15.

986 54 26
                                    

Varování: 18+

***

Severus z Harryho zuřivě strhal oblečení a zatímco jej líbal, ho tlačil směrem do ložnice. Harry ze Severuse stáhnul pyžamo a začal líbat jeho krk. Celý se třásl, nemohl uvěřit tomu, že se může opět dotýkat jeho dokonalé, bledé pokožky. Líbal každičkou část jeho kůže. Na vrcholcích citlivých bradavek strávil notnou chvíli. Severusovi z toho škubalo ve slabinách. Když se Harry konečně polibky dopracoval až k jeho lákavě vyhlížející erekci, Severus byl tak vzrušen, že se musel velmi ovládat, aby nevyvrvholil okamžitě jakmile se Harryho ústa obemkla kolem přecitlivělé ho žaludu.
" Harry... Tohle... dlouho... Nevydržím...," řekl Severus mezi vzdechy.
" To nevadí, chci si připomenout jak chutnáš," řekl Harry když vytáhl penis ze svých úst. Severusovy oči ještě víc potemněly. Díval se jak se jeho penis noří do těch talentovaných úst a během chvilky zkrápěl jejich vnitřek svým semenem. Harry polykal Severusovu esenci a vysál ho do poslední kapky. Vychutnával si ten okamžik. Během chvilky byl ale povalen a Severus ho zahrnoval stejnou péči jakou ho on zahrnoval před chvílí. Tak jak to uměl Severus, to bylo neskutečné Harry měl pocit že mu exploduje rozkrok z přemíry napětí. A tak vybuchl v Severusovo ústech během chvilky. Bylo to dokonalé.
Snape během toho znovu nabil své síly. Rychle zamumlal několik kouzel a svou erekcí se natlačil do těsného otvůrku. Měl pocit, že tam patří a nikdy už nikam nepůjde. Cítil se být doma. Ach ano, spojení těla i duše bylo naprosto fantastické. Věděl, že teď už ho nenechá odejít.

Harry ležel stulený v jeho náruči a sladce oddechoval. Nemohl se přimět k tomu aby odešel. Nechtěl po tak nádherném milování pryč. Chtěl se vpít do Severusovi náruče a už nikdy neodejít. Přitiskl se k němu ještě víc, snad jakoby chtěl aby se stali jednou bytostí a poté konečně spokojeně usnul.

***

Když se ráno probrali, dopadla na ně tíživá realita.

" Co bude teď?" zašeptal Harry.
" To je na tobě. Ale byl bych raději kdybys zůstal" řekl Severus
" Musím tam jít... Bude vzteky bez sebe," mračil se Harry.
" Pravděpodobně,"  připustil Snape.
" Musím jí to nějak vysvětlit..."
" Řekneš s kým jsi byl?"
" Ne to by skončila zas v nemocnici..." Zamračil se Harry.
" Harry já se o tebe nehodlám zase dělit," mračil se Snape.
" Neboj nebudeš muset. Přiznám se jí že jsem gay. To by snad mohla zvládnout."
" Možná co když s tebou bude chtít zůstat i tak,"
" Já... Nevim to budu řešit, jestli to nastane,"
" Slib mi jedno," naléhal Severus.
" Co?"
" Nenecháš se citové vydírat. Chápu, že dítě je silná motivace Harry, ale podívej se jak až tě to zahnalo. Téměř na pokraji fyzického a hlavně psychického zhroucení. To už nesmíš dovolit." Kladl mu Severus na srdce.
"Slibuji," řekl Harry a políbil ho. Šel se obléknout a pomalými kroky se vydal pryč.

Za hranicemi. Bradavických pozemků se přemístil do svého domu. Kde v obýváku seděla jeho těhotná žena s výrazem, který by mohl vraždit. Harry se na ni vytřeštěné díval.
" Ginny... Jsi v pořádku?"
" KDE JSI BYL, POTTERE!" vřískla zrzka.
" Uklidni se Ginny.. miminko..."
"Najednou tě zajímá tvoje dítě? A v noci ze nezajímalo? U jaký coury jsi chrápal?" prskla po něm.
" U žádný ženský jsem nebyl..."
" Nelži mi!"

No v podstatě nelžu.

"Říkám ti pravdu... Pojďme si v klidu promluvit. Neměla by ses tak rozrušovat..." nabádal jí.
" No tak mluv, jsem fakt zvědavá, protože poslední dobou se chováš fakt divně a teď když zmizíš uprostřed noci a přijdeš až ráno... Nediv se že jsem naštvaná," založila si ruce na hrudníku.
" Ginny, od svatby jsem bojoval sám se sebou... Omílal jsem to pořád dokola a nechtěl si přiznat, co cítím.  Je mi to líto. Asi jsme se neměli brat... já jen jsem chtěl udělat správnou věc, když jsi těhotná. Jenže jsem tím ublížil všem."
" O čem to sakra mluvíš?" třeštila na něj Ginny oči.
"Jsem gay a nemůžu s tím nic udělat. Moc mě to mrzí,"
Zrzka na něj zírala, neschopná slova.
" Řekni, že to není pravda... že sis to teď vymyslel," plakala.
" Ne, konečně jsem k sobě i tobě upřímný. Ginny vím že spolu čekáme miminko. Ale vzpomeň si jak jsi k němu přišla. Dalas mi lektvar, abychom se spolu vyspali. Navíc to, že jsem chtěl počkat do svatby. Možná jsem si to nechtěl přiznat, ale teď už to vím. Prostě mě přitahují chlapy. Mrzi mě, že jsem si to naplno uvědomil až po svatbě..."
Ginny zírala před sebe, nedokázala na nic myslet. Dítě v břiše začalo kopat.
" A co teď? Zrušíme manželství nebo se jako rozvedem?"
" Co jiného se dá dělat. Vlastně tu žijeme jako spolubydlící," pokrčil Harry rameny.
" Myslíš, že s tímhle bude moje rodina souhlasit?" Mračila se.
" Musíme jim to říct, já už nechci nic předstírat."
" Ron tě prokleje, jakmile to vyslovíš."
" S tím počítám,"
" Zbytek rodiny te nebude chtít nikdy vidět..."
" Ginny já už v tom nemůžu pokračovat. Chci se začít konečně chovat podle toho, jak to cítím."
" A co dítě, to je to taky ukradený?" vzlykla.
" Není, ani ty ne, ale pochop to... Já už takhle dál nemůžu.
" Aha, takže pán už nemůže a já asi můžu, co? Napadlo tě jaký to pro mě je? Co všechno jsem od začátku musela zkousnout a teď přijdeš s tímhle. Ne, Harry Pottere, já se s tebou nedozvedu!" Vykřikla naštvaně.
" V tom případě si tu zůstaň, mě je to jedno, já tu žít nebudu. Vezmu si pár věcí a odstěhuju se do Bradavic."
" Jsi nesnesitelný! Chováš se jak blázen. Co tě tam tak táhne? Že by nějaký studentík, ty zvrhlíku?" prskala, jak vzteklá kočka a téměř nevnímala, jak moc jí u toho tvrdne břicho.
" Nech toho. Tohle bych nikdy neudělal. Můj partner je Severus Snape." vykřikl naštvaně, jak ho vytočila a pak si zakryl ústa. Tohle jí říct nechtěl. Ginny vytřeštila oči.
"Cože, ten umaštěnej parchant? Tys mě vyměnil za toho starýho, odporného hnusáka?" křičela  jak smyslů zbavená. Pak se chytla za břicho po nohách jí začala řinout krev. Spousta krve.
" Ginny..." vykřikl Harry zděšeně a pak zrzka omdlela. Harry jí zachytilca přenesl k Mungovi.

***

"Ztrácí moc krve, takhle ji nezachráníme a dítě taky ne!" Vyhrkl lékouzelník, který se pokoušel pomocí kouzla a sestavit krvácení, ale stále se mu nedařilo.
" Připravte sál, dítě musí okamžitě ven.
" V kolikátém týdnu těhotenství je?" zeptala se lékouzelnice.
" Třicátý druhý.
" Snad to pomocí podpůrných lektvarů dítě zvládne," povzdechl si lékouzelník a přesunul se na operační sál. Hůlkou přivedl řez na podbřišku a brzy se vyvalila spousta krve a plodové vody. Ginny silně krvácela a lékouzelníci nemohli přijít na zdroj toho krvácení. Ačkoli dostala mnoho dokrvujicích lektvarů, nepomáhalo to.
Během chvilky dostala lékouzelnice dítě ven. Přeřízla kouzlem pupečník a podala dítě ošetřovatelce, která jej odnesla k pediatrům. Byla to holčička a vůbec nekřičela. Měla strašlivě nezdravou, fialovou barvu. Lékouzelníci na ni provedli mnoho léčivých kouzel a během chvíle byla sálem slyšet silný křik. Harry jej slyšel v předsálí a oddechl si.

Na sále ovšem lékouzelníci i nadále bojovali i Ginnin život a ačkoli se snažili udělat maximum tak i lékouzelník je jen člověk a magie nezvládne úplně všechno. Ginny svůj boj nakonec prohrála.
Teď zbývalo to nejtěžší. Oznámit otci dítěte, že matka nepřežila a jeho dcera bude muset nějakou dobu být v inkubační bublině na novorozeneckém oddělení.

***

Snad mě za tohle nezabijete, ale bylo to tak plánováno od začátku 😉

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat