○В хола○
- Е разгеле!- възкликна Лиса като ви видя. Засмяхме и двамата.
- А бе я пусни сестра ми.- скара се Юнги на заека. Куки ме остави внимателно. И аз започнах както винаги да бабакам.
- Така хора 1во искам да ви кажа ,че аз и Куки вече сме заедно и съ...- не можах да се доизкажа ,защото всички започнаха да викат радостно.
- Е коза моя най-накрая ме послуша.- Лиса стана от мястото си дойде до мен и започна да подскача и да се радва. След като ме остави намира ми прошепна в ухото.
- Ето защо вчера не ми вдигаше. Ах ти палавнице! -Засмя се тя тихо както и аз с нея.- Голям ли му е? - Е значи ква е. Естествено аз се ядосах избутах я от себе си.
- ЛИСА!!!- тя се изхили и каза ,,ррр,, като се направи на котка. Вече ме ядоса повечко. Показах и 🖕🏼и тя пак се засмя като идиот. Седна си пак на мястото.
- Добре така до къде бях стигнала? А, да сетих се! Така ето и защо ви извиках тук. Тъй като Джин и Шуши(Юнги) бяха в болница заради мен. И това ,че вчера имах рожден ден който празнувах само със зайо. Реших да наема вила. Тя е с 3 стаи които са с по две легла. И 2 стаи със спалня. Така ,че 9 човека безспокойно може да се настаним.
- Т/И?
- Лиса.
- Може ли да взема и Джош с нас?( Ако не се сещате кой е Джош прочете 1 част онзи сладкият дубъл от класа на Т/И.) - зачудих се за кой Джош по дяволите ми говори. Деле не сетих се.
- ДЖОШ? От нашия клас ли ?- тя кимна. Как си знаех че го харесва🤣.
- Може ти ще си в спалня с него.- усмихнах се и и намигнах.
-АААА...- Викна Юнги.
- Какво искаш сега? - подразних се аз.
- Ами другата спалня?
- Какво за нея?
- Кой ще спи там?
- Ами...аз и Кук.- казах само ,че аз и Кук много тихо.
- Какво каза последно не можах да чуя?
- Аз и Т/И ще сме в спалнята.- 🤦🏻♀️
- Каквооооо- Е не супер
- Офф- всички въздъхнаха. Юнги започна да подскача и да крещи нагоре надолу. Кат няква прожина е честно.
◇След 30 минути◇
Вече всичко утихна. Юнги е в стаята си и спи.
- Така хора за последно ще пътуваме с две коли. Едната е на Кук другата на Намджун.
- Да - съгласиха се всички с мен.
- Добре значи в 09:00 пред къщата ми всички. - те кимнаха. След това аз и Кук ги изпратихме и отидохме отново в хола. Пуснах ме си филм.
○По средата на филма○
Бях се сгушила в Куки и гледах така филма. По едно време усетих ,че някой се е втренчил в мен. Погледнах към Кук щеше направо да ме изяде с поглед. Започнахме леко да се приближаваме. Бях ме на милиметри един от друг.
- Оххх- Шуга плесна Куки едно шамарче.
- Ама оууу. Вие тука кво правите бе. - засмях се аз. - Мърдайте- намушка се между мен и Куки. - Кво сте ме зяпнали и аз искам пък да гледам. Аааа- еми щем нищем той няма да се махне и отново започнахме да гледаме.