11.

1K 58 2
                                    

Když se Harry vrátil po obědě domů, Ginny už na něj čekala.
" Kde jsi byl?" zeptala se. Nebyla v tím výčitka, jen zvědavost.
" V Bradavicích. Psala mi ředitelka," vysvětlil Harry.
" Kvůli čemu?" divila se.
" Nabídla mi práci," zubil se Harry. Měl výbornou náladu.
" Cože?" podivila se Ginny.
"Jo, budu nový klíčník a šafář," řekl Harry hrdě.
" A co Hagrid?" namítla.
" Všechno mi to ukáže, abych věděl co a jak a pak půjde na odpočinek. Ředitelka si myslí, že je to jen dobře. Je pravda, že Hagrid by byl schopnej dotáhnout z lesa cokoli jako mazlíčka."
" Jo, to je fakt. Tak to bychom to mohli trochu oslavit, co říkáš?"
"A jak?"
"Pozvem Rona a Hermionu k nám," navrhla a Harrymu se ten nápad zamlouval. Čím víc lidí tím líp. Aspoň jí přejdou ty její nápady.
" Bezva pošli patrona, já to tu nachystám," řekl Harry a šel z kuchyňské linky vytáhnout skleničky a talíře.

***

Provizorní oslava se celkem vydařila. Všichni se dobře bavili. Hráli hry a popíjeli, tedy kromě Ginny. Ron Harrymu záviděl, že může být v Bradavicích a už se neučit. Sám za chvíli nastupoval do kurzu bystrozorů a vidina dalšího učení jej moc nelákala. Zato Hermiona se skoro klepala na to, až bude moc zasednout do lavic Vysoké školy lékouzelnické. Ginny chtěla pracovat s otcem na ministerstvu, vše se teď muselo přizpůsobit jejímu stavu. Místo v terénu, bude pracovat v kanceláři. Protože nejeli nikam na líbánky, chystala se do práce jít už v pondělí. Být doma samotná ji nebavilo a Harry bude muset s prací začít hned.

***

Ron a Hermiona odcházeli v dobré náladě. Nicméně dívce pořád něco vrtalo hlavou.
" Myslíš, že je mezi nimi všechno v pořádku?" zeptala se Rona.
" Co? Proč?" nechápal zrzek.
" Chovají se k sobě jak přátelé, ne jako manželé. Už to, že nás pozvali k sobě, den po svatbě a Ginny v podstatě byla celý den u vás doma."
" Myslíš, že se stihli tak brzo pohádat?" pochyboval Ron.
" Možná. Snad to brzo urovnají, kvůli miminku by se neměla stresovat," konstatovala Miona.
" Hele, kdy se vůbec přemístíš na kolej," napadlo najednou Rona.
" Zítra proč?" nechápala Miona.
" Takže tohle je poslední společná noc," uculil se zrzek.
" Rone ty furt myslíš jen na jedno," plácla ho Hermiona se smíchem po rameni.
" To není pravda, ještě myslím často na jídlo," zasmál se Ron a políbil svou snoubenku.

***

Harry sklízel nádobí a Ginny srovnávala polštářky na sedačce.
" Byl to vydařený večer co?" řekla Ginny.
" Jo, super," přitakal Harry. Poté nádobí kouzlem usušil a uklidil do skříněk. Pak se vydal napustit si vanu. Byl už celkem unavený a těšil se do horké vody. Ginny ještě skládala košík s prádlem a když přinesla do koupelny ručníky, Harry už si hověl ve vaně. Mladík zrudl a zakryl si klín. Merlinžel neměl ve vodě žádné bublinky. Ginny ho hladově sledovala a přišla až k němu.

Sakra, co teď? Jo jasně, to kouzlo... Řekl si v duchu a neverbálně ho zakouzlil. Pocítil chlad kolem svého penisu. Jako by ho držela studená ruka.
Když se Ginny přiblížila a políbila ho na rty, neodtáhl se. Neměl kam. Jenže pak se ho začala dotýkat. Kouzlo ale naštěstí fungovalo. Po chvíli se Ginny povzdechla, protože její snažení nemělo žádný efekt.
" To jsi tak unavený?"
" A...asi," vykoktal Harry.
" Ach jo," mračila se Ginny a zklamaně se zvedla.
" Promiň," šeptl Harry.
" Co naplat," pokrčila rameny a odešla. Harry si oddechl.

Co budu dělat, když to bude zkoušet každý den?

***

Druhý den ráno se Harry vydal do Bradavic za Hagridem, který ještě neměl tušení o dohodě mezi Harrym a ředitelkou. Za tou se chystal zajít potom.

" Ahoj Harry," mávl na něj polobr.
" Ahoj Hagride," zubil se na něj mladík.
" Co že nejsi se svou ženou?" Mrknul na něj Hagrid lišácky.
" Hej, no tak," zrudl Harry, když mu došlo, že si ho přítel dobírá.
" No je to při nejmenšim divný, Diť svatba byla nedávno," pokrčil Hagrid rameny.
" Přišel jsem ti říct novinu. Včera mi ředitelka nabídka práci."
" Fakt?"
" Prý ti mám pomáhat,"
" Vopravdu? To je skvělý Harry, jsem rád, že to můžu předat někomu, komu vopravdu věřím," řekl poloobr dojatě.
" Já jsem taky rád, že tu budu. Víš, že jsou pro mě Bradavice domov."
" A co Ron a Hermiona, ví to?
" Jasně," přikývl Harry.
" Hele dáme si čaj a u toho si popovídáme, jak to tady chodí," zubil se Hagrid a Harry za ním vešel do jeho domku.
Usadili se u kouřících šálků a Hagrid mu začal vyprávět pátý přes devátý až z toho šla Harrymu hlava kolem.
" Víš ty co, možná bude lepší, když si vemeš psací potřeby a začneš si psát, co je důležitý," napadlo Hagrida.
" Jo, to je dobrej nápad," přikývl Harry a kouzlem přivolal  pergamen a brk.

***

Harry odcházel od Hagrida s hlavou jak pátrací balón. Problém byl v tom, že Hagrid neuměl vyprávět nic souvisle. Když mu Hagrid vyprávěl, jak se starat o mláďata jednorožců, vzápětí si vzpomněl, co se musí dělat u blátoplazů a hned na to jak odskočil myšlenkami k akromantulím. Prostě z toho Harrymu šla hlava kolem. Rozhodl se raději půjčit nějaké knihy o magických tvorech, aby v tom měl jasněji. Madam Pinceová měla ale dnes ještě volno. Takže musel požádat ředitelku. Stejně za ní musel jít kvůli smlouvě.
Nesměle zaťukal na dveře ředitelny a ty se samy otevřely.
" Pane Pottere, to už jste s Hagridem skončili?"
" Pro dnešek ano. Chtěl jsem si půjčit ještě nějaké knihy, abych si vše raději nastudoval podrobně, ale knihovna je ještě zavřená," vysvětlil Harry.
" Já vám řeknu heslo. Moment někde jsem ho tu měla napsané," prohledávala Minerva štosy pergamenu na jejím stole než ho našla.
" Aaa tady je, heslo zní Vědomosti," uchechtla se a posadila. Poté Harrymu podávala pracovní smlouvu.
" Pečlivě si ji pročtěte. Já zatím připravím čaj," usmála se. Odběhla k dalšímu stolku, kde stála konvice s vodou a šálky. Hůlkou mávla na konvici, aby se voda začala ohřívat a pak vzala plechovku se sypanou směsí čaje. Naplnila jím sítko a vložila jej do šálku. Voda vřela během chvilky a tak zalila čaj. Harry mezitím stihl přečíst první stránku. Minerva odlevitovala čaj na svůj stůl a čekala. Zatímco Harry četl upíjela ze svého hrnku a dívala se z okna.
" Myslím, že je to v pořádku," pokrčil Harry rameny.
" V to případě to podepište prosím," usmála se Minerva.
Poté se podepsala ona. Upíjeli čaj a přitom si povídali. Harry vyprávěl nějaké novinky od Rona a Hermiony a pomalu se blížil čas oběda. Tak se Harry s profesorkou rozloučil a vydal se ještě do knihovny. Po vyslovení hesla se velké masivní dveře otevřely a Harry vklouzl dovnitř. Hůlkou zapálil oheň v pochodních a rozhlížel se kolem. Sekci o magických tvorech našel snadno. Vybral několik knih a šel si s nimi sednout ke stolu zabral se do čtení, že vůbec neslyšel vrznutí dveří. Až když mu chladné ruce přikryly oči i s brýlemi, zarazil se.
" No tak, Severusi," uchechtl se Harry. A muž se sklonil k jeho uchu.
" Jak víš, že jsem to já," zašeptal mu do něj až se Harry zachvěl.
" Kdo jiný by mi tohle udělal?"
" Nikomu jinému bych to nedovolil," řekl Severus a políbil ho na šíji. Harry ho chytil za hlavu a přitáhl k sobě, aby ho mohl políbit.
" Nemůžu se moc dlouho zdržet," zašeptal než polibky.
" V tom případě nám bude muset stačit rychlovka mezi policemi," řekl Severus temně a táhl ho k regálům. Ještě přitom stihl zamknout dveře. O několik minut později už zajížděl do Harryho pevné zadnice a neskutečně si ten pocit užíval, zatímco Harry byl ohnut k regálu s knihami. Skutečně to trvalo jen chvilku. Když se očistili a upravili, Harry se uchechtl.
" Něco k smíchu?"
" Ne jen, že tohle byl asi nejlepší zážitek, co jsme kdy v knihovně měl," zubil se Harry.
"V tom se shodneme," políbil ho Severus na rozloučenou. Odemkl knihovnu a zmizel.

Páni, jestli se takhle budeme vídat každý den. Asi brzo nebudu moct sedět.

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat