Varování: 18+
***
Po měsíci...
Dopoledne Harry strávil tím, že si hrál s Lily. Teď když o trochu povytostla, byla to větší zábava. Harry jí nakoupil spoustu hraček, které měly rozvíjet její mozek a podobně, ale ona si s nimi stejně moc nechtěla hrát.
Nejlepší zábava pro ní byla, když mu sebrala hůlku, kterou buď ožužlala nebo s ní náhodně vypustila červené jiskry. Harry by ji hůlku nikdy nepůjčil, ale potřeboval si zrovna odskočit a když přišel už měla jeho hůlku, kterou položil na stůl dost daleko od ní, najednou u sebe. Jak to dokázala, věděla jen ona." Jestli už teď používáš náhodnou magii, tak to si s tebou asi užiju," kroutil Harry hlavou. Na oběd se zastavil Severus a tak mu to Harry vyprávěl.
" To není vyloženě neobvyklé. Horší by bylo kdyby se náhodně někam přemístila," řekl Severus a Harry vytřeštil oči.
"To se stalo v historii snad jen pětkrát u tak malého dítěte," snažil se ho Severus uklidnit, což se mu moc nedařilo.
" Existují kouzla, která omezují magii dětí," vzpomněl si Severus.
" Vážně?"
" Požádej Poppy, aby je seslala. Bude je muset každý rok obnovovat, dokud nebude Lily dostatečně zralá, aby sobě nebo druhým neublížila."
" Jak to, že toho tolik víš. Mě by tohle ani nenapadlo."
" Vlastním spoustu knih, možná bys mohl také někdy nějakou otevřít," popichoval ho Severus.
" Na to mám tak čas," zabručel Harry naštvaně.
" Harry, to já přeci vím," protáhl si ho muž k polibku Harry po chvíli přestal trucovat a polibky mu vracel. Cítil se jak omámený.
" Nejraději bych nikam nešel," řekl po chvíli Severus.
" Tak nechoď," zašeptal Harry v očích jiskřičky.
" Navrhuješ mi, abych se vykroutil ze svých povinností?" ušklíbl se Severus.
" Možná..." zasmál se Harry.
" A co bychom dělali?" zablýsklo se Severusovi v očích a Harry zrudl.
" Eee... Víš co, radši jdi vařit ty lektvary," zamluvil to Harry a Severus se rozesmál.***
Po večeři když uložili Lily si Severus sedl na pohovku a Harry se mu stulil do náruče. Bylo mu tam příjemně. Severus jej hladil po zádech a přitom ho jemně líbal. Rozhodl se otestovat hranice, kam až jo Harry nechá zajít.
Když opustil Harryho rty jemně políbil víčka, spánek a ucho. Harry se zachvěl a dech se mu zadrhl. Severus pokračoval v polibcích na krk a Harrymu naskočila husí kůže a celý se chvěl. Když Severus přidal jazyk, začal Harry tiše kňourat. Poté mu Severus jednou rukou zajel pod tričko a přejížděl přes Harryho bradavku dokud nezvtrdla. To už mladík ztuhl a ruku mu zastavil. Poplašné se podíval do onyxovych očí.
" Mam přestat?" zeptal se Severus Harry zrudl a přikývl. Severus chápavě přikývl a ruku vytáhl a jakoby nic znovu pokračoval v líbání jeho krku.
Severus si uvědomoval že když spolu poprvé začli, tlačil ho hned do věcí, které Harry asi vyloženě dělat nechtěl. Jenže tenkrát prostě jen využil příležitosti, která se mu nabízela. Ovšem nyní Harryho miloval a už nehodlal opakovat stejné chyby.***
Severus s Harrym trávili spoustu času společně. Každý ovšem bbydlel stále zvlášť. Harryho by ani nenapadlo, že by se Severusovi nacpal do bytu a Severus měl rád svůj klid. Lily uměla být docela paličatá. Teď když byla větší, vyžadovala stále nějakou pozornost a zábavu. Harry se od ní nemohl skoro hnout. Naštěstí si oblíbila babičku s dědou, takže ji Harry mohl čas od času odložit na víkend k nim a odpočinout si. V takové okamžiky se věnoval Severusovi. Mezitím se u něj také střídavě nebo společně zastavovali jeho kamarádi Ron a Hermiona. Občas to bylo docela napjaté, když přišli nečekaně a Severus byl zrovna u něj doma. Naštěstí nikdy nepřišli v moc choulostivé chvíli.
***
" Máš hrozně napjatá záda," ztěžoval si muž, když Harrymu promnul trapézy.
" Jo, to mám od toho jak furt tahám Lily," přikývl Harry.
" Chceš udělat masáž?" navrhl Severus.
" Jo, děkuju," řekl Harry a svleknul si tričko. Severus ho sledoval hladovým pohledem a Harry zrudl a naskákala mu z toho husí kůže. Severus si ho k sobě přitáhl.
" Jsi nádherný," zašeptal mu do ucha a Harry se zachvěl.
Poté si muž přivolal masážní emulzí a pomalu jí roztíral zkušenými pohyby po Harryho zádech. Masáž zprvu jemná se postupně měnila v razantnější, aby rozmasíroval všechny zatvrdliny. Harry slastně zavzdychal. Když se emulze vsákla, Severus přidal k rukám své rty. A pak jejich zábava nabrala úplně jiné obrátky. Severus si Harryho otočil k sobě a hladil jej teď na hrudníku a do své péče zahrnul i Harryho citlivé bradavky, které se teď dožadovaly doteků. Severus se sehnul a vzal jednu z nich do úst a sál. Harry vzdychl a prohnul se v luk.
" Severusi!" vykřikl
" Mám přestat?" zeptal se ochraptěle.
" Eee ne," zrudl Harry a přikryl si dlaní tvář. Cítil se trapně. Severus se pousmál a ruce mu sundal.
" Nestyď se za to, že se ti to líbí, Harry," díval se mu Severus do očí a Harry opatrně přikývl. Potom mladíka políbil a rukou dál dráždil bradavku. Jeho ruka putovala níž a nezastavila se ani když narazila na lem Harryho kalhot. Nevnikla však pod látku, nýbrž polaskala roztoucí erekci přes kalhoty. Harry zavzdychal, ale kupodivu se neodtáhl a tak Severus v dráždění pokračoval. Stačilo pár dobrých zmáčknutí a pohlazení a Harry s výkřikem vyvrcholil. Severus jej pote políbil a pozoroval Harryho zarudlou tvář.
" Ehmm... To bylo...úžasný," zubil se Harry a Severus přikývl. Poté ho kouzlem očistil.
" Chceš... taky?" zrudl Harry. Vlastně netušil, co by měl dělat.
" Nemusíš se cítit být povinován..." zavrtěl Severus hlavou
" Ale já chci. Jen asi nevím co mám dělat." pokrčil rameny.
" Zkus cokoli tě napadne," usmál se Severus nad jeho znovu nabitou nevinností. A sedl si pohodlně na pohovce. Harry ho začal líbat a pak mu pokládal jemné polibky na krk. Severus zavřel oči. Když se Harry dostal až ke knoflíkům jeho kabátce, zamračil se.
" Musíš se oblíkat tak upjatě?" zabručel nespokojeně. Od Severuse se ozval hrdelní smích.
Vzal hůlku a všechny knoflíčky byly rázem rozepnuté.
Harry se zazubil a pak se rukama rozeběhl po Severusově hrudníku. Prsty začal nesměle dráždit naběhlé bradavky. Severusův dech se zkracoval, ale jinak nedal na sobě znát, že se mu to líbí. Harry ho znovu políbil. Chtěl, aby se Severus přestal kontrolovat. Muž jej popadl a posadil si ho na klín. Teď Harry mohl zřetelně cítit, že muže nenechává chladným, co s ním Harry provádí. Tvrdě přirazil k Harryho klínu a dovolil si pár hlasitějších vzdechů. Harry se zprvu lekl této intenzity vášně, ale poté to hodil za hlavu. Věděl že kdyby to chtěl zastavit, Severus ho nebude nikam tlačit. Začal pohybovat boky oproti Severusovi. Teď už se muž nedokázal ovládat přirážel, líbal a vzdychal mu do rtů až do chvíle, kdy dosáhl bodu, kdy nebylo cesty zpět a s výkřikem Harryho jména konečně vyvrcholil.
ČTEŠ
Noci se Snapem
FanfictionHarry slaví vítězství nad Voldemortem. Opije se tak, že není schopen dojít do své ložnice a zabloudí ke Snapeovi. Ten ho samozřejmě nenechá jen tak odejít. Co všechno odstartuje takový úlet?