Част 6

1.5K 53 1
                                    

— Т/И това момиче което видя не......— прекъснах го щот просто не ми се слушат тъпи оправдания.
— Кук изобщо не ме интересува каква ти е. Ти като искаш да спиш с цяла Корея мен това не ме засяга сега ако може се мръдни от пътя ми преди да последваш онзи !— казах всичко това на един дъх и си тръгнах. След като се прибрах видях Юнги заспал на дивана както винаги. Взех едно одяло и го завих. След това се качих в стаята ми и заспах.
            *На сутринта*
— Ставай!!!!!— някой викаше в стаята ми и в същото време ме буташе. След като отворих очите си видях ,че въпросният крескялник е Лиса.
— Амааааа идиот остай ме да спя.— завъртях се на другата страна , но и тая коза не се отказа.
— Ставайй иначе пак ще си мокра.
— Оффф ужасна си !!— станах от леглото и почнах да се оправям. След около 10/15 минути бях готова .

Аз и Лиса се качихме в колата и и тръгнахме

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Аз и Лиса се качихме в колата и и тръгнахме.
— Ама кон къв час имаме?
— Корейски при господин Чан.
— Ъъъъ— измрънках аз и се излегнах на седалката.
    *4 час. Часът по физика *
Докато аз си лежах спокойно на неудобния чин вратата се отвори. От нея се показаха Кук, Джин и Те.
— Оооо госпожо здравейте— каза Те като влязаха и седнаха при госпожата по физика.
— Здравейте и на вас момчета какво ви води тук?— усмихна им се госпожата.
— Госпожо— Кук започна да се приближава към мен.— искам да ми пуснете едно девойче.— вече беше зад мен и ме държеше за раменете.
— Разбира се!— усмихна му се тя , а аз имах чуството ,че зениците ще ми изкочат. Погледнах на горе към Кук и усетих как си блъснах главата в релефния му корем . След като надигнах главата видях една самодоволна усмивка. След секунди усетих как се отделям от стола и съм в нечий ръце. А въпросните ръце се сещате на кой са. Мда точно Кук. Ем явно докато съм била в шок той ме е взел на ръце ъъъ ненормалник.
— Ей малката за какво мислиш?— прекъсна мислите ми Кук.
— Jungkook остави ме намира нали ли имаш приятелка.Та и не искам да съм поредната ти бройка.— рекох аз и видях ,че леко се натъж.
— Т/И онова момиче не ми е гадже   и никога няма да ми бъде. Ние никога не сме правили секс с нея.— отсече той все още носейки ме на ръце.
— А тогава защо те нарича Мечоооо?— казах мечо с курвенски глас и той се засмя.
— Това момиче идва всеки ден до вкъщи да ме търси . Не ме оставя намира. И ако се чудиш от къде е майка ми и майка ӣ са приятелки и тя постоянно ми се вре. А аз я мразя . Сега доволна ли си госпожице въпрос.— Аз кимнах в знак на съгласие.
— Ам Кук...
— Да мъник.
— Може вече да ме пуснеш.
— Ам не
— Защо?
— Лекичка си и ми е приятно та и вече сме пред колата.— отключи колата и ме остави на предната седалка до шофьорското място. Заобиколи колата и се качи и потеглихме на някъде......

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now