Od hádky dvou Nebelvírů uběhl nějaký ten čas. Zrzek se zdál být stále uražen, nejezdil ani domů na víkendy ze svého bystrozorskeho kurzu a s Hermionou se také moc nevídal. Zčastí protože měla spoustu učení ve své škole a také na něj byla dost naštvaná.
Mezi Harrym a Severusem to teď na druhou stranu nemohlo být lepší. Svůj vztah už netajili a chodili se společně bavit ven když si o víkendech brala Lily babička.
Poprvé když si je na rande vyfotil slídivý reportér, byl ale Harry vážně naštvaný. Druhý den to díky Dennímu věštci věděla celá kouzelnická společnost. Studenti si o tom šuškali na chodbách a někteří i o vyučování. Jen v hodinách lektvarů si to nikdo nedovolil. Suškanda ale do týdne skoro utichla. Studenti vzali na vědomí fakt, že Snape a Harry jsou pár, ačkoli mnohým to nebylo vůbec po chuti. Přeci jen mezikolejní rivalita byla vážně velká. Postupem času si na to ale zvykli, hlavně protože Harry a Severus si dávali velký pozor, aby si projevy náklonnosti nechávali povětšinou za dveře jejich bytů.Se souhlasem ředitelky nakonec probourali spojovací dveře mezi jejich byty a tak aniž by ani jeden z nich musel stěhovat své věci mohli o nadále být stále spolu a přeci jen si udržovat zdání soukromí.
***
Lily se začala pomalu stavět na kolínka a odvažovala se udělat pár šouravých pohybů vpřed. Harry i Severus byli zprvu nadšeni. Méně už z toho, že tuto dovednost si osvojila během chvilky a v podstatě jim zdrhala z hrací deky, kde si doteď hrávala a byla vcelku hlídatelná, i když člověk musel třeba pracovat. Nyní stačilo pár chvil nepozornosti a Lily se tak dostala do druhé části jejich bytu. A protože to bylo velmi zvídavé dítě, na co dosáhla, okamžitě strčila do pusy. Ještě štěstí, že Severus v dolních policích svých regálů nikdy neukládal nic nebezpečného.
" Zlobivá Lily," mračil se Severus a hrozil jí před obličejem prstem. Ta malá potvora toho ale nedbala a jeho prst se snažila nacpat do své pusy.
" Mladá dámo, toto jsme si nedomluvili," mračil se Severus. Harry Potter ty dva pozoroval z povzdálí a musel se to smát. Byli rozkošní oba dva." Nechápu, co je tu tak vtipného," zamračil se Severus na Harryho.
" Nic samozřejmě," zabublal Harry smíchy.
" To bych prosil," zavrčel Snape. Zvedl tu malou příšerku ze země a strčil jí jejímu otci na klín.
" Potřebuje vyměnit plenu,"
" Hmm cítím to... To asi ta brokolice ze včera. Pěkně jí to prohání," nakrčil Harry nos.
" Mohl bys prosím použít mizící kouzlo, ať to tu zas nezapáchá do večera?" řekl Severus
" Jistě," odfrkl si Harry.Jednou člověk zapomene a bude to mít na talíři Merlin jak dlouho.
" Fajn, jdu se naložit do vany a chci mít klid alespoň hodinu," oznámil se Severus. Políbil milence na rty a zapadl do koupelny ve svém bytě. To bylo momentálně jediné místo, kam za ním ta malá jezinka nemohla, proto se tam Severus rád schovával.
***
Jednou Harrymu přišla pozvánka na oslavu zasnoubení. Byla od Draca Malfoye. Harry na to zíral s pusou dokořán.
" Co se děje?" zeptal se Severus, když vzhlédl od svých ranních novin. Harry mu jen mlčky podal pozvánku. Severus pozvedl obočí.
" Co mám dělat?" zeptal se Harry zděšeně.
" To je zcela na tvém uvážení. Toto je nejspíš Narcisin tah, jak se dál udržet ve vysokých společenských kruzích. Nicméně na druhou stranu, pokud jsem správně vyrozuměl, to ona ti pomohla, když na tebe seslal Pán zla smrtící kletbu."
" Ano, předstírala že jsem mrtvý. Ale nejdřív se chtěla ujistit, že její syn žije."
" Rodiče občas udělají pro své děti nemožné věci."
" Myslíš, že bych to měl přijmout?" zeptal se Harry.
" Minimálně si tím zajistíme spojence, a když už nic jiného, mohla by to být i zábava. Tedy pokud bys tam chtěl jít se mnou," řekl Severus tak lhostejně, jak to jen šlo. Harry se ušklíbl.
" No nevím, možná kdybych vzal Hermionu, to by teprv byla zábava, sledovat ty jejich kyselý obličeje," řekl Harry napůl vážně. Severus se zarazil a přezíravě mladíka sledoval.
ČTEŠ
Noci se Snapem
FanfictionHarry slaví vítězství nad Voldemortem. Opije se tak, že není schopen dojít do své ložnice a zabloudí ke Snapeovi. Ten ho samozřejmě nenechá jen tak odejít. Co všechno odstartuje takový úlet?