¤След филма¤
Юнги бе заспал на рамото на Куки. Кук внимателно остави Шуга да легне на дивана и стана. Взех едно одеало и го завих.
- Колко е часа?- казах и се обърнах към заека , който се бе загледал в заднитеми части. Засмях се.
- 23:30
- Кво? Деле айде да си лягаме.- казах аз и тръгнах към стаята ми.
- Айде аз ще си вървя да си оправя багажа.
- Е остани да спиш тук де...- вече бях пред него.
- Не мога.
- Защо?- казах с тъжен глас и се намусих.
- Защото трябва да си оправя багажа за утре.- хвана лицето ми с ръцете си и ме целуна. След това ме гушна и тръгна към врата. След като той се обърна с гръб към мен. Аз го плеснах по дупето. Избягах в същото време се хилех като луда.
- Ааа Т/И. - тръгна си.□На сутринта□
08:30
Събудих се от тропане по врата. Станах леко бясна и погледнах в телефона.
- Fuck.....- изкрещях и със скоростта на светлината отидох в банята.
След като си взех душ излезнах и по най-бързия начин се исуших. Вързах си косата на висока опашка ш се облякох.Взех си куфара и слезнах в хола. Там ме чакаха Куки и Юнги. Куки ме видя и сладко притича при мен и ми взе куфара.
- Сладур- засмях се.
- Готови ли сте за път? - попита ни Шуга.
- Разбира се. - Куки занесе куфара ми в багажника на колата му. Аз и Юнги излезнахме от вкъщи и той заключи вратата. Другите седяха и ни чакаха. Аз , Лиса , Джош и Джин се качихме в колата на Куки. Останалите в колата на Джун. Потеглихме за вилата.
♡По пътя♡
По време на пътя Куки пусна радиото. Пусна се една от любимите ни песни. Той отново запя. Този уникален и красив глас. Мога с часове да го слушам.......
Мина време и вече бях ме пред вилата. Слезнахме от колите и почнахме да разторварваме багажа.
Някой се провикна зад нас.
-Т/И?- обърнах се и видях.