3.

1.6K 68 10
                                    

Varování 18+

***

"Polož se na břicho," přikázal mu Severus.
" Já sám," zašeptal Harry. Nechtěl, aby mu TAM Snape sahal.
" Nevidíš si tam," podotkl Severus věcně.
Harry vzdychl svěsil ramena a položil se na polštář podle pokynů. Severus odhrnul deku a naskytl se mu pohled na ten úžasný zadek. Nejraději by si ho znovu vzal. Ale teď to nešlo. Bude potřeba, aby mast účinkovala nějakou dobu. Pohladil ho po hýždích a roztáhl půlky. Harry byl rudý až za ušima. Severus pohledem zkoumal, kde všude ho poranil. Mračil se a v duchu si nadával. Včerejší noc se nedržel vůbec zkrátka. Pustil hýždě a otevřel mast.
" Mohl bys?" naznačil Harrymu, aby si roztáhl půlky sám. Potřeboval se tam dostat. Harry neochotně poslechl. Severuse ten pohled vzrušil. Ale teď musel myslet na Harryho zahojení. Krouživými pohyby vtíral mast všude tam, kde byly trhlinky. Musel zajet i do otvůrku. Harry se stáhl.
" Uvolni se, je potřeba mast aplikovat všude tam kde je to nutné," zašeptal a hladil přitom druhou rukou Harryho po bedrech. Mladík se po chvíli uvolnil a Severus mohl pokračovat. Harry usykl, když severusův ukazováček pronikal i s mastí dovnitř a roztírat jí po stěnách konečníku. Když skončil očistil se a jemně pohladil Harryho po hýždích. Harry pochopil, že se může zakrýt. Lehl si a nejraději by se propadl do země. Nemohl uvěřit tomu, že se to celé stalo.

Vždyť já přece nejsem na chlapy, chodím s Ginny. Podvedl jsem jí.

Došlo mu a po tváři se mu začaly koulet slzy. Už se je ani nesnažil skrývat, věděl, že ho Snape stejně pozoruje.
" Co se děje?" zeptal se muž.
" Ginny... tohle mi nikdy neodpustí," vzlykal Harry.
" Je skutečně nutné jí něco takového říkat?"
" Nemůžu ji lhát," ohradil se Harry.

Ach jistě, čestný Nebelvír.

" Pokud se skutečně domníváš, že to její city ustojí..."
" Ne, bude mě chtít zabít, možná i tebe," hlesl Harry.
" Pak jí to tedy nesděluj," pokrčil Severus rameny.
" Nemůžu ji tahat za nos," zamračil se Harry.
" Netuším jaké očekáváš ode mne rozhřešení," konstatoval Severus.
" Já asi nevím .... Co tohle vlastně mělo znamenat? Co bude teď?" podíval se ostýchavě na Snapea. Ten se pousmál.
" Toužíš po pokračování?"
" Ehmm.. Jo... ne ... Sakra, já nevím," vzlykl a dal si hlavu do dlaní.

Severus mu  ruce z obličeje pomalu sundal. Vzal jeho bradu do prstů a přinutil ho se na něj podívat.
" Skutečně není třeba se stydět za své touhy." řekl jemně. Harry přivřel oči a přikývl.
" Já nevím, jak se k ní teď chovat. Ona si myslí, že se vezmeme, ale copak po tomhle můžu?"
" To je tvá věc. Ty se musíš rozhodnout. Já tu budu, pokud o to budeš stát," ujistil ho Severus. Harry se na něj vděčně podíval.
" Děkuju."
" Můžeme se společně najíst," navrhl Severus.
" Já, asi bych měl jít. Nejspíš se po mě budou shánět," řekl rozpačitě.
Harry se začal oblékat a Severus se šel také obléknout. Mladík po něm sjel pohledem.

Merline, je to vůbec pravda, Snape mě včera.... A mě se to líbilo. A dneska.... Bože můj s Ginny jsme se nikdy dál než k puse nedostali... Co mám sakra dělat?

Když se Severus oblékl, Harry už postával u dveří, chtěl se rozloučit. Muž k němu přistoupil.
" Ehm... Tak já asi půjdu."
" Tu mast bude potřeba vetřít večer znovu," řekl mu Severus a Harry zrudl.
" Ehmm můžu sám..." pokusil se z toho Harry vykroutit.
" O tom už jsme mluvili. Nicméně můžeš požádat někoho jiného, nebo zajít za Poppy," navrhl Snape posměšně.
" Né, to ne," vyděsil se Harry. A Severus se pousmál.
" Tak přijď zítra večer,"
"Dobře povzdechl si Harry. Severus ho objal, počkal až se na něj mladík podívá a poté ho políbil. Dost vášnivě. Harry mu zavzdychal do úst. Rozpojili své rty a Severus si užíval Harryho ruměnec ve tváři.
"Večer," připomněl mu, když otevíral dveře. Harry přikývl a vyšel ven.

Noci se SnapemKde žijí příběhy. Začni objevovat