2.

1.9K 73 13
                                    

Varování: 18+

***

Harry na Snapea zíral, neschopen pochopit, co mu vlastně říká.
"Eee co?"
" Slyšel jste."
"Ale vždyť to nedává smysl. Ty vzpomínky na maminku," vyhrkl Harry.
" Skutečně vás tolik šokuje informace, že mne přitahuje oboje pohlaví?" pozvedl Snape obočí.
" Ehmm... nevím. Ale mě se líbí holky," řekl rychle Harry.
Snape k němu přišel blíž. Harry vytřeštil oči, když si k němu sedl a obličej přiblížil až těsně k němu. Vdechoval jeho vůni a pak se svými rty lehce dotkl těch druhých. Harry celý ztuhl. Nevěděl jestli hrůzou nebo čím, jen srdce bilo jako splašené, dech se mu zkracoval. Polibek to byl jen velmi letmý, ale zanechal v něm zvláštní pocit rozpolcenosti.
" Skutečně, Pottere?" řekl Snape výsměšně.
Moc dobře si byl vědom toho, že si ho mladík během školních let nenápadně bůhví proč prohlížel.
" Ehm... Já asi radši půjdu," řekl Harry po chvíli, ale když se pokusil vstát, nohy se mu zamotaly a on upadl Severusovi do náruče. V podstatě Harryho držel v náručí jako mimino. Harry se celý napjal, ale nepokusil se vstát znovu. Nemělo to smysl, tělo ho vůbec neposlouchalo.
" Neradil bych vám odcházet, pokud ovšem nechcete jít tam, kam nemáte. Víte, že bradavické sklepení má velmi mnoho tajemství. Ztratíte se tu a nikdo vás už nenajde. Budete to riskovat?" řekl Snape pobaveně. Přitom jej objal pevněji a díval se mu do očí. Zračil se v nich strach z neznámého. Harry na něj zíral a v hlavě mu šrotovalo. Co mám sakra dělat?
" Ale já...."
" Ano?" propaloval ho Severus žhavým pohledem.
" Nemůžu.... ještě nikdy jsem..." šeptal chlapec. Zrudl a sklopil oči. Skoro mu ho bylo líto. Rozhodl se tedy změnit přístup.

Třeba pak bude povolnější...

" Všechno je jednou poprvé, Harry," zašeptal mu Snape do ucha a pak mu do něj vnikl jazykem. Harry div neuskočil, ale bohužel byl zajat v pevném objetí. Poté následoval vášnivý polibek. Nechápal sebe, že mu to dovolí. Také jasně cítil Snapeovu erekci.
" Domnívám se, že potřebuješ sprchu," řekl Severus. Přinutil jej vstát a odvedl ho do koupelny. Harry byl omámený, nejen alkoholem. Nechápal své reakce. Nejraději by utekl a zároveň si v nejzapadlejším koutku své duše přál zůstat.

Vážně se to děje?

Severus ho nechal v koupelně samotného. Ještě než odešel, řekl mu, aby byl při své hygieně důkladný.

Pro Merlina, co to se mnou hodlá dělat? Proč prostě neuteču? Nebo.... Jo jasně hůlka. Vzpomněl si náhle Harry a prošacoval se.

Zatraceně! On mi sebral hůlku! Parchant! Co kdybych ho zkusit přeprat? Nemůže mít větší sílu než já, i když je vyšší...

Zatímco uvažoval, Snape mu četl myšlenky a tak se raději vrátil do koupelny.

" Nezdržuj," řekl a zatáhl ho do sprchy sám. Kouzlem mu sebral šaty, sám si sundal župan a pustil vodu. Harry se svíjel a snažíc se chránit svůj klín přes Snapeovo chtivým pohledem.
"Takhle se nikam nedostaneme," zamračil se Snape a pak ho svým tělem přitiskl ke zdi, jednu nohu mezi jeho stehna. Ruce mu přitiskl nad hlavu a drancoval jeho ústa, dokud mu Harry nezačal konečně omámeně odpovídat.

Ano to je ono... Jenom se tomu nebraň.

Poté ho Severus začal systematicky umývat a Harry jeho pozornost velmi příjemně reagoval. Severus si poté před něj klekl a vzal jeho erekci do úst. Harry měl pocit, že omdlí a jediné, co dokázal, bylo vydávat neartikulované zvuky.

Ano přesně tak, vím že to chceš.

Zatímco ho spracovával ústy. Jeho nenechavé ruce si pohrávaly s jeho varlaty a hýžděmi. Když se jakoby mimochodem dotkl Harryho vstupu, mladík zakňučel a v ten moment vystříkl Severusovi do úst. Celý se třásl pod sílou orgasmu. Ještě chvějícího ho Snape odnesl do své postele, nedbaje na to, že jsou oba mokří.
Nalehl na mladíka a třel se svou erekcí o Harryho břicho.

Pokud chtěl mladík předtím utéct, teď to rozhodně neměl v plánu a Snapeovo počínání dokonce vítal a začínal být znovu vzrušený.

Oh Merline, že by měl nakonec Snape pravdu? Je to tak dobrý.

A pak si Severus přivolal lubrikant a začal Harryho připravovat na svůj vpád. Mladík kňučel a kňoural, když po chvíli Severus přidával druhý prst.

"Prosím..." vzdychl Harry.
"Copak?"
"Já... to.... nevydržím."
"Však se dočkáš," zapředl mu do ucha a jazykem ho obkroužil. Harry se vzepjal v luk. Vycházel těm talentovaným prstům vstříc a chtěl víc, rychleji, hlouběji. A pak najednou zmizely. Severus je nahradil něčím daleko větším, tvrdším.

Oh Merline, to je tak tak dokonalý!

Snape systematicky plenil Harryho nitro v rychlém tempu. Vůbec nebyl zdrženlivý. Měl pocit, že už víc nevydrží, že se rozpadne na milion kousíčků, pokud se brzy neudělá.
Nakonec oba prožili orgasmus společně. Harry téměř okamžitě odpadl únavou.
Severus použil čistící kouzlo a pak oba přikryl. Harry se němu ve spánku přitiskl a tulil se k němu, jako by tomu tak bylo odjakživa.

***

Ráno ho zastihlo nepřipraveného. Příšerná bolest hlavy, žaludek jak na vodě a do toho pachuť v ústech. Jasné známky kocoviny. A pak mu došlo, co se stalo včera v noci. Téměř okamžitě se vymrštil do sedu. Že to byla chyba, poznal vzápětí, protože usykl bolestí. Snape, který byl již nějakou dobu vzhůru, ho pozoroval s pobavením. A Harry si až teď uvědomil, že v posteli není sám. Zděšeně se ohlédl na muže vedle sebe. Byl nahý a jeho erekce pod dekou jasně naznačovala, že po něm touží. Harry vytřeštil oči. Nejraději by někam zalezl. Schoval tedy alespoň hlavu do dlaní, celý zrudl a plakal. Severus ho objal a hladil ho po hlavě a zádech. Harry neměl sílu ho setřást. Připadal si strašně. Bolest hlavy ještě zesílila.
Severus se natáhl, aby vzal hůlku. Poté si přivolal lahvičku a vtiskl jí Harrymu do dlaně. Mladík zvedl hlavu a nechápavě se na Snapea podíval.
" Lektvar proti kocovině by mohl pomoci. A potom bychom možná mohli navázat na včerejší noc," propaloval ho temným pohledem. Harry zrudl, ale lektvar žíznivě vypil a během chvilky s mu udělalo lépe. Tedy aspoň fyzicky. Když se k němu Severus přiblížil Harry ucukl. Snape se pousmál.
" Včera se ti to líbilo," poznamenal Snape, zatímco jej hladil po zádech.
" Byl jsem opilý, nevěděl jsem co dělám," vymlouval se Harry a snažil se od Snapea odtáhnout. Nenechal ho. Dech se mu zadrhával, zatímco si Severus pohrával s jeho ušním lalůčkem a šíjí. Brzy byl Harry vzrušený.
" Ujišťuji tě, že i kdyby si byl úplně na mol, tak bys utekl tak rychle, že bys předhonil i kentaura, kdyby tě nepřitahovali muži," zašeptal Severus pobaveně a ústy dál laskal jeho šíji. Harry zakňoural.
" Ne, prosím. "
" Jsem si jist, že toto je ta situace, kdy říkáš ne, ale myslíš ano," přisál se Severus na jeho rty. Polibek byl opojný a když se k němu přidala Severusova ruka, která obemkla Harryho erekci, byl chlapec ztracen úplně. Přitočil ho k sobě a obě erekce naráz začal zkušenými pohyby zpracovávat, dokud je nepřivedl k vrcholu. Poté je očistil.
Harry mu po orgasmu plakal v náručí. Muž ho znovu objal a snažil se jej uklidnit, ale nedařilo se. Harry byl z toho úplně mimo. Cítil se podivně. Nechtěl, aby se mu to líbilo. Nechtěl být homosexuál. Přišlo mu to zvrácené. Celý se třásl a zalykal.
Severus mu dal raději uklidňující lektvar. Nadále ho držel v náručí a tiše mu šeptal do ucha.
" Harry, nebojuj s tím tolik."
" Nechci to," zašeptal. Severus se pousmál s políbil ho na spánek.
"Očividně je to tvá součást, ať chceš nebo ne. Měl by ses s tím smířit. Tím, že to budeš popírat si akorát ublížíš. Pravda, většinou se nezačíná od konce. Nejdřív člověk zkoumá své city a až později fyzické aspekty." připustil Severus.
Harry mu chtěl něco říct a tak se posadil a znovu usykl bolestí. Snape se zamračil. Přivolal si hojivou mast. Harry vytřeštil oči a zavrtěl hlavou. Severus se znovu zamračil.
"Je to nutné. Přeci nechceš cítit bolest několik dní pokaždé, když budeš potřebovat jít na toaletu? podotkl Severus a Harry se na něj se strachem podíval a zavrtěl hlavou.

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat