прегърнаха всички заедно....~И така започнаха заедно всички да пишат новата си история~
~КРАЙ~
Ето го и краят на моята първа история надявам се да сте я усетили и да ви е харесала.
Скоро започвах нова книга и ще се радвам и нея да прочетете
Благодаря ви за подкрепата
Обичам ви!