Част 16

1.3K 53 8
                                    

Както си сънувах прекрасния сън някой взе,че го съсипа за секунди. Стана ми адски студено и се събудих. След като отворих очите си видях сладкото ми гадже да държи завивката. Ето защо ми стана студено все пак съм гола. Чакай какво ГОЛААА. Веднага издърпах от ръцете му завивката и се завих.  Куки се засмя.
- Ей няма да се срамуваш от сладкото ти мускулесто гадже.- приближи се към мен.
- Хах забрави скромно.- целуна ме с неговите уникални устни. И така поцелувахме се малко. След като спряхме с мляскането  тръгнах да се къпя.
- Ей коте на къде? - попита заека
- Отивам да  се къпя.
- О и аз идвам😁- приближи се ,но аз сложих пръст между двамани.
- Ооо не! Като добре гадже ще отидеш и ще ми направиш закуска.- той се намуси. Аз го хванах за главата.
- Еее зайче не- целувчица- мусии- целувчица + бебешка хизиономия. Преди да тръгна той ме целуна отново , а аз го стиснах за дупето. Отделихме се и го видях как остана вцепенен. Аз се засмях и влезнах в банята.
- Ахх това момиче ще ме побърка!!- каза си той и отиде в кухнята. Аз влезнах в душ кабината и пуснах душа.

             ♡След 20 минути♡
Излезнах от банята и осъзнах,че  нямам други дрехи тук.
- Чакай!!- казах аз на глас и тогава се досетих , че миналия път когато ме спаси Кук имах бельо някъде. Започнах да ровичкам ва всякъде и накрая видях един шкаф ,който само него не бях разловила. Отворих го и видях много мой снимки вътре. Учудих се. Видях бяльото ми изпрано. Взех го и го облякох. Взех едно черно огромно худи  на Кук. И се запътих при моето сладко гадженце.

Кук
Докато правех палачинки на моята прекрасна приятелка. Усетих две малки ръчички  да ме прегръщат.
- Бебе готвиш ли?
- Да сладка! - обърнах се към нея и свалих поглед за да я видя все пак е мивьонче. Видях най-кръсивото нещо в живота си Т/И.

Т/И
Отидох долу в кухнята при зайчето ми и го гушнах в гръб. Той се обърна към мен и леко наклони главата си към мен. А  аз я вдигнах.
- Бебе това моето худи ли е?
- Неп- погледнах в страни.
- Хах неп ли? Сега ще видиш ти.- хванаме и ме вдигна във въздуха. Приближи се до устните ми и ме целуна. Задълбочи целувката. Замириса от някъде на изгоряло от делих се от него и видях тигана и прегорялата палачинка.
- Jungkook!!- казах аз и той се обърна. Видя палачинката взе тигана и на бързо с мен на ръце отиде до мивката остави го и пусна водата.
-Охх- изохка бебето ми.
- Хахаха  колко си ми глупавичак. - махнах едната си ръка от врата му и го боцнах по носа. Той се усмихна като зайче.

 Той се усмихна като зайче

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Е хайде да закуваме.- махна едната си ръка с която ме държеше и взе чинията с останалите палачинки.
- Няма ли да ме пуснеш вече? - попитах аз.
-Не- отвърна ми той. След като закусихме отидохме с колата му до вкъщи да се оправя и след това щеше да идем до Юнги и Джин за да ги изпишат. Минах ме през вкъщи аз се облякох и отново потеглихме.

 Минах ме през вкъщи аз се облякох и отново потеглихме

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Пристигнахме пред болницата. Слезнахме от колата. Куки се приближи и ми хвана ръката. Влезнахм в болницата и отидохме до асансьора. Качихме се. Спря асансьора и се запътихме към стаята им. Пред врата на стаята преди да влезем спрях Кук и го погледнах като той ме погледна въпросително.
-Куки страх ме е как ще реагира за нас.- казах с лека нотка на притеснение.
- Всичко  ще е наред.  Повярвай ми. Хайде сега да влизаме.- той отвори врата и..  ...

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now