Събудих се. Отворих очите си обърнах поглед и видях Кук бе заровил главата си във врата ми , единият му крак беше върху мен ,а другия се подаваше леко под завивката в краят на леглото. Засмях се ,беше се разложил капо плужек. Много е сладък! Внимателно от местих главата му и я сложих върху възглавницата. Застанах в седнало положение и разтърках очите си , отвих се и станах. Запътих се към банята , отворих вратата , влязох вътре и започнах да се събличам. След като се съблякох ,пуснах силната струя на душа да се стича по тялото ми.
Не след дълго бях готова , увих с кърпа тялото ми и се запътих към Кук. Отворих врата той все още спеше така сладко. Подсуших тялото си и започнах да си търся дрехи. Сложих си едни черни къси тъмно червени панталони биеха и добавих към тях бял тесен прилепнал по тялото потник , който беше с леко деколте. Целунах Кук и излезнах от стаята запътих се към хола. Не очаквах да видя някой предполагам всички спят. Все пак са седели до късно.
Отидох в кухнята пуснах си едно късо кафе. То започна да тече бавно машина си беше старичка и функцията ѝ не работеше както трябва , макар и да бе късо кафето то изтече доста бавно. Взех го сложих си мляко до горе и поглед през голямата врата ,която имаше гледка към езерцето , на верандата имахме маса с няколко стола около нея. Мястото просто бе много красиво и спокойно. Обожавам такива места!
Видях, че някое от момчетата с що си пиеше кафенцето и се наслаждаваше на гледката само, че бе седнал вън. Грабнах едно худи и се запътих към него.
Седнах до него в далечината още разбрах , че това беше Те.
-Добро утро!- казах аз, отривайки малка глътка от кафето си.
-Добро утро Т/И! Как спахте?- усмихна се , след което и той последва моя пример и отпи от кафето си.
- Добре , аз поне де за Кук не знам. Той все още спи- засмях се.- А ти защо  си станал толкова рано?
-Нещо не можех да заспя легнахме си към 3:00 и се събудих в 6:00 от тогава не съм мигнал.-каза ми той.
- И на какво се дължи това?- запитах
- Самотно ми е от както се разделих с Юна ми е все така. Сега ще ме питаш защо не си намеря нова приятелка. Нали?- кимнах с глава аз, оставайки го да продължи разговора.- Опитах се , но не се получава те са все еднакви с еднакви маниери , прическа, грим, дрехи и дори говорят еднакво. Не ми харесват просто.
- Все още не е дошло времето Те. Убедена съм , че ще срещнеш тази лудетина и ще се влюбиш в нея до уши , както и тя в теб.- усмихнах се аз.
Продължих ме да си говорим навън докато се наслаждаваме на гледката.

Часът е 9:00 преди три часа се събудих и оставих Кук да си доспи ама той все още не е станал. Другите все още си хъркат , само аз и Те бяхме будни. Нямаше какво да правим и решихме да направим палачинки. След като ги направихме наредихме масата ,сложих една вазичка с цветя по средата около нея сок портокал , кана с вода и бурканчета със сладко: боровинки, ягоди и шоколад.
Качих се към стаята ни с Кук. Отворих врата и какво да видя. Заека все още спи , но този път така се беше врътнал , че там където трябва да му е главата са му краката. Ама и той е една откачалка.
Клеквах така,че да съм на нивото на лицето му и го цунках по нослето.
-Зайо ставай- той закри лицето си с ръка и измрънка нещо , но не чух.
- Хайдееее- разроших косата му.Той се завъртя така ,че да легне по гръб и разтърка очи.
-Колко е часа?- попита той
-9:30- отвърнах аз. Изправих се и започнах да му търся дрехи обаче той не бе съгласен. Дръпна ме за шортите и паднах върху него.
- Харесва ми това потниче! -усмихна се той , аз само се засмях и понечих да стана. Захвата му около кръста ми го затегна и аз не можех да мръдна. Явно иска да се погушка ме. Сладур!
-Обичам те- изведнъж каза заека
- Аз също те обичам- започвах да оставям малки начесто целувки по устните му на които той дори не можеше да отвърне.

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now