Varování: 18+
***
Seděla v ordinaci a sledovala lékouzelníka, který jí právě nad břichem prováděl složitá diagnostická kouzla. Když skončil, ukázal jí, aby si sedla ke stolu.
"Přišla jste sem, protože jste měla určité podezření," shrnul muž situaci. Ginny přikývla a visela mu na rtech.
" Je to skutečně tak. Gratuluji vám, maminko," řekl lékouzelník zrzavé dívce před sebou. Ta na něj trochu vyděšeně hleděla.
" Vy nemáte radost?" podivil se muž.
" Ehm...já nevím," řekla popravdě.
" Musím vás ale upozornit, že se bohužel jedná o rizikové těhotenství. Máte v děloze velkou krevní sraženinu. Měla byste se vyvarovat velké námaze, stresu a také pohlavnímu styku jinak byste mohla začít krvácet a to by mohlo způsobit i potrat," vysvětlil jí muž. Ginny na něj vytřeštěně zírala.
"Takže o to miminko můžu přijít?" řekl přiškrceně.
"Budeme vás i dítě pravidelně sledovat. Na příští kontrolu přijdete za dva týdny. Pokud byste začala krvácet nebo jen špinit, tak přijďte okamžitě. " řekl lékouzelník. Ginny nervózně přikývla a odcházela z ordinace.Jakmile ji Molly uviděla, měla jasno.
" No děvče, měla bys mu to říct," zamračil se Molly.
" Zabije mě," hlesla Ginny.
" Proč, prosím tě? Byli jste snad u toho oba dva ne?" divila se Molly.
" Donutila jsem ho, on chtěl počkat až do svatby," zrudla a vzlykla. Molly se zamračila, tohle se jí vůbec nelíbilo. Nějak svou dceru nepoznávala.
" Tys to na něj narafičila?"
" Tak trochu. Nalila jsem lektvar do vína," přiznala se Ginny. Molly na ni šokovaně hleděla.
" Jo já vím, tak byl naštvanej, když jsem mu to řekla... Merline, nevím co udělá po tomhle."
"Každopádně svatba se teď bude muset urychlit a to o hodně," dumala Molly nad tím, jak to všechno zařídí. Potom jí Ginny řekla ještě o zbytku. Molly jí uklidnila, že když čekala Billa, bylo to s ní stejné. Stačilo dodržovat doporučení lékouzelníků a vše bylo v pořádku.***
Ginny došla do jejich nového domu. Harry jí přivítal jako vždycky políbením na tvář a pozval jí dál.
"Dáš si něco?" zeptal se.
" Spíš si ty nalej něco ostřejšího. Musím ti něco říct," řekla rozrušeně. Harry se zamračil. Vzal láhev s whisky a nalil si.
" Tak to vyklop," povzdechl si.
" Dneska jsem byla u lékouzelníka... Jsem v tom." Vydechla a Harry vytřeštil oči.
" Cože?"
" Ehm jo.... Taky jsem z toho mimo. Navíc je to rizikové těhotenství. Můžu o miminko přijít, když nebudu dodržovat, co mi nakázal," zašeptala, oči v slzách. Harry se jí už chystal pořádně od plic vynadat, ale po poslední větě ztuhl. Několikrát zamrkal a pak se napil ze sklenky. Hořká chuť mu propalovala hrdlo. Trvalo notnou chvíli než se Harry vůbec pohnul. Chvíli zíral z okna. Všechno v něm křičelo. Nadával jí ale jen duchu. Kdyby to všechno na ni teď vychrlil, nejspíš by se stalo něco strašného. Nakonec se mu podařilo tak nějak uklidnit. Otočil se na ni. Pořád plakala. Došel až k ní a nakonec ji objal. Vztek ho sice úplně nepřešel, ale co měl dělat. Oba štkali tomu druhému do ramene. Takhle si svůj život nepředstavovali. Jistěže chtěli děti, ale ne takhle brzy.
" Budem muset posunout svatbu," zašeptal nakonec.
" Mrzí mě to, jsem tak blbá, že jsem nemyslela na následky," plakala.
"Teď už to neřeš. Hlavně se snaž být v klidu kvůli miminku," chlácholil jí. V duchu si však říkal, jak to s nimi dvěma nakonec dopadne. Oba udělali něco, s čím budou muset do konce života žít.Dohodli se, že svatbu posunou na příští víkend. Budou muset všechno narychlo změnit. Problém byl, že nebylo místo pro obřad již bylo dávno zabráno a restaurace také. A pak Ginny dostala nápad. Řekla Harrymu, že to zkusí zařídit.
***
Severus seděl ve své pracovně a připravoval si témata na eseje. Školní rok měl začít příští týden. Chtěl být připraven. V tom mu zahučelo v krbu. Minerva ho zvala na odpolední čaj. Byl to jejich zvyk. Odložil tedy psací potřeby a vydal se rozvážným krokem do té jámy lvové. Chvíli si povídali o věcech týkajících se školy a poté v osobnější rovině.
" Donesla se mi novinka. Pan Potter koupil domek nedaleko Prasinek," řekla McGonagallová. Severus se musel kousnout do tváře, aby na sobě nedal nic znát.
" Skutečně?" řekl po chvíli.
" Psal mi minulý týden ještě jsem za ním nestihla zajít." usmála se žena a pak je vyrušilo zaklepání na dveře.
"Dále," řekla ředitelka zmateně. Nikoho teď nečekala. Ginny strčila hlavu do dveří.
" Dobré odpoledne paní ředitelko, chtěla jsem vás jen poprosit..." zarazila se dívka, když uviděla Snapea.
" Dobrý den slečno, pojďte dál. Taková náhoda, zrovna jsem se Severusovi říkala, že Harry koupil domek kousek od Prasinek." usmála se žena. Snape Ginny propaloval pohledem. Přišla mu divná. Víc bledá, červené oči... Že by se pohádali?
" Já teda počkám jestli potřebujete..." chtěla Ginny vycouvat.
" Stejně odcházím," řekl Snape a vstal od svého nedopiteho čaje. Minerva chtěla něco namítnout, ale to už Severus míjel Ginny ve dveřích. Chvíli pak ještě za dveřmi stál a poslouchal, co tu jen může chtít.
" Pani ředitelko. Jen vy nás můžete zachránit. Sháním místo pro obřad a svatební hostinu," vydechla Ginny.
" A kdy by to mělo být? Víte, že sem brzy přijedou studenti.
" Příští pátek,"
" To by se stihlo studenti dorazí v neděli. Jen mě zajímá, proč to je tak narychlo?"
" Ehmm no... Čekám dítě," zrudla Ginny.
Severus málem zkameněl. Bublina splaskla. Srdce vynechalo pár uderů. Víc slyšet nepotřeboval. Rázným krokem se vydal do sklepení dokončit svou práci.
Minerva se uculila.
" Ach tak, chápu," řekla jen a zavolala si domácího skřítka, aby mu sdělila, co se bude dít. Ginny mu nadiktovala, co by si přáli k obědu a jak by to všechno mělo vypadat. Když odcházela byla velmi spokojená.***
" Tak je to zařízené," řekla Ginny Harrymu, když dorazila domů.
" Kdes byla?" vyzvídal.
" U McGonagallovový."
" Počkej mi budem mít svatbu v Bradavicích?" zajíkl se Harry trochu zděšeně. Co na tohle bude říkat Snape?
" Jo nevyšiluj. Bude to perfektní. Z ministerstva přijde úředník oddá nás na pozemku a oslava bude ve Velké síni. Ubytování bude taky zajištěno. Všechno bude super," zářila štěstím Ginny.
" Hmm"
" Jo potkala jsem tam Snapea," zamračila se a Harry vytřeštil oči.
" A co říkal?" řekl s námahou.
" Nic moc, divně po mě koukal a pak šel pryč.
" Takže neslyšel cos přišla zařídit?
"Nevim asi ne. Ale doufám že až budem mít svatbu, tak ten přerostlý netopýr nevystrčí svůj hnusnej frňák ze sklepení, ještě by nám to zkazil," mračila se Ginny a nevšimla si přitom, jak se Harry tváří.***
Do obvyklých příprav na začátek školního roku přibylo skřítkům ještě dost starostí s plánovanou svatbou. Když Severus vyslechl, že chce Potter svatbu zde, zařekl se, že až se ta příšernost bude odehrávat, on rozhodně nebude přítomen. Stejně by ho nepozvali, ale kdyby přeci jenom, on ze sklepení nevytáhne paty.
***
Rozlučka se svobodou. Ron ji jako svědek měl na starosti. Zašli do jednoho proslulého podniku. alkohol tekl proudem a všichni jeho kamarádi se těšili na striptýz. Jenže Harry ne. Nějaká polonahá tanečnice mu nic neříkala. Kdyby tu tak místo ní byl Snape, to by bylo něco. Harryho opilé já si představovalo nejrůznější věci a začínal být pořádně nadržený.
Když všichni jeho kamarádi nakonec odpadli, přemístil se na jediné místo, kde chtěl být. Když zaťukal na dveře nečekal, že mu vůbec Snape otevře. Ale stalo se.
"Pottere?" zatvářil se Severus nechápavě. Rozhodně ho tu nečekal.
" Severusi," splynulo mu toužebně ze rtů a pak ho muž vtáhl dovnitř. Majetnicky si ho přitáhl k polibku. Byl to drsný polibek. Chtěl ho tím potrestat za to, že ho opustil. Během líbání jej táhl do ložnice a strhával z něj oblečení. Několik zamumlaných kouzel a Harry byl připraven. Klekl si na všechny čtyři.
" Vem si mě!" povzbuzoval ho Harry a Severus mu jeho vroucí přání rád splnil.
Bylo to dokonalé cítit se zas takto úžasně vyplněn. Oba drtila ta živočišná touha. Bylo to až k nevydržení, jak jeden druhého hladově potřebovali. Každý příraz se zdál rychlejší, silnější a drsnější, ale líbilo se jim to tak. Bylo to dokonalé spojení a pak v jeden okamžik naráz vyvrcholili. Harry je očistil a lehl si do postele.
" To bylo nečekané," řekl Snape po chvíli.
" Zítra se žením," řekl Harry dutě.
" Takže já mám být tvá rozlučka se svobodou?" zamračil se Snape.
" Řekni slovo a já to zruším," zašeptal Harry. Chvějíc se mu zadíval do očí. Temný pohled jej propaloval a pak mu Snape ukradl polibek.
"Měl bys spát," řekl Severus a přivolal si Bezesný spánek.
"Nechci! Odpověz mi!" trval Harry na svém. Severus nespokojeně mlaskl a násilím nalil Harrymu lektvar do krku. Mladík se na něj mračil dokud během chvilky neusnul.Severus zíral do prázdna. Mohl bych mít Pottera pro sebe. Ale co Weasleyová a to jejich nenarozené dítě
Zavrtěl hlavou nehodlal nad tím přemýšlet. Přivolal si též Bezesný spánek a během chvíle usnul také.
***
Vzbudili se téměř současně, Harry měl hlavu jak střep. Snape mu dal lektvar proti kocovině a životabudič, aby se vzchopil.
Pak na na něj Harry vyčítavé podíval.
" Co?"
" Zdrogoval jsi mě, abys mi nemusel odpovídat," mračil se Harry.
" Byl do opilý a mlel si nesmysly," ohradil se Severus.
" Myslel jsem to vážně," trval Harry na svém.
" Pokud jsem to správně pochopil budeš otcem. Již v tom nefigurujeme jen my. Tady není o čem. Běž se oženit!" řekl Snape snažíc se o lhostejný tón.
" Zatracený manželství!" zaúpěl Harry.
" Každý svého štěstí strůjcem, Pottere," mlaskl Snape a vydal se do koupelny, "až budeš odcházet, zavři," řekl mu ještě Snape, než se za ním zaklaply dveře.
"Do hajzlu!" zavrčel Harry.Spěšně se oblékl a odešel. Nezapomněl přitom hlasitě prásknout dveřmi. Severus si v koupelně hlasitě povzdechl.
Stárneš, ty sentimentální idiote! Dřív by si Pottera nepustil.
ČTEŠ
Noci se Snapem
FanfictionHarry slaví vítězství nad Voldemortem. Opije se tak, že není schopen dojít do své ložnice a zabloudí ke Snapeovi. Ten ho samozřejmě nenechá jen tak odejít. Co všechno odstartuje takový úlet?