Музиката се пусна и Джънгкук започна да танцува.
*представете си че това е Кук в костюм на заек*
- Неее! Хахахах.- Почнах да се смея като идиот. Куки започна да си сваля бавно костюма. И леко по-леко да се приближава към мен. След като вече съблече изцяло костюма той остана само по един бял потник и бели боксерки на розови сърчица.
- Кук много си секси така😂😂- той свали потника си и го хвърли на мен. Отново видях този релеф. Куки се приближи и ме целуна страстно по устните. Задолбучи целувката. Заставамхме в легнало положение на леглото. Кук се отдели от целувката и ми прошепна в ухото.
- Готова ли си за една незабравима нощ?
- Обедена съм! - възкликнах аз и отново вкусих тези уникални устни.
Той започна да ме съблича. Свали роклята ми с моя помощ. Започна да ми прави огромни смучки по цялото тяло. За секунди изчезна сутиена ми. След като направи и гърдите ми лилави отиде към интимната ми част. Спря за малко и ме погледна.
-Т/И аз трябва да ти кажа нещо...
- Какво? Ако е дали съм девствена? ДА!
- Знам , че си , но не само на теб ще е сефте.
- Кук какво искаш да ми кажеш?
- Девствен съм
- Какво , но нали си плейбой ала бала.?
-Това е лъжа аз им казвам на всичките момичета който ми се хвърлят че не искам , а те след това ходят и раз...- прекъснах го като го целунах.
- Радвам се ,че и за двамата ще е специално.- той се усмихна и започна онова с което се бе захванал.Свали гащичките ми. След което навлезе в мен бавно. Разбира се от узвих гръб от болка и стиснах чаршава. След като болката отмина той забърза. След около 20 минути свършихме и двамата. Да не бяхме използвани предпазни мерки ,но за късмет Кук се бе сетил да купи. Изпих едно хапче и се пльоснах на леглото до Кук. Той ни зави и след това ме гушна. Обърнах се с лице към него.
- Това беше най- незабравимия рожден ден благодаря ти Обичам си те зайче мое.,- целунах ме се.
- Аз ти благодаря че се появи в живота ми и благодаря за прекрасната нощ и аз те обичам дребосъче!- сгуших се в него , а той ме обгърна със силните си ръце. И така двамата сме заспали.