35.

951 50 2
                                    

Varování: 18+

***

Společně došli do koupelny a Severus napustil vanu. Harry do ní nalil pěnu a zatímco se navzájem svlékli a líbali, voda už byla připravená. Ponořili se do velké vany a stále se líbali a dychtivé ruce bloudily po těle. Severus se pak sehnul k Harryho  bradavkám a obkroužil je jazykem, dokud neztvrdly touhou. Harry zavzdychal a tělem se přitiskl k Severusovi. Jejich erekce po sobě klouzaly ve slastném rytmu. Pak se Harry natáhl pro hůlku a vytvořil si bublinové kouzlo a ústa nechal volně. Severus ho sledoval se zaujetím a když se Harry ponořil a začal jej ústy obsťastňovat, jen se uvolnil a opřel o kraj vany. Po pár minutách se Harry vynořil a kouzlo zrušil. Severus mu chtěl jeho péči oplatit, ale nehodlal se potápět. Ve vodě si Harryho přidržel nad hladinou, zatímco se Harry přidržoval zády okraje vany. Harryho erekce trčela nad hladinou a vyhlížela velice lákavě. Severus jej pohltil do svých horkých úst a sál a kousal dokud nebyl Harry na hraně. Pak mladíka pustil a otočil zády k sobě. Přinutil ho držet se okraje vany a vyšpulit ten nádherný zadek nad hladinu. Poté provedl čistící kouzlo. Zatímco jej zpředu hladil po penisu, Severus si za něj klekl a dával jeden polibek za druhým na jeho hýždě a když roztáhl jeho půlky a odhalil tak ten pulsující otvor, Harrymu došlo, co chce Severus udělat a zrudl. Cítil se divně. Vždyť tohle bylo v tolika ohledech špatné...
" Severusi?" vzdychl Harry nejistě .
" Klid Harry, bude se ti to líbit," zapředl Severus a vzápětí provedl svým jazykem frontální útok na to místečko.

Oh bože... Jak něco tak nechutnýho, může být tak fantastický?

Harry myslel, že rozkoší omdlí. A když po chvíli Severus vyměnil jazyk za prst, Harry se chvěl touhou tak moc, že se to nedalo snést. Druhý prst se uvnitř něj ocitl vzápětí a připravoval jej na Severusův vpád.

" Už to nevydržím," vzlykl Harry. Severus je přestal dráždit na erekci a dal mu pár minut, aby se vydychal.
" Chci, abys vyvrcholil až budu v tobě, zašeptal Severus. Lubrikantem navlhčil svůj penis a špičku nasadil na anální otvor.
" Uvolni se a až budu vklouzavat dovnitř zatlsč proti mě, půjde to pak snadněji," řekl Severus Harry přikývl a pokoušel se uvolnit. Cítil jak je roztahován, ale bolest žádnou. Provedl co po něm Severus žádal a muž do něj plynule vklouzl až na doraz. Dával mu čas si zvyknout.  A přitom ho chytil za penis a jemně jej přiváděl k šílenství. A po chvíli se v něm pomalu pohnul. Harry zavzdychal když do něj znovu přirazil a dotkl se prostaty.
" Seve..." vzdychal Harry, neschopen dokončit myšlenku.

Tohle je tak dobré. Proč jsem to nechtěl dělat už dřív?

Muž se sehnul, aby ho Harry slyšel.
" Ano, já vím," zašeptal mu do ucha, políbil ho tam a znovu přirazil. Harry skoro viděl hvězdičky. Netrvalo dlouho a Harry s výkřikem vyvrcholil. Severus ho držel dokud jim proudily vlny orgasmu a pak Severusovo tempo nabralo na rychlosti až nakonec s hrdelním zavrčením vystříkal Harryho nitro.  Nějakou dobu ještě v Harrym vydržel. Líbal a hladil jej na zádech a pak z něj pomalým pohybem vyklouzl. Harry trochu zakňučel, jak byl citlivý. Severus si ho stáhl do náruče a líbal.
Když rozpojili rty, Harry se  svýma zářivýma očima díval na Severuse.
" Copak?" zeptal se Severus chraplavě.
" To bylo nádherné. Miluju tě," řekl Harry tiše.
Severus a díval se tak intenzivně do Harryho očí, že nebylo potřeba, aby mu odpovídal. Ale i tak to s udělal. Do polibku mu ta slova lásky nakonec zašeptal. Harry v té chvíli nemohl být šťastnější a Severus byl na tom úplně stejně.

***

Procházeli se společně s Lily ve sportovním kočárku v Příčné ulici. Harry to tady miloval.  Blížili se Vánoce a vypadalo to tu víc kouzelnější než jindy. Chvojím a barevnými kouzelnými světýlky vyzdobená ulice vypadala nádherně. Byli si právě vyzvednou své nové společenské šaty na oslavu u Malfoyů a poté se vydali hledat inspiraci k nákupu vánočních dárků.
Prohlíželi si výlohy drželi se za ruce, sem tam se políbili. Severus láskyplně narovnal čepičku Lily na hlavě, když si ji posunula a koukalo jí jedno ucho.
Když v obchodě s famfrpálovým zbožím uviděl nové koště byl unešený a pak jeho úsměv opadl.
" Co se děje?" nechápal Severus.
" Vzpomněl jsem si na Rona, tomu by se to koště líbilo," řekl Harry zkroušeně. Severus ho objal a lehce políbil. Nevěděl jak jinak ho utěšit. To, že je Ronald idiot, Harry těžko ovlivní.
Když se od sebe odtahovali Harry najednou ztuhl a zadíval se kamsi za Severuse. Muž se otočil a díval se na zrzka, který ty dva sledoval s viditelným šokem.
" Rone," vykřikl Harry a běžel k němu. Ovšem druhý mladík nepočkal a přemístil se rychle pryč. Harry se vrátil k Severusovi.
" Půjdeme domů?" zašeptal mu Severus do vlasů a Harry smutně přikývl.

***

Ron se přemístil k Hermioně koleji a poslal jí patrona. Dívka vykoukla z okna a pozvala ho nahoru.
" Ahoj..." řekl zrzek nejistě.
" Co chceš, Rone?" zkřížila ruce na hrudníku.
" Promluvit si," řekl Ron tiše.
" Nemám moc času, chci toho ještě dost přečíst než budou svátky,"
"Nezdržím tě," řekl a Hermiona ho tedy pustila dovnitř.
" Tak spusť."
" Promiň..."
" Za?"
" Choval jsem se jako blbec... A Chybíš mi,"
" I ty mě..." připustila
" Viděl jsem je... před chvílí," řekl Ron celý rudý.
"Cože?"
" Byl jsem na Příčný, koukat po dárcích... Byli tam spolu a malou měli sebou. Nějakou chvíli jsem je pozoroval. Chovali se jako rodina..."
" Co říkali?"
" Nic... Teda nemluvil jsem s nima...
" Cože?"
" Utekl jsem. Jsem zbabělec," povzdechl si Ron.
" Ne, jenom se blbě rozhoduješ," zamračila se Hermiona.
" Nevím, co jim říct...," povzdechl si Ron.
" Třeba to cos řekl mě?" Napověděla mu. A Ron s povzdechem přikývl.
" Půjdeš za nimi?"
" Ještě ne... Myslím, že počkám na Vánoce. Až budou doma všichni,"
" Dobře," přikývla Hermiona.
" Prosím nikomu nic neříkej. Chci aby to bylo překvapení,"
" Ne že si to rozmyslíš," hrozila ku Hermiona.
" Ne to se neboj. Chybíte mi úplně všichni,"
" Dobře, tak pojď sem ty jeden troubo," rozprahla náruč Miona a Ron zrudl a přitiskl se k ní a vášnivě jí políbil. Ještěže Hermionina spolubydlící už odjela na vánoční prázdniny domů. Mohli tak nerušeně strávit vášnivé chvilky.

***

O dva dny později...

Harry si oblékl nové černé sako a díval se na svůj rovněž nový společenský hábit, který visel ještě na ramínku. Byl s úžasného materiálu, který se nemačkal. Černý se zlatým lemováním.

" Vysvětlíš mi proč mám nosit společenský hábit? Vždyť jsme si nechávali šít i obleky a ty teď nebudou vidět," řekl Harry nespokojeně.
" Za prvé se to vyžaduje. Na pozvánce máš předepsaný dress code.
" Cože?"
" Salazare, ty to vidíš," protočil Severus oči
" Já nemůžu za to, že tyhle věci neznám. Nikdo mě to nikdy neučil."
" Dobrá. Dress code je výraz pro pravidlo upravující způsob oblékání a obouvání k určité příležitosti," zadeklamoval Severus.
" Aha... Takže oni nám diktují, co si vzít na sebe?"
" Ano tato příležitost je velice formální. Proto se hábit vyžaduje. Kdyby tě pozvali na obyčejný večírek, mohl bys přijít i bez něj. Navíc hábit není jen věc, která dobře vypadá. Chrání te před větrem venku a uvnitř před zraky sexuchtivých obodivovatelek a obdivovatelů," řekl Snape a v očích se mu mihl stín žárlivosti. Ještě si pamatoval, jak se cítili když minulý týden viděl Harry v náručí toho cizího chlápka. Harry zrudl.
" Ačkoli uznávám, že ti to v tom obleku velive sluší," řekl Severus, vášnivě Harryho políbil a přitom mu pevně zmáčkl hýždě až se Harry zajíkl.

Od té doby, co se spolu milovali poprvé, to dělali kdykoliv to bylo možné a tak byl teď Harry poněkud citlivý na dotek.
" Jsi v pořádku?" zeptal se Severus starostlivě.
" Jo..."
" Vezmi si raději lektvar," řekl Severus a kouzlem přivolal lahvičku. Harry neprotestoval, bylo by to zbytečné. Občas byl Severus dost neústupný a Harry se nechtěl hádat. Čekal je, jak doufal, příjemný večer.

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat