Иии....
Ме целуна страстно.След целувката се сгуших в гърдите му и зашепнах.
-Обичам те!!- с лека усмивка
-Какво каза?- попита. Надигнах глава погледнах в красивите му очи и казах
-Обичам тееее!!- само ми се усмихна след това ме целуна нежно и завъртя. След целувката ме погледна и каза.
-Аз също те обичам безкрайно много даже бих казал ,че те обожавам.- целунахме се отново ,но този път не бе нежно. Тази целувка бе изпълнена със страст и любов. По време на целувката той се предвижи към леглото ни. Сълякохме се и след това започна цялата магия. Започна бавно да целува врата ми и да слиза надолу. Стигна до прашките ми.
-Това ми пречи- свали ги и продължи с целувките. Харесваше ми ,но за първи път прави нещо такова да ме целува там почувствах леко неудобство макар и да ми харесва. Той падна на колене аз погледнах с леко въпросителен поглед и го попитах.
- Ам какво правиш?- той надигна главата си
- Сега ще ти покажа какво мога да ти направя- и в този момент той се изправи- Легни- заповяда ми той аз го послушах и легнах на мекия матрак той отиде до врата и я заключи. Застана пред мен
-Закрачи се- каза той
-Защо? - попитах а
-Просто го направи- направих това което каза и той легна с лице към 😺 започна бавно да целува бедрата ми и леко да ги захапва леко по леко с целувки се приближи към интимната ми област. Целуна ме веднъж два и аз се извих от удоволствие чувство бе уникално. Изведнъж спря това което правеше и ме погледна
- Харесва ли ти?
- Дааа , не спирай- казах аз. От негова страна получих само една дяволита усмивка и продължи с това което правеше...След 30 мин...
Лежахме двата изморени и сгушени на леглото.
- Куки
-Кажи сладка
-Защо от всички тези момичета ,които мечтаят да са на мое място избра мен.- попитах го аз ,той махна ръката си и се обърна с лице към мен и аз също се обърнах към него. Посегна към лицето ми отмести кичурите коса ,които бяха на лицето ми усмихна се и ме боцна по носа.
- Искаш да ти кажа защо избрах теб ли- погледна ме с усмихна на лице , а аз само кимнах
-Избрах очите ти тези зелено-кафяви очи които като ги погледна и мога да се изгубя в тях , избрах дългите ти черни като мрак коси твоите меки пухкави сладки устни и тази сила, борбеност и упоритост която притежава характера ти. Избрах теб защото никога не си се правела на такава каквато не си и винаги ама абсолютно винаги си обичала приятелите си с цялото си сърце. Ти си прекрасна и си едно от най-хубавите неща които някога са ми се случвали. Ти...- прекъснах тази негова реч с една нежна пълна с любов и обич целувка отделихме се от целувката и просто се усмихвахме един на друг.
- И аз те обичам зайче мое- сгуших се в него и така заспахме.
......
Събудих се от силно тропане по врата
-Ехооооооо- Те тропаше по вратата ни. Станах от леглото , а Куки все още спеше наведох се на пода имаше негова тениска и просто я облякох отключих вратата и отворих.
-Кажи Те какво има?- запитах го аз , а той ме изгледа с въпросителен поглед
- Е как какво има? Хайде слизайте долу вече всички вас чакаме - изгледах го доста зачудено. За какво ни чакат пак и защо е този зор да слезем долу
- Ъъъ какво ще правим? - Те ме погледна леко ядосано , но след това леко се възмути и се усмихна невинно. Как по дяволите в рамките на 10 секунди смени три различни настроения
- Те защо ме гледаш така какво ще правите?- той се почеса по главата и каза
- Оф забравих да ви кажа казах на всички ,но не и на вас. Ще играем по отбори на Just Dance и които отбор загуби ще плуват голи в езерцето- ухили се до уши след това негово изказване, а аз си плеснах челото с ръка.
- Кой изм....-Те ме прекъсна
- Аз я измислих и само да знаеш играта си е много забавна
-Хах извинявай Те , сега ще събудя Кук и идваме. - Той кимна в знак на съгласие и отиде в хола запътих се към леглото и тогава ми хрумна великата идея да скоча върху Куки....