~ Köstebek ~

6.9K 701 1.5K
                                    


( Yazardan )

- Az önce.. biz onları.. işi pişirirken mi bastık?

Minho gözlerini kapatıp az önce olan olay yüzünden yutkunup derin bir nefes aldı ve şaşkın gözlerle ona bakan gence döndü;

- Sanırım... İlişkilerinden haberin var mıydı?

Han başını hızlıca olumsuz anlamda sallayıp elini ensesine götürdü ve başını geriye götürerek nefesini dışarı verirken konuştu;

- Sikicem.. Bunu benden nasıl saklarlar? Ayrıca ne ara.. Ahh cidden...

Minho az önce onları basmış olmanın utanmışlığı ve biraz da şaşkınlığıyla tam tekrar konuşacakken koridorun diğer tarafından gelen gürültü ikilinin dikkatini oraya vermesine sebep oldu;

- Çek elini dedim!

Tüm koridorda yankılanan tanıdık sesle Han birden koşmaya başladı.. Minho da onu takip edip koridorun sonuna vardıklarında birkaç kişinin odasından çıkıp bir yeri izlediğini görmüşlerdi..

- Seni gebertmemi mi istiyorsun?

Han ve Minho sesin geldiği yöne döndüğünde Hyunjin ve Ji Ho'yu görmüşlerdi.. İkisi de odasının önündeydi ve Ji Ho'nun eli Hyunjin'in yakasındaydı..

- Sana çekil yolumdan dedim!

Konuşan Ji Ho'ydu.. Hyunjin'in gözlerinde ki öfke yüzünde ki sırıtışa rağmen hissediliyordu..

- Bende özür dile piç kurusu!

Hyunjin dişlerinin arasında konuştuğunda Ji Ho yakasında ki elini daha da sıkmıştı.. O sırada Minho ve Han'ın yanına sesleri duyan Changbin ve Seungmin ikilisi gelmişti..

- Neler oluyor?

Seungmin Han'a dönüp konuştuğunda Han omuzlarını bilmem der gibi silkmiş ve onların hemen ardından gelen Felix ve Jeongin'e bakıp tekrar kavga eden ikiliye dönmüştü..

- Hyunjin! Bay Bang gelmeden kesin şu saçmalığı!

Changbin ikiliye yaklaşıp konuştuğunda Hyunjin ona dönüp dişlerini sıkarak gözlerini devirdi;

- Onu şu piçe söyle! Hem gecenin bir yarısı koridorlarda koşuşturuyor hemde bana çarpıp özür dilemeden odaya girmeye çalışıyor! Yok öyle şey.. Özür dileyeceksin!

Hyunjin son cümlesini yakasını tutan çocuğa dönüp söylemişti.. Minho duyduğu sözler yüzünden birden aklına gelen şeyle rahatsızca kaşlarını çattı..

- Çekil dedim seninle uğraşacak havamda değilim.

Yakasından tuttuğu eliyle onu ittirmeye çalışıyordu Ji Ho ama Hyunjin biraz bile kımıldamıyor, ona ölümcül bakışlar gönderiyordu..

- Ji Ho! Benimle gel.. Herkes odasına girsin!

Minho sesini yükselterek konuştuğunda Ji Ho içinden küfrederek Hyunjin'in yakasını hızlıca bırakmış ve endişeyle Minho'ya dönmüştü..

- Nereye?

Han Minho'ya dönüp sormuştu..

- Biraz işim var, git uyu sen..

Han Minho'nun bakışlarından bir şeyler döndüğünü anlamıştı ama onu başıyla onaylamakla yetinmişti..

Biraz sonra Minho'yla Ji Ho kaybolurken herkes odalarına çekilmeye başladı..

- Hadi Hyunjin sen de git uyu..

Changbin'in konuşmasıyla Hyunjin onu onaylayıp odasına girmişti.. O odasına girer girmez Changbin yanında ki gençlere döndü..

Gözlerinde Saklı CENNET'im •Minsung/Chanlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin