Част 17

1.3K 54 36
                                    

- Момчета- влезнахме аз и Куки в стаята им. Юнги и Джин ни се усмихнаха като ни видяха.
- Охо нещо да имате да ни казвате- попита на красавеца.
- Да нещо ново сестричке.- усмихна се той фалшиво. Видя се от километри че бе ядосан.
- Ами...- Кук видя ,че адски много се притесних.- Ние сме заедно😁!- довърши изречението ми. Вдигна ръцете ни  докато все още бяха хванати и се усмихна сладко като зайче. Джин на среща ни се усмихна , но Юнги.. Стана от болничното легло и започна малко по малко да се приближава към нас.  Вече бе пред Кук. Доближи се до ухото му и прошепна.
- Ако я нараниш. Ще те закопам жив след това ще те откопая и ще те разфосавам и разнеса частитети из цяла Корея.- е не брат ми е луд. Нали нормално е да го сплаши малко , но това е прекалено.
-  Юнги имай ми доверие. Ще я пазя с цената на живота си. Аз я обичам имай ми доверие.- каза Кук насреща на вече леко успокоеният ми брат.

              ☆След 30 минути☆
Помогнахме на Шуга и Джин да се оправят. След това ги изписаха натоварихме багажа в колата на гадженцето ми и потеглихме в полицията за разпит. По пътя си говорихме и така стигнах ме бързо  до полицията. Влезнахме вътре в сградата първа за разпит бях аз. Преди да вляза Куки ме гушна и целуна и ми прошепна " Спокойно "

*Разпита минава и Т/И ,Кук , Юнги и Джин се прибират в къщата на Т/И.*

                       ○В хола○
- Така момчета звънете на останалите ,а аз ще звънна на Лиса. След 30 минути всички на среща хола.- Момчетата ме погледнаха учудено и се спогледаха. Аз хванах  Кук за ръката и го дръпнах така , че той да се изправи.
- Ти идваш с мен в стаята ми. - задърпах го нагоре по стълбите.
- Еййй внимавайте какво правите!!!-  викна по нас досадния ми брат. Аз и Кук се изхилихме и влезнахме в стаята ми. Затръшнах вратата и се обърнах към Кук. Хванах го за  врата му и го целунах по любимите ми заешки устни. Той плъзна ръцете си от талията ми надолу. Постави ги на 🍑 ми. След малко се отделихме. Той ме погледна в очите.
- Как може? - попита той насреща ми. Аз леко се зачудих.
- Кое?- той се засмя и ме погледна в очите.
- Как може всички в шибаното ни даскало да те мислят за лоша? Та ти си толкова мила- постави ръка на бузата ми и погали с палец.- сладка, нежна.- поставих ръка на ръката му. Затворих очи и се усмихнах.
- Кук аз съм лоша , но с тези които не заслужават любовта ми. А ти, ти си  моят ангел. Обичам те.- целунах го ,но за кратичко като целувката бе по-нежна.
- И аз те обичам!- цункваме-  Миньонче мое- усмихва се като зайче.
- А ти Кук?
- Какво аз?- зачуди се той.
- Ами всичките мислеха за фъкбой ,че спиш с всяка втора и тем подобни. И ме беше страх, че ще  се възползваш от мен. Но се отказах,че и на двамани си бяхме първи. И толкова много се радвам и...- Куки ми запуши устата с целувка. Аз моментално отвърнах.
- Това беше най- правилния начин за да ми запушиш устата. - усмихнах му се аз както и той на мен.
-  Ииии не мале човек много съм зле!- избутахго от себе си и звъннах на Лиса. Той се засмя и седна на леглото като почна да ме наблюдава.
                     *Разговора*
Лиса- Ало брат кво става бе?
Аз- Ало нищо брат, но сега искам да си домъкнеш кльощавия си задник вкъщи.
Лиса - Първо задника ми е много сочен и второ защо?
Аз- Ох като дойдеш ще видиш.
Лиса- Оф ок след 5 минути съм у вас. Чао!
Аз- Чао!- затворих телефона и го метнах на леглото.
-Ще ми кажеш ли поне на мен , какво си намислила?- попитаме Куки. 
- Не.- той се намуси. - Ейй не ми се муси де.- отидох пред него и се наведох да го целуна. Той ме хвана за кръста и ме дръпна. Седнах в него.
- Ще ми кажеш ли?
- Не- боцнах го по нослето.
- Ммм добре сега ще видим. - рече той. Бяхме лице в лице. Той започна да целува врата ми. Настръхнах от това негово действие. Приближих се повече и скрих главата си в гърдите му. Прикрих врата си с ръце. Той измрънка махна ръцете ми от врата и отново започна да го целува. Аз се смугнах под блузата му.
- На-на-на-на да те видим сега. - той се засмя и постави ръцете си върху дупето ми. Започна малко да го масажира.
- Хах сладка да не мислиш ,че ще се измъкнеш от мен?- аз при тези негови действия опулих очи и се махнах от там където бях. Застанахме  отново лице в лице.
Започнахме да се приближаваме един към друг. На косъм да се целунем и тогава някой идиот реши,  че трябва да почука на вратата.
- Да! Кой е?- попитах аз ядосано.
- Т /И какви са тези глупави въпроси? Кой може да е според теб? - разбира се това беше моят досаден брат.
- Оф Юнги какво?
- Как  какво бе? Айде слизайте само вас чакаме.
- Е сега слизаме Юнги. - извика Куки и стана барабар с мен. Аз се приближих  по близо до тялото му. Отвори вратата и слезе на долу с мен.

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now