33.

882 45 6
                                    

Severus vzal Harryho do náruče a odnesl do svého bytu. Kočárek s Lily levitoval pomocí kouzla za nimi. Položil mladíka na svou postel, byl jako hadrová panenka. Téměř nevnímal, co se kolem děje. Kouzlem mu svlékl oblečení a nahradil jej pyžamem. Sice bylo ráno, ale Harry teď potřeboval klid. Přivolal lahvičku svého nového Bezesného spánku a dal jí Harrymu vypít. Za chvili mladík usnul.
Severus zašel s Lily vedle do jejich bytu a vzal věci, které potřeboval, aby se o ní postaral. Ještěže byl víkend a Lily byla naštěstí hodná. Vytáhl jí deku na hraní a položil ji na ni. Ručkama bouchala do hraček na hrazdičce nad sebou a když ji to přestalo bavit začala se otáčet na bříško, což jí zabralo nějakou dobu. Severus si vzal knihu a sem tam mrknul okem, co malá provádí. Když byl čas na svačinu nakrájel jí banán na kolečka. Posadil jí do krmící židličky a jídlo jí strčil pod nos, aby se mohla krmit sama. On mezitím opravoval pár esejí pátých ročníků. Pak si ovšem Lily dozadovala jeho pozornosti a tak si ji musel vzít. Chvíli si s ní hrál. Pak ji musel přebalit. Což teda dělal s velkou nechutí a když měl konečně hotovo, kdosi mu zaklepal na dveře. S Lily v náručí došel k nim a otevřel. Stáli tam manželé Weasleyovi. Když ho uviděli s jejich vnučkou, překvapeně zamrkali.
" Můžeme dál, Severusi?" zeptala se Molly nejistě.
" Pokud jste přišli na Harryho řvát stejně jako váš nezvedený syn, tak můžete zase jít," zavrčel Severus.
" Ne, prosím, chceme si s ním jen v klidu promluvit."
Severus si je změřil podezřívavým pohledem a pak ustoupil, aby mohli vejít dovnitř.
" Teď spí. Byl z té hádky natolik rozrušen, že jsem mu raději dal Bezesný spánek," vysvětlil Severus. Zatímco s nimi mluvil,  Lily vyplivla dudlík a Severus ho všude hledal. Když ho našel, kouzlem jej očistil, dal ho Lily láskyplně do pusinky, pohladil jí po tvářičce a usmál se na ni. Ti dva to sledovali s téměř otevřenými ústy. Severus si povzdechl.

Mít vztah s Nebelvírem podle všeho znamená tolerovat ve své blízkosti i další Nebelvíry.

" Dáte si čaj? Chvíli potrvá než se vzbudí,"
" Děkujeme," přímý Artur. Molly přistoupila k Severusovi, aby si převzala vnučku. Ta nadšeně výskala a říkala baba. Severus šel připravit čaj. Když měl hotovo, levitoval jej na konferenční stolek a všichni se usadili na pohovku.
" Tedy... Když se Ron vrátil domů, zprvu jsme nechápali co se stalo..."
" Ronald je nepochybně prudké povahy. Harry se toho právem obával, ovšem skutečnost  překonala i má očekávání," řekl se etue nespokojeně.
" Moc mě to mrzí, Ron je někdy jak neřízená střela. On se musí uklidnit. Jen jsme Harrymu prošli vyjádřit podporu. Protože tak jak to vidí Ron, tak my tedy ne. Pro Rona je svět černobílý. "
"Obávám se, že pokud mu neodpustí, bude to mít na Harryho neblahý vliv. Křičel na něj takové věci... Harry se z toho zhroutil," mračil se Severus.
" Chudáček malý...," vzlykla Molly.
" Půjdu ho už vzbudit. Ten nový lektvar je vylepšený. Nepotřebuje spát mnoho hodin," řekl Severus a šel do ložnice. Posadil se na kraj postele a pohladil Harryho po čele. Poté se sehnul a jemně jej políbil. Mladík se zavrtěl a otevřel oči.
" Musíš vstát," zašeptal Severus.
" Lily?"
" Weasleyovi tu jsou," zavrtěl Severus hlavou a Harry posmutněl.
" Jen si chtějí promluvit," vysvětlil muž.
" Dobře," přikývl Harry a pomalu vstal. Severus mu kouzlem změnil oblečení a společně vyšli z ložnice. Harry chytil Severuse za ruku, aby ho držel jako podpora. Muž ho pevně stiskl a vešli společně do jámy lvové.
" Ahoj Harry," řekla Molly a zkoumavě si ty dva prohlídla. Nemyslela si, že ji to vadilo, ale stejně vidět ty dva takto bylo trochu zvláštní.
" Zdravím," řekl Harry a pokusil se usmát. Vyšel z toho nervózní škleb.
" Chceme ti jen říct, že nesdílíme Ronovy názory. Pořád jsi pro nás důležitý, stejně jako Lily. Pořád jsi členem rodiny," vstala Molly a přešla k němu. Harry se pousmál zaplašil slzy a aniž by pustil Severusovy ruky, objal ženu  druhou rukou a zašeptal jí do vlasů: "Děkuju."
Molly pak upřela svůj zrak na Severuse. Ten se upřímně řečeno zhrozil, že by ho snad žena chtěla také obejmout. Ta se naštěstí jen pousmála a podávala mu ruku. Severus jí zdrženlivě stiskl a žena pravila: "Vítej do rodiny, Severusi."
Muž přikývl. Trochu ho to zahřálo u srdce, ovšem ne tolik jako Harryho rozzářený obličej.
Pak přistoupil Artur, poplácal Harryho po zádech a Severusovi také stiskl ruku.
Poté si šli společně vypít čaj a o zábavu se jim postarala Lily.
Po obědě Weasleyovi odešli a Harry se spokojeně stulil Severusovi do náruče.

" Je ti lépe?" zeptal se Severus starostlivě.
" Ano, děkuju žes je sem vzal a nezabouchl jim před nosem"
" Zprvu jsem to zvažoval," ušklíbl se severus a vysloužil si tím plácnutí od Harryho. Pak si ho přitáhl k polibku, jenže Lily měla jiný názor a tak se dožadovala, aby ji někdo vzal na ruku.
Severus si odfrkl a šel za ní.
" Co ty potvoro jedna. Víš, že jsi hrozný kazišuk?"
" Severusi!" vykřikl Harry pobouřeně
" Stejně tomu nerozumí,"
" Ale jednou bude, tak si dávej pozor na pusu."
" Své rty bych nejraději směřoval jinam," řekl Severus temně a hladově se po něm podíval. Harry nervózně pokl.
" To nejde... Lily je vzhůru..."
" Až usne tak mi neunikneš," řekl mu Severus a Harry se vzrušeně otřásl.
" Slibuješ?" provokoval ho Harry. Ten byl dvěma kroky u něj a i s Lily v náručí ho vášnivě políbil. Holčička nespokojeně zakňourala a sápala se po svém otci.
" Ach jo, ty jsi vážně příšera příserovatá."

Severus protočil oči nad jeho slovníkem a dceru mu předal.

Odpoledne mu přišel dopis od Hermiony. Omlouvala se mu a ráda by za ním stavila zítra pokud s ní bude chtít mluvit. Odpověděl obratem, že ji bude čekat dopoledne.

***

"Určitě chceš, abych tu zůstal?"zeptal se Severus.
" Ano. Chodíme spolu, tak si musí všichni zvyknout nás vídat," řekl Harry pevně. Severus se k němu nahnul, aby ho políbil v tu chvíli ho ale za vlasy přitáhla Lily, která mu seděla na klíně.
" Au,"  řekl Severus naprosto nesnapeovsky. A Harry se zasmál.
" Jsem rád, že se bavíš, zatímco mne tvá dcera skalpuje," zavrčel Severus a pokoušel se z dětské ruky vymotat své vlasy.
"Nepřeháněj," plácl ho Harry po paži. V tu chvíli zahučelo v krbu a Hermiona vešla. Když uviděla ty dva v tak důvěrném okamžiku zprvu ztuhla. Pak se usmála a pomalu šla k nim.
" Ahoj," řekla jim nejistě.
" Ahoj, posadíš se?" řekl Harry.
" Jo díky," přikývla a sedla si k nim je stolu.
" Dáte si čaj, slečno Grangerová?" zeptal se Severus.
" " Ehm, ano děkuji," přikývla.
" Tak povídej," vyzval jí Harry.
" Nejdřív se chci omluvit. Minule jsem byla tak v šoku, že jsem nestihla vůbec nějak reagovat..."
" Chápu... No Ron toho napovídal dost za vás oba.." zamračil se Harry.
" Moc mě to mrzí. Já myslím, že Ronovi brzy dojde, že to jeho trucovaní není k ničemu. Zvlášť, když si jo včera vzala do parády jeho mamka, když jsme k nim dorazili."
" Bylo to zlý?"
" Myslím, že si to ani neumíš představit. Paní Weasleyová byla jak kotlík před výbuchem. Dokonce si myslím že jich Ron několik schytal, když jsem šla na toaletu."
Severus se uchechtl.
" Ne že by si to Ron nezasloužil. Všichni jsme do něj hučeli dost dlouho. Nakonec se naštval a přemístil pryč. Znáš ho Harry, on musí nejdřív vychladnout a až potom začne normálně uvažovat. Stejně jako když zmizel, když se hledali viteály."
" Máš pravdu on dřív jedná a pak až přemýšlí, jenže tentokrát to nemůžu přejít jenom tak..." Povzdechl si Harry.
" Já vím. Nemusel říkat všechny ty hnusný věci... Chci vám oběma jen říct, že za vámi všichni stojíme a máme tě rádi Harry. Takže pokud je tady profesor ten se kterým chceš být, budeme mít rádi i jeho," přesunula svůj pohled na muže. Ten si ji prohlížel ostřížím pohledem a pak přikývl. Harry se zářivě usmál.  Předal Lily Severusovi a přešel ke kamarádce a objal ji.
" Děkuji ti. Mám tě rád," zašeptal jí do záplavy jejich vlasů.
" I já tebe Harry," usmála se Hermiona. Poté si ještě chvíli povídali, prohrála si s Lily a pak odešla krbem na svou kolej.

" V pořádku Harry?" chtěl se Severus ujistit.
" Jo. Snad se Ron vzpamatuje brzy," řekl ještě Harry a pak dal svému milému pusu.

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat