Част 3

1.7K 58 0
                                    

Изтеглих листчето.
-Оближи сметана от корема на човека в дясно.- Този който беше отдясно до мен бе Кук. Всички се засмяха,а брат ми се намръщи.
- Може ли друго?-попитах с надежда аз.
- НЕ- всички казаха без Шуга и Кук. А до мен аз се натъжих.
- Давай Т/И - подканиме Джимин. Се намръщих. Лиса отиде и взе от кухнята сметана и пак се върна при нас. Кук легна на дивана. Аз стоях все още на мястото ми не знаейки какво да правя.
- Хайде какво чакаш.- леко ме подразни Хоби. Аз станах от мястото и се надвесих над Кук. Вдигнах тениската му . Пред мен се явиха едни релефни плочки. Взех сметаната и започнах да слагам върху плочките му. Бях готова само оставаше да оближа сметаната.
- Хайде де давай- казаха ми всички. Погледнах към Шуга той спеше. И така нека се върнем към предизвикателството. Оближах всичко. След това Кук ме погледна и ми намигна. - Аз съм - каза Кук. Той тегли листче .
- Пет минути в рая с човека отляво.- и познайте тава бях аз.
- Е ми  хайде ти - Кук ме хвана за ръката и Те и Чим дойдоха и ни заключиха в банята.
- Еее сега какво ще правим?- Кук ме погледна и се усмихна.
- Ела - викнаме ме аз застанах срещу него. Седяхме един срещу друг. Вгледах се в очите му тези черни като мрак очи. Изгубих се в тях,нооо.
- Аааааа Джънгкук пусни ме.- той ме вдигна име сложи на рамото си. Започна да ме върти. Аз виках, а той се смееше. Пусна ме.
- За какво беше това.- отново направихме очен контакт.
- Ами за да видиш,че съм силен.
- Видях- Е не браво на мен.
- Какво каза?- направи се на ударен.
- Казах, че си слабак.- изсмях му се в лицето.
- Аз- притисна ме в стената като ме вдигна . Аз леко се уплаших.- Или ти си слабата.- приближи се към мен още повече. Осештах дахът му близо до врата ми. Той засмуква кожата му. След малко ме остави и пусна на земята. Аз пуснах врата си. Отидох до огледалото.
- Леле ще те убия - на вратът ми имаше едно огромно лилаво петно. Той отново се засмя. Започнах да го удрям.
- Стига си ме гъделичкала.- продължаваше да се смее. Егати и скалата е това момче.
- Ехо времето изтече преди двайсе минути.- подаде главата си Хоби. Ние отидохме в хола и продължихме играта. Всички си тръгнаха само Лиса остана да спи вкъщи. Изчистих ме и след това си легнахме. Ако се чудите кво стана с играта . Аз и Куки се целунах ме четири пъти. Танцувах му в скута, а бе беше си доста забавно, но и странно. Сега аз и Лиса сме в стаята ми и се приготвяме за лягане. Не усетно докато сме си говорили сме заспали.

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now