~ Uslu çocuk ~

7.2K 781 1.4K
                                    

( Yazardan )

- Gömlek giyersen daha dışarı çıkar çıkmaz donarak ölürsün salak..

Seungmin'in konuşmasıyla Felix elindeki gömleğini yatağın üzerindeki denediği diğer eşyaların yanına fırlatıp dudaklarını büzerek derin bir nefes alıp tekrar dolabına dönmüştü.

Nihayet haftasonu gelmişti ve Felix değneklerden kurtulmanın sevincini yaşıyordu. Han ve Seungmin, bu Felix için geçmek bilmeyen üç günde ona çok yardımcı olmuşlardı..

3 gün de sabahları okula gidip akşamları Felix'te kalmış ve sürekli onunla ilgilenmişlerdi. Hafta sonuna kadar günler gayet sakin geçmiş okulda çok sorun çıkmamıştı. Minho ve diğer ikili genel olarak derse girmemişler, Han ise bu süreçte bazen müdürün onun için hazırlattığı atölyeye gidip yalnız kalmanın verdiği huzurla resim yapmıştı.

Derse girdikleri zaman da Minho Han'ı tehdit ettiği günden beri onu yok saymış ve hep kendi işiyle ilgilenmişti. Han ise Minho'nun bu tutumuna oldukça sinirlenmiş ama bozuntuya vermemişti. Alışmıştı...

O akşamdan beri Changbin'le de hep telefonda konuşmuşlar ama okulda pek görüşmemişlerdi.

- Takım elbise mi giysem?

Felix ayağının iyileştiğini Chan'a mesaj atarak söylediğinde Chan buna oldukça sevinmiş cumartesi gününü ona ayırmasını söylemişti. Birbirlerini biraz daha tanımak için beraber vakit geçirmek istediğini söylemişti. Bu Felix'in neredeyse heyecandan ölmesine sebep olurken şimdi elini kolunu nereye koyacağını saşırıyordu..

Bu yüzden Felix sabahın ilk saatlerinde Han ve Seungmin'i evine çağırıp ne giyeceği konusunda ona yardım etmelerini istemişti.

Felix'in kalbi her an Chan'ın geleceği düşüncesiyle deli gibi atarken Han arkadaşına yardım etmek yerine gelir gelmez kendini Felix'in yatağına atıp uykusuna geri dönmüştü.

Seungmin ise Felix'in Chan'la buluşmasını içten içe istemiyor bu yüzden arkadaşına sert sözleriyle pek yardımcı olmuyordu. Çünkü Chan'a güvenmiyordu. Daha bir hafta olmamıştı onunla tanışalı ve ona güvenmesi için elinde yeterli sebebi yoktu.

- Aynen Felix takım elbise giy de buradan direkt nikah dairesine gidin..

Han'ın uykulu uykulu konuşmasıyla Felix kendini onun yanına atıp kollarını iki yana açmış ve nefesini dışarı vererek konuşmuştu.

- Pes ediyorum giyecek hiçbir şeyim yok.

Bir oda dolusu kıyafetin hiçbirini beğenmemiş ve pes etmişti Felix. Seungmin ise oturduğu koltuktan kalkıp gözlerini devirerek Felix'in dolabının önüne gelerek içinden koyu yeşile yakın bir renkte bir kazak çıkarmış ve yatakta uzanan çocuğun üzerine fırlatmıştı.

- Bunu giy aptal! Hem rahat hem de seni sıcak tutar, ayrıca abartılı da değil.

Felix yüzüne düşen kazağı çekip dik konuma gelmiş ve elinde ki kazağa bakmıştı.

Seungmin tekrar dolaba dönüp alt kısmından bir pantolon çıkarıp yine Felix'e fırlatıp konuşmasına devam etti;

- İkisini dene gel.

Elindekilerle odadan çıkıp biraz sonra giyinip gelmişti Felix. Odaya girer girmez ikili ona dönüp üzerini süzmüş ve oldukça beğenmişlerdi. Felix'in de içine sinmiş Seungmin'e sarılarak teşekkür etmişti.

 Felix'in de içine sinmiş Seungmin'e sarılarak teşekkür etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gözlerinde Saklı CENNET'im •Minsung/Chanlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin