И видях жаба.
-Ааааааа
Аз изпищях и започнах да бягам към водата. Кук се обърна и започна да тича към мен. Той се спря на място и ме зачака. Аз със сила скочих върху него. И двамата паднахме във водата. Той започна да се смее.
- На какво се смееш?
- Ами да кажем ,че беше все едно от анимационен филм. Тичаше като луда🤣🤣🤣🤣- направих се на разсърдена.
- Много смешно няма що!
- О ела тук.- гушна ме и ме вдигна във въздуха. Тръгна с мен към брега.
♡Във вилата♡
Джин бе в кухнята и готвеше там нещо. Лиса и Джош седяха на дивана сгушени ,а останалите играеха уно. Влязохме с гръм и трясък вън вилата. Стреснахме всички. И двамата бяхме гьол вода.
Те се стреснаха и се обърнаха към нас.
- Ама как..- Те започна да говори нещо ,но Кук набързо притича с мен
и се качихме в стаята ни. Той отвори внимателно врата и влезе.
Поставиме на едно малко диванче.
Започна да обикаля ту в банята ту в самата стая.
- Куки какво пр....
- Бебче тихо моля.- прекъсна ме той. Мина време и Куки спря да обикаля и дойде до мен.
- Т/И?
- Да Куки
- Сега хайде ела да си вземем една гореща вана.- усмихна се на среща ми като сладко бебе.
- Оййй мойто зайче е било много грижливо.- ощипах му бузките.
- Аа!- изневиделица той ме вдигна и помъкна към банята. Влезе с мен в банята и ме постави внимателно на стола.
- Зайо какво отново ще правиш?- той бе клекнал срещу мен и след като го викнах вдигна глава и ме погледна право в светло зелените ми очи.
- Т/И остави всичко на мен. Чуствай се като принцеса.- започна лека по лека да ме съблича. И след като нямах нито една дреха по себе си той започна да съблича и него. Приближи се към мен и отново ме вдигна. И тогава пред мен се разкри гледката която той бе сътворил на нашата вана.Кук ме постави внимателно във водата и след това дойде при мен.
-Ти си уникален.- каза като леко се засмях и се отпуснах във ваната.
-Не съм просто те обичам и искам да си прекараме суперр заедно.- каза и ме придърпа в прегръдките си. Постояхме известно време сгушени, но аз се обърнах и целунах Кук по сладките му устни.
.....Следа продължение........