~ Kitabın tanıtımını medyaya ekledim. İzleyip destek olursanız sevinirim. Bu ve diğer kitaplarımın tanıtımını izlemek isteyenler olursa Tiktok, YouTube ve Instagram'da straykingsizm adını aratarak tanıtım fragmanlarına ulaşabilirsiniz.
Not: Bu bölüm 24/02/2023 tarihinde düzenlendiği için 1000'den fazla yorum silinmiştir.
Keyifli okumalar dilerim sevgili amerikanolarım ❤️
⚜️
Sıradan insanların sıradan hikâyeleri olur derler, en güzel hikayeler geçmişi karanlık ya da belirli bir gizemi olan insanlardan çıkarmış. Sizce de öyle mi?
Hayatımızın ilgi çekici olması için illa ki sıradışı bir şeyler yaşamış mı olmamız gerek?Ben Han Jisung, görüp görebileceğiniz en sıradan gencim, sıradan sözcüğünü bu kadar çok kullandığım için kusura bakmayın ama tıpkı sizler gibi hayatımı kazanmaya çalışan sıradan gençlerden biriyim... Ama sıradan başlayıp oldukça ilginç bir hale gelen bir hikayem var! Ne dersiniz dinlemek ister misiniz?
O halde başlayalım mı?
...
Lise...
Yetişkinler için hayatın en güzel dönemleri olarak adlandırılan, sistem kölesi olma yolunda emin adımlarla ilerlediğimiz o muazzam ve bir o kadar da deli dolu yıllara ev sahipliği yapan bina...
Bitmek bilmeyen kavgalar, günübirlik aşklar, sonu gelmeyen eğlenceler, bazen bir yılandan bazense bir kardeşten farksız arkadaşlıklar...
Gereksiz sınavlar, kafa ütüleyen hocalar, insanın ömrünü çürüten dersler ve ansiklopediden farksız kitapları da unutmamak gerek..
Neyse karamsarlığı tarafa bırakalım. Bunun için yeterince vaktimiz olacak zaten.
18 yaşında henüz daha kendini tam anlamıyla anlayamamış bir gencim. Hayattan beklentilerim, hayallerim, umutlarım ne tam olarak bilmiyorum.
Hayallerim var mı onu da bilmiyorum. Ama her gün liseye gitmek zorunda olduğumu biliyorum.
Dersler bana göre değil. Hocalarla anlaşamıyorum. Arkadaş ortamında pek sevilmiyorum. Sürekli göze batıyorum. Çabuk sıkılıyorum. Kendi bildiğimi okumayı seviyorum. Eğitim denen şeyin üzerimde bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.
Dahası niye okula gitmek zorundayım onu bile bilmiyorum!
Kendi beyin karmaşamla hayatı sorgularken yine aynı numaranın beni aramasıyla tavanı izlediğim yatağımdan hızla doğruldum. Yine okula gitmemiş akşama kadar resim çizmiştim ve sonunda yorulup kendimi yatağa atmıştım.
Tüm gün odamın duvarlarını dolduran yüzlercesine yenilerini eklemekle uğraşmıştım.
Resim çizmek size ne hissettirir bilemem ama benim için içimde biriktirdiğim tüm katlanılmaz duygularımı dışarı vurabilmek için tek yolum.
Mutluysam çizerim, ağlamak istiyorsam çizerim, kırılmışsam çizerim ve yorgunsam... yine çizerim.
Ama şu sıralar ilham bulmakta zorlanıyordum. Tam bir ruhsal çöküş yaşıyordum ve çoğu gencin sık sık yaşadığı, o lanet hastalığa yakalanmıştım.
Hayatımda yenilik istiyordum.
Yeni bir şeyler...
Hem de hemen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerinde Saklı CENNET'im •Minsung/Chanlix
Fanfic"Pekala! Madem ki Minho için her şeyi yaparsın, o halde geber ibne! Oğlum için kendini öldür ve onun senin gibi bir ibne olup hayatını mahvetmesine izin verme! Minho'ya bir iyilik yap ve kendini öldür!" "Hayır! Ben Minho'ya bir iyilik yapıp, seni bi...