10.

1.1K 59 6
                                    

Harry se plížil do pokoje, který měli s Ginny půjčený. Zrzka spala hlubokým spánkem, takže jí nevzbudilo vrznutí dveří, ani když si šel dát Harry sprchu. Všiml si, že mu na těle opět zůstalo pár škrábanců a kousanců, tak je kouzlem odstranil. Vyčistil si ještě zuby a potichu se vydal do ložnice. Ginny stále spala a tak si dovolil si oddechnout a vlezl do postele. Zrzka se k němu po chvíli ve spánku přitulila. A do Harryho se zahryzlo svědomí.
Jsem hajzl!
Zbytek noci nemohl usnout.

***

Ještě než Ginny vstala do sebe hodil Životabudič, aby nic nepoznala. Poté zavolal skřítka a poručil mu všechno, co měla Ginny ráda k snídani. Když to skřítek přinesl Harry vykouzlil tác a odnesl to své ženě do postele. Potom jí probudil lehkým dotykem na rameni.
" Dobré ráno," řekl Harry tvářích se kajícně. Připadal si strašně.
" Dobré ráno manželi," probodla ho pohledem.

A sakra zjistila že jsem byl pryč?

" Nemysli si, že ten vcerejšek vyžehliš snídaní do postele," mračila se.
" Ehmm..."
" Ale mám hlad, takže to dej sem ve a já uvidím jestli ti odpustím, žes včera tak vytuhnul. Fakt super svatební noc," protočila Ginny oči a převzala si od zmateného Harryho tác s dobrotami. Když se díval jak se Ginny láduje mohl si na chvilku oddechnout. Neví to!
" Mrzí mě to," zašeptal Harry, myslíc přitom na to, co že ji podvedl se Severusem.
" To by mělo. I když spolu nemůžeme kvůli miminku spát tak to neznamená že se nemůžeme mazlit. Říkal jsi, že mam vydržet do svatby a to jsem dodržela..."
Ale já ne.
" Promiň," omluvil se Harry znovu. Ginny se po něm podívala.
" Víš ty co, to je jedno. Dnešní den si uděláme hezkej jo? Půjdeme se projít, můžeme jít něco nakoupit uvaříme si večeři a tak," vzdychla Ginny a zakousla se do vypečené slaniny.
" Cokoli si budeš přát," přikývl Harry. Věděl, že i když jí splní jakékoliv přání, bude to stále málo vzhledem k tomu, co udělal.

***

Severus seděl u Minervy a povídali si u čaje. Projednali spoustu věcí před začátkem školního roku, teď však chtěla Minerva probírat Potterovu svatbu.
" Škoda, že jsi tam nebyl Severusi, těm dvěma to tak slušelo. I když na oslavě se Harry neskutečně opil. Chudák Ginny si asi představovala svatební noc jinak. Na pokom ho musela odtáhnout společně se svým bratrem do pokoje. Jinak by tam Harry nedošel."
Celou dobu se Severus tvářil netečně. Ovšem představoval si zrzky naštvaný obličej a pak Harryho jak mu sténá do ucha jeho jméno. Ano Potter je můj!
" Netušil jsem že tě tolik zajímají drby Minervo," utrousil po chvíli.
" Samozřejmě, že mě to zajímá, jsou to bývalí studenti z mé koleje. Mám je ráda, a nechci aby se hned na začátku manželství hádali," zamračila se.
" Ať si dělají co chtějí, mě do nich nic není," pokrčil Severus rameny a dopil čaj.
" Mimochodem potřebovala bych pomoct. Hagrid se chystá na odpočinek. Merlinžel už se nezvládá o všechnu tu svou havěť starat. Nevěděl bys o někom, kdo by o tu pozici stál? Samozřejmě Hagrid by nového šafáře nejdříve zaučil."
Severus se zamračil a pak mu svitl nápad.
" Pokud vím Potter pořád nemá co dělat. Nemyslím že by mu zahálka prospěla." poznamenal Severus a snažil se neznít příliš nadšeně.
" U merlinova vousu samozřejmě! Že mě to nenapadlo samotnou. Harry bude jistě rád, že může nějaký čas strávit s Hagridem a domů to bude mít taky blízko a hlavně musí přeci vydělávat, když bude otcem," rozzářila se a pak vytřeštila oči.
Snape pozvedl jedno obočí.
" Ehm prosím Severusi, nikde to nešiř. Zatím je to tajemství."
" Proto se tak nerychlo brali?" Řekl lhostejně.
" Vzali by se i tak, jen to uspíšili.
" Jistě me je to v podstatě ukradené. Doufejme, že Potter pozvedne úroveň postu šafáře a nebude sem zatahovat ze Zapovězeného lesa kdejakou havěť jako domácí mazlíčky,"

V ruchu si mnul ruce, jak se mu povedlo vše zařídit. Bude moct Pottera vídat kdykoli se mu zachce a ta jeho zrzka nebude mít podezření.

***

Právě dojedli skvělou večeři a přesunuli se do obýváku.
" Škoda, že si nemůžu dát víno," povzdechla si Ginny a orirulila se na sedačce k Harrymu. Nesměle ji objal a hladil po vlasech. Po chvíli se na něj zadívala téma svýma velkýma očima. A políbila ho. Bylo to... jiné. Nemohl se tomu vyhnout, i když horečně přemýšlel jak. Pomalu mu začala sundávat košili a Harrymu došlo, že to musí zarazit. Tušil, že kdyby to Severus zjistil, řádil by jak tajfun, že nedodržel slib, který mu dal.

"Ginny já jsem nějak unavenej, z toho nic nebude. Necháme to na jindy" setřásl jí a zrzka se zamračila.
" Harry co je? Vážně nevím, co ti teď vadí. Jsme manželé, čekáme dítě a ty stejné máš Merlinví jakej problém."
" Ginny, já nevím," pokrčil Harry rameny.
"Tohle není odpověď," nafoukla se Ginny.
" Promiň, ale nevím co to se mnou je, možná všechen ten stres ze svatby... prostě počkáme pár dní jo?" vymlouval se.
" Na to ti z vysoka kašlu, Pottere!" Prskala po něm a naštvaně dupala cestou do ložnice.
Ach bože co jsem to zas udělal vzdychl zoufale.

***

Druhý den ráno se Ginny přemístila ke své matce. A Harrymu dorazila sova od ředitelky.

Dobré ráno pane Pottere, mohla bych vás požádat o schůzku dnes dopoledne? S pozdravem Minerva McGonagallovová.

Hmm co mi může chtít? Dozvěděla se to se Severusem snad nějak? Viděla nás snad? Zatraceně...

Odpověděl, že dorazí a vydal se na zahradu, kde připravoval záhony pro Ginny. Mohl to udělat kouzlem, ale potřeboval zaměstnat ruce, aby se z toho všeho nezbláznil. Jestli to tak půjde dál tak si budu brzy moc lehnout k Lockhartovi.

Když se blížila půl desátá, šel si dát sprchu a připravit se k odchodu. K Bradavicím to byl kousek a tak se tam vydal pěšky. K hradu došel přesně na čas. Brány jej vpustily a tak se vydal k ředitelce.

"Zdravím vás, pane Pottere. Omlouvám se že vás při líbánkách ruším, ale tohle nesnese dlouho odklad. Už jste si našel nějaké místo?"
" Zatím ještě ne, ale budu muset dům už je vlastně hotový."
" Mám tu jednu pracovní pozici pokud byste o ní stál." Harry na že u vykulil oči
" Vážně?"
" Nejde tedy o pozici učitele. Ale šafáře a klíčníka."
" Ale co Hagrid?" namítl Harry.
" Půl roku vám bude ještě pomáhat, poté by chtěl odejít na odpočinek. Všechna ta péče o tvory v lese ho vyčerpává."
" A kdo bude učit péči o kouzelné tvory?"
" Najala jsem už jednoho profesora,"
" Tak dobře, rád budu pomáhat Hagridovi," přikývl Harry.
" Snad by časem šlo, abyste i učil, ale musel byste složit zkoušky způsobilosti." vysvětlila.
" Moc děkuju, jsem rád, že tu budu moct trávit čas. Bradavice pro mě byli vždycky domovem," zubil s Harry a došlo mu že takhle s bude moct se Severusem scházet kdykoli budou mít čas.

" Ještě štěstí, že bydlíte tak blízko. Aspoň budete moct chodit každý večer domů za ženou," mrkla na něj Minervy a Harry zrudl.
" Připravím vám smlouvu a zítra byste to mohl přijít podepsat. S Hagridem se už nějak domluvíte."
" Dobře," přikývl Harry a s úsměvem se vydal pryč. Cestou se ještě stavil u Severuse.
Muž překvapeně zvedl obočí když otevřel dveře.
" Co se děje?"
" Nic, jsem šťastnej jak blecha. Ředitelka mi nabídla práci. Budeme se vídat často," zubil se Harry. Severus se samolibě ušklíbl.
"A čí myslíš, že to byl nápad?"
" To ty?" vykulil Harry oči.
" Samozřejmě. Usnadní to věci mezi námi. Nebudeš v noci odcházet z domu a tvá žena nepojme podezření,"
" Ta je momentálně naštvaná."
" Kvůli čemu?"
"Včera si představovala, že proběhne hezký večer a nebylo nic."
" Pokud si přeješ mohu ti dát lektvar a tvou ženu tyto choutky přejdou."
" Ne, je přeci těhotná, žádný lektvary brát nebude."
" Pravda. Pak tě tedy mohu naučit neverbální kouzlo, které ti znemožní jakkoli reagovat na doteky."
" Počkej, jako že to ze me udělá impotenta?" zděsil se Harry.
" Kouzlo lze zrušit pomocí Finite," řekl Severus nevzrušeně
" Hm a co jí pak mám říct?"
" Že máš zdravotní problém," řekl Severus.
"To bude ještě zajímavé," protočil Harry oči. Poté si ho Severus přitáhl k polibku.
" Máš čas?" zeptal se ho Harry natešeně.
" Právě teď vařím jeden lektvar, který si vyžaduje mou pozornost,"
" A můžeš ho chvíli zmrazit?" zablýsklo se Harrymu v očích.
" To bych mohl," usmál se Severus a táhl Harryho do ložnice. Cestou vyslal zmrazovací kouzlo k otevřeným dveřím své laboratoře.

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat