36.

949 50 0
                                    

Varování: 18+

***

Přemístili se na Malfoy Manor. Byl stále stejně velkolepý, jak si jej pamatoval. Celý dům zářil v té sněhové závěji všude kolem. Jakmile však došli přímo k domu ovanul je teplý vzduch a museli si sundat zimní kabáty. Skřítkové si je od nich hned vzali a přemístili se s nimi kamsi do domu. Severus Harrymu nabídl rámě a společně vykročili na slavnost. U vchodu do zahrad stála hosteska a Harry jí předal pozvánku. Žena přikývla a pustila je dál. Harry musel uznat, že se výzdoba hostitelce opravdu povedla. Všude byli svíce, kolem vysokých stolků splývala stříbrná a zelená organza. U baru se míchali drinky. Mezi hosty korzovali skřítci s podnosy a na nich šampaňské a chuťovky. Vše se zdálo být na vysoké úrovni. A společnost byla z vyšších kruhů. Po válce se Narcissa velmi snažila, aby ji s manželem nikdo nespojoval. První co udělala bylo, že se rozvedla a tím, že byl Lucius odsouzen do Azkabanu, získala polobinu majetku a druhá připadla jejich synovi. Narcissa dělala první poslední, aby přesvědčila vlivné lidi, že ona i její syn jsou na správné straně. Postupem času se díky charitě, které se věnovala, odpoutala od jejich minulosti a nyní opět mohla nosit své jméno s hrdostí. Proto byla také účast na této akci tak hojná.

Harry a Severus samozřejmě upoutali pozornost přítomných a také reportérů, takže si jich Narcissa brzy všimla a jako správná hostitelka je prišla přivítat. Svého syna vzala sebou.

" Severusi, Harry, vítám vás tu," řekla Cissa s úsměvem. Nebyl to však vřelý úsměv, který měla například Molly Weasleyová. Tento byl dost falešný.
" Pottere, Severusi," přikývl jim Draco na pozdravem.
" Zdravím paní Malfoyová, Draco," odpověděl Harry. Severus byl důvěrnější. Podal si s oběma ruku.
" Bavte se. Musím jít za dalšími hosty," vymluvila se Narcissa a s úsměvem odplula pryč.
" Chceš předat dárek teď nebo později," zeptal se ho Harry.
" Nejspíš později. Astoria ještě nedorazila," řekl Draco.
" Dobrá. Víš divil jsem se, žes mě pozval," řekl Harry.
" Matka na tom trvala," zavrčel Draco.
" Asi si myslí že s nás budou děsný kámoši," ušklíbl se Harry.
"Nejspíš," zatvářil se blonďák kysele. Severus ty dva sledoval s pobavením.
" Chlapci..."
" Hej, my už nejsme děti," obrátil se Harry.
" Jo... Nemysli si že když jsi můj kmotr, že se ke mě budeš chovat pořád jako k malými klukovi," protestoval i Draco.
" Počkej... Ty jsi jeho kmotr?" Vykulil Harry oči.
"Vážně Pottere, vnímáš ty někdy svět kolem sebe? To je známá věc," ušklíbl se Draco.
" Tak pro mě je to novinka," pokrčil rameny Harry.
" Jsem jeho náhradní kmotr, ten první již zemřel v první válce. Byl to Luciusův bratr."
" Aha. Teď mě napadlo... Asi bychom měli pro Lily taky sehnat kmotry..."
" Jistě. Můžeš o vhodných kandidátech popřemýšlet doma. Mohli bychom teď neřešit nic ohledně dětí. Přišli jsme se bavit," zahleděl se mu Severus do očí a pak ho políbil. Draco protočil oči
" Myslím, že nemusím být u všeho. Uvidíme se později," prohlásili a odkráčel.

Harry se uchechtl když viděli jeho mizející postavu.
" Tak to bychom měli," ušklíbl se Severus a vedl Harryho k baru kde si objednal whisky a Harry koktejl.

***

Severus vedl Harryho po parketu při walzu a Harry mu už po několikáté šlápl na nohu.
" Promiň, jsem nemehlo. Tanec mi fakt nejde," omlouval se.
" Skutečně toto není disciplína, na kterou bys měl nadání," uchechtl se Severus.
" Tak si půjdem raději sednout ne?"
" Až skončí skladba. V budoucnu tě to budu muset naučit."
" Pokud myslíš, že se přitom navzájem nezabijeme," ušklíbl se Harry a Severus se pousmál.
" Uvidíme," zašeptal mu do ucha a lehce ho políbil. Harry se zachvěl.
" Nejraději bych si tě přemístil rovnou do postele. Dnes vypadáš velmi lákavě," řekl muž a prohlížel si mladíka před sebou. Jeho pohled byl tak vášnivý, až z toho Harrymu vyschlo v krku a měl problém v kalhotách. Čehož si Severus ihned všiml, když jej svíral v náručí.
" Zdá se, že i ty vypadáš tou myšlenkou zaujat," ušklíbl se Severus.
" Hele já ta to nemůžu... Když tak provokuješ," zrudl Harry.
" Žel Merlin nesluší se abychom hned z oslavy odešli. Ještě musíme předat dar, takže počítám, že budeme muset přežít ve společnosti minimálně dvě hodiny a pak bude bezpečné se vytratit."
" Bože, tak dlouho? To mi mezitím vybuchne," zakňučel Harry.
" Hádám, že tuto záležitost tedy bude nutné vyřídit neodkladně," řekl Severus temně. Přestal tančit chytil Harryho za ruku a táhl ho směrem k domu.
" Všichni po nás koukaj,"
" Domníval jsem se, že chceš svůj problém vyřešit," zpomalil Severus, ale nezastavil.
" Ehmm jo..." zrudl Harry a Severus znovu přidal do kroku.  V domě šel Severus najisto do prvního patra a vyhledal koupelnu, kde za nimi Harry zavřel a zapečetil dveře. Pak se k Harrymu přitiskl a hladově ho políbil. Pak si před něj klekl a vzápětí mu stáhl kalhoty i se spodním prádlem a vysvobodil tak Harryho erekci toužící po doteku.
Muž pohledem sledoval mladíkův se obličej zatímco ho celého polykal. Harrymu se zadrhl dech a nechal se laskat. Zajíždět do těch vlhkých úst byla neskutečná rozkoš. A když Severus zrychlil pohyby a začal mnout Harrymu varlata, musel se mladík opřít o dveře, jinak by snad upadl. Trvalo to jen chvíli. Severus byl zkušený milovník, takže Harryho netrápil dlouho a mladík brzy vyvrcholil a Severus spolykal vše, co mu Harry nabídl.

***

Když se vrátili zpět na oslavu byl akorát tak čas na předání darů. Hosté postupně chodili ke snoubencům a ti si s každým z nich krátce promluvili. Když přišli na řadu Harry se Severusem. Draco se na staršího muže usmál.

" Představuji vám svou snoubenku Astorii," řekl Draco, když k nim ti dva došli.  Harry v ní poznal o dva roky mladší zmijozelku. Dívka s tmavými vlasy si tu dvojici podezřívavě měřila. Nikdy by jí nenapadlo, že ředitel její koleje bude chodit s Nebelvírem.

" Dobrý večer profesore, Pottere," řekla tiše Astoria.

" Dobrý večer, slečno," pozdravil Severus.

" Zdravím," usmál se Harry.

" Neseme vám, takový menší dar," řekl Severus a předával jim krabičku. Draco si ji převzal a vytáhl z ní dva flakónky Felix Felicis.

" Teda co jiného od tebe čekat než lektvary, Severusi," uchechtl se Draco, viditelné potěšen. I Astorii se dárek zamlouval.

" Děkujeme, že jste přišli. Prosím, pijete jezte a bavte se dle libosti," řekla o poznání milejším tónem.

Poté se rozloučili a vydali se společně k baru. Objednali si ještě nějaké pití a zdrželi se na oslavě ještě hodinu.

"Myslím, že je na čase změnit lokál," utrousil Harry.

" To rozhodně," blýsklo se Severusovi v očích v očekávání veci příštích.

***

Blížíme se do finále, příští kapitola už bude poslední 😉

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat