Aslında yazar bakış açısıyla anlatacaktım ama Han'ın size veda etmesi daha doğru olur diye düşündüm. Sonuçta bu hikayeyi başlatan oydu...
Keyifli okumalar bal kuşlarım 🤍
xxxx
( Han'dan )
Ne garip değil mi? Zaman hızla akıp gidiyor, her şey değişiyor ve dünya sürekli dönüp duruyor ve biz buna alışıyoruz..
Hatta o kadar hızlı geçiyor ki yaşadığın her şeyi daha dünmüş gibi anımsıyorsun ama yıllar olmuş. Bu bazen korkutucu olsa da hayatın tadı böyle çıkıyor aslında..
Size kendi hikayemi anlatmaya başlayalı daha dünmüş gibiydi ama üzeriden uzun bir süre geçip gitti.. Ne kadar mı? Tam 6 yıl.
Lise yıllarının üzerinden tam olarak 6 koca yıl geçti. Ah o zamanları cidden özlüyorum.
O 6 yılda gerçekten çok şey yaşadık. Zaman hiç durmadı.. Her şey değişti ama biz hiç değişmedik..
- Sanki papyon daha iyi olurdu ha?
Felix'ti soran...Yaklaşık yarım saattir ayna da kendini inceliyordu. Seung kravatın damatlığa daha uygun olduğunu söylese de asla karar veremiyordu. Seung bu duruma sinir olup Felix'in kravatını düzeltirken ben de onları izleyip koltuğa oturmuş elimde ki nikah şekerlerini yemekle meşguldüm.
Ama Felix'ti bu. Hiç değişmemişti... O gün ilk buluşmalarında nasıl heyecanlıysa şimdi de aynı heyecanı her halinden belli oluyordu. Gerçi ona hak veriyorum.. Kim heyecanlanmaz ki? Evlilik sonuçta bu.
Oh üzgünüm size o kısmı anlatmadım değil mi? Benim hatam.
Chan Hyung'la yaşadıkları o berbat geceden sonra nerdeyse bir hafta boyunca Minho'nun annesinin evinde saklanmışlardı. Cidden onlar için çok zor bir dönemdi o zaman..
O bir haftadan sonra Felix sonunda ona durumunun iyi olduğunu söylemek için annesini aradığında annesi eve gelmesini istemişti. Felix başlarda bunu kabul etmedi doğal olarak. Onu Chan hyung'dan ayıracaklarını düşünüyordu. Ki bunu düşünmekte gayet haklıydı da... Fakat Chan hyung onun yanında olacağını söylediğinde birlikte ailesiyle görüşmeye gittiler.
Ahh o gün gerçekten çok kötü bir kavga geçti aralarında..
O kadın cidden tam bir inatçı keçiydi. Fakat Felix ona böyle yapmaya devam ederse evi tamamen terk edeceğini söylemiş ve Chan hyung'u en azından tanıması için ona bir şans vermesini istemişti..
Önce reddetti. Fakat biliyorsunuz ne olursa olsun o bir anne... Ve oğlunu böyle görmek onu üzmüş olsa gerek ki ona o gece tek söylediği şey neydi biliyor musunuz?
' Bu adamı tanımak falan istemiyorum ama madem sen bu kadar çok sevdiğini söylüyorsun.. Sırf senin için görüşmene izin veriyorum.. Ama bu sadece senin için!'
Bu sözler Felix için büyük bir umut olmuştu. O günden sonra Chan hyung'u ailesine sevdirmek için elinden gelen her şeyi yaptı. Eee doğal olarak bir müddet sonra ailesi onu gerçekten benimsedi.
Bir müddet dediğime bakmayın siz. Neredeyse 2 senesini aldı bu onun. Fakat şimdi ne var peki biliyor musunuz? Kadın Chan hyung'u Felix'ten bile daha çok seviyor. Gerçi onu kim sevmez ki? Cidden mükemmel bir adam.
Bu süreçte Felix üniversiteye başladı... Ajou üniversitesi İngilizce öğretmenliği bölümü.. Neden mi? Basit. Sevgilisinin izinden gitmek istedi. Tıpkı onun gibi bir İngilizce öğretmeni olmak istedi.
Felix üniversiteye başladığında ilk başlarda uzaktan ilişki yürüttüler fakat Chan hyung daha sonra ona bir sürpriz yapıp onun yanına taşındı ve orada ki bir lise de İngilizce öğretmenliği yapmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerinde Saklı CENNET'im •Minsung/Chanlix
Fanfic"Pekala! Madem ki Minho için her şeyi yaparsın, o halde geber ibne! Oğlum için kendini öldür ve onun senin gibi bir ibne olup hayatını mahvetmesine izin verme! Minho'ya bir iyilik yap ve kendini öldür!" "Hayır! Ben Minho'ya bir iyilik yapıp, seni bi...