5. rész

2.4K 88 0
                                    

JJ és Rafe verekedtek. Én kétségbeesettem néztem őket, Topper meg mellettem állt.
Én ránéztem.

-Csinálj már valamit te idióta!! Állítsd már le!!-kiabáltam s reflexből meglöktem őt.
Topper rámnézett.

-JJ a barátod?-kérdezte tőlem.

-Nem.-válaszoltam értetlenül.

-Jolvan. Hé haver, Rafe, állj le, jó?-próbálta leszedni Topper Rafe-t JJ-ről.
Sikeresen le is szedte róla én meg próbáltam JJ-t nyugtatni.

-Ezt még nem fejeztük be hülye sneci!!kiabálta Rafe, majd elmentek.

-Majd meglátjuk drogos fasz!-kiabálta JJ.

-JJ, hé nyugi.-mondtam.

-Bocs..a balhé miatt..-mondta JJ.

-Nincs baj, mindegy...de ugye jól vagy?-kérdeztem tőle.

-Igen, jól.-mondta, de láttam, hogy vérzik a sebe.

Leültünk a horgászó partrésznél egy kőre s elővettem egy zsepit, majd megpróbáltam óvatosan letörölni a vért JJ sebéről.

-Áuchh.-szisszent fel.

-Bocsi.-mondtam majd egy kendővel bekötöztem a homlokát.

-Köszönöm.-mosolygott.

-De még otthon le kell fertőtleníteni.-mondtam enyhe mosollyal, amiért ő is mosolygott s nem bírtam ki zavaromba, hogy ne mosolyogjak.

-Okés.-bólintott.

-Na, a többiek eddig elúnták az életüket, gyorsan fogjunk pár halat.-mondtam ő erre helyeselve bólintott s elkezdtünk horgászni.

-Szerinted fogunk legalább 1 halat?-nevettem.

-Reméljük igen.-nevetett.

-Hát, hogyha így haladunk, akkor..-mondtam volna, de éreztem, mintha megakadt volna valami a horgász botomon.

-Na na!-mondta JJ.

-Ezazz, 1 hal már van.-örvendeztem.

Aztán kb egy jó félórát ott ültünk még, mire JJ fogott 3 halat s én 2-őt.

Aztán összepakoltunk, s hazafele indultunk.

Már ment le a nap, annyira szép volt. Pont a víznél ment le a nap. JJ-vel pedig sétáltunk a naplementében.

-Milyen romantikus.-nevetett JJ.

-Az, te hülye vagy.-nevettem.-Muszáj csinálnom képet.-akartam elővenni a telefonom, de eszembe jutott, hogy nincs.

-Várj, odaadom az enyém.-mondta JJ, s elővette a telefonját. Odaadta nekem s én készítettem pár képet a napról.

-Csinálsz rólam is képet?-kérdeztem tőle.

-Persze.-mondta, s csinálta rólam a képeket.
Aztán megnéztem a készült képeket.

-Gyönyörű vagy.-mondta.

-Tessék?-kérdeztem vissza, mert nem hallottam, elvoltam foglalva a képekkel.

-Semmi.-mondta.

-Csináljunk közöset mit szólsz?-kérdeztem.

-Felőlem.-mondta.

Aztán csináltunk ketten pár selfie-t.

A rólam készült kép:

Nem is rossz, esküszöm JJ elmehetne fotósnak, vagy majd ő lesz az én fotósom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nem is rossz, esküszöm JJ elmehetne fotósnak, vagy majd ő lesz az én fotósom. De sajnos ez a kép csak a JJ telefonjában van meg, minél előbb kell kerítenem magamnak egy telefont.

Aztán hazasétáltunk. Már a tűz megvolt rakva, és a színes díszek is égtek. Gyönyörű volt a kert...

Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora