Част 5

1.6K 52 0
                                    

-Джънгкук?- объркано попитах аз.
- Добре ли си? Как е лицето ти?- хвана брадичката ми и огледа лицето ми.
-Спокойно малко ме боли ,но ще мине.- той кимна и пустна лицето ми.
- Виж ако искаш може да се изкъпеш.- каза той като не отместваше поглед от земята.
-Ами нямам дрехи.
- Ам аз отидох да ти взема.- погледна ме усмихна се и се почеса по врата.
- Хаха нямаше нужда.- засмяхме се и двамата.
- Е добре аз ще те оставя да се изкъпеш.- той тръгна да става , но аз хванах ръката му. Погледна ме.
- Ъм благодаря Кук.-той се усмихна приличаше на зайче. Оййй. Не Т/И стегни се та той е приятел на брат ти.
- Ъм добре аз ще те оставя да се изкъпеш . Аз слизам долу в хола.
- Кук сам ли живееш.- той се засмя.
- Спокойно живея сам-засмя се.
- Добре аз отивам да се къпя- той излезе от стаята и аз влезнах да се къпя. След около 20мин бях готова и слезнах долу в хола където седеше Кук. седнах до него.
-гладна ли си? - попита ме.
-да-отговорих.
-аз отивам да зготвя нещо а ти стой тук
-добре-казах му аз. Часа беше 23:30.И Кук дойде.
-Т/И.
-да
-имамепроблемче-погледна ме невинно като се усмихма.
-и какъв е той?
-ами... бях тръгнал да прявя щрудел,но не се получи.
-добре,искаш ли да ядем пица?- предложих.
-супер!-възкликна той.
-Аз ще звънна.- добави той и звънна на пицарията.
.................................................
- Мммммм имаш вкус за пици.- казах аз вече взимаща трето парче пица.
-Хахаха яж сега тихо- засмя ми се той.
- Кук аз къде ще спя?
- Къде при мен.- усмихна се той. На вратата се звънна.
-Аз ще отворя.- тръгнах към вратата. Отворих я. Пред мен се яви младо момиче на около 15/16 години.
- Ъм коя си ти и къде е мечо?- попитаме оскъдно облеченото момиче.
- Мечо ли?- объркано отвърнах аз.
- Да Куки той ми е гадже.- направо като ми каза се опулих.
- Т/И кой е на вратата?- попита Кук от вътре. Чух стъпки е явно идва към мен.
- А мечо кажи на тоя парцал да ме пусне да вляза.
- Ти какво правиш тук ма?- попита Кук леко ядосан.
- Е как бебе нали трябваше днес да правим.
- Аз няма да ви преча.- затичах се до горе да си взема нещата след това си обух обувките. Бутнах Кук за да мина и си тръгнах. Часа минаваше 00:00 но на мен не ми дреме с този идиот няма да се разправям.
Както си вървях по пътя нещо ме дръпна за ръката.
- Охо писи къде си тръгнало толкова късно  самичко.- хвана ме мъж на сигурно 40 години.
- Първо не съм ти писи и второ пусни ме иначе ще съжаляваш че си ме срещнал.- този идиот само се засмя и се опита да ме хване за задника, но аз му хванах ръката и започнах да я извивам.
-Ама кучко кво си позволяваш.- опита се да се измъкне.
- Хахах да не би да те боли- започна още повече да я извивам. И най-накрая той падна на земята. Опита се да хване крака ми и да ме повали. Но не. Хах слабак. Настъпих ръката му.
####################
- ЕЙ МАЛКА КУЧКО ОТВЪРЖИМЕ ИНАЧЕ...-  ако се чудите защо иска да го отвържа. Да кажем , че го завързах за едно дърво.
- Иначе какво бе путьо.- засмях му се в лицето. И го ритнах между краката.
- Е чао.- обърнах се и видях Джънгкук зад мен с отворена уста.

Ще бъдеш моя [завършена] Where stories live. Discover now