Отворих врата и.....
-ИЗНЕНАДА!!!!- извика Кук облечен в огромен костюм на заек. Аз се изненадах доста.
-ЧЕСТИТ 18ти РОЖДЕН ДЕН мъничеееее!!!- дойде той до мен и ме гушна. Аз се радплаках от радост и се сгуших в него.
- Хей хей не искам да плачеш чули ме!- каза той и ми надигна главата.
- Плача от радост. Толкова си сладък в този костюм. Аййй- щипнах му бузките ,а той само ме гледаше и се усмихваше. Приближи се бавно до лицето ми и ме целуна нежно по големите ми пухкави устни. Аз естествено отвърнах и сложих ръцете си на врата му. След време се разделихме от прекрасната целувка.
-Т/И?- промълви той все още взирайки се очите ми.
- Да Куки.
- Ще бъдеш ли моя приятелка?
- ДААА! - и така заека ме вдигна във въздуха. След като ме пусна отново се целунах ме и той отиде до кухнята за да донесе вечерята. А аз се настаних в трапезарията.
- Воаля - поднесе ми той пица във форма на сърце.- Оле Кук благодаря!!!- станах и го целунах пак. Ядохме от пицата. И вече няма нищо.
- Затвори си очите.- каза ми той. Аз ги затворих и след секунди се чу пеене.
-Happy birthday to you!!- веднага познах гласа. Този ангелски глас. - Happy birthday, Happy birthday to Т/И. Вече може да си отвориш очите. - отворих очите си. И какво да видяТорта. Оооййй. Духнах свещичките и той ми ръкопляска. Той се наведе. Целуна ме ,но този път задолбучи целувката. Вдигна ме. И започна да се изкачва с мен на горе. Отвори врата на спалнята. Стави ме на леглото и застана пред мен. Отиде до компютъра и пусна музика.
- Готова ли си за втората изненада?
- Готова съм.- добре тогава да започваме. Пусна музика и.....