49. rész

1K 28 1
                                    

A folyósón persze sokan voltak. A vécé felé vettem az irányt de egy velem egyidős csaj, akit csak látásból ismerek, odajött hozzám.

-Jól csinálja a JJ?-kuncogott.

-Te sosem fogod ezt megtudni.-mondtam.

-Pff.-hagyott is ott.

Micsoda emberek léteznek a földön..

Bementem a vécére, elvégeztem a dolgom és gondoltam bemegyek Benjaminék osztályába.

Benjamin ahogy meglátott, odajött hozzám.

Benjamin szemszögéből

Hallottam a pletykát Janetről és JJ-ről.
Biztos vagyok benne, hogy nem igaz. Beszélnem kell Janettel. Bejött az osztályunkba, gondoltam kihívom beszélni.

-Sziaa, kijösz?-kérdeztem.

-Persze.-mondta s kimentünk a folyósóra.

-Ne kérdezz semmit.-kezdte el.-Nem igaz.

-Tudtam, gondoltam is, hogy nem igaz. De mégis ki találta ezt ki?-kérdeztem.

-Hát ki más, mint Elena?-kérdezte.

-A r*banc.-mondtam idegesen.

-Az.-mondta.

-Ne hagyjátok ezt annyiban, az igazgató vissza tudja nézni a kamerákat, és a hazugságért Elenát fogja hibáztatni.-mondtam.

-Van kamera a vécében?-kérdezte.

-Van.-mondtam.

-Szuper, Benjamin, te egy zseni vagy!-mondta izgatottan.-JJ-vel visszanézetjük a kamerákat.

-Remek ötlet.-mondtam.

-Akkor aztán még beszélünk.-mondta Janet és elsietett.

Nekem az volt a legelső dolgom, hogy megkeressem Elenát. Szánalmas, amit tett.

A büfénél meg is kaptam. Hála Istenmek, hogy egyedül volt.

-Elena, beszélünk?-kérdeztem.

-Aham.-mondta és leültünk egy asztalhoz.

-Nem gondolod, hogy kicsit messzire mentél?-kérdeztem.

-Én? Miért?-kérdezte.

-Ne játszd meg magad, tudom, hogy te találtad ki az egész Janet és JJ-s dolgot.-mondtam.

-Na jó, lebuktam. Igen én voltam.-kuncogott.

-Vond vissza a feljelentést és mond el mindenkinek az igazságot!-mondtam.

-Miért tenném? És te miért osztod nekem az észt?-kérdezte felvont szemöldökkel.

-Figyelj, egy nagy hülyeségbe keverted magad, vissza fogják nézni a kamerákat s kiderül, hogy hazudtál. Na ehhez mit szólsz?-kérdeztem.

Elena csak csendben ült.

-Légyszi, szállj le róluk. Janet és JJ boldogok együtt, ne b@szd el legalább ezt!-mondtam idegesen.

-Felkértek, hogy beszélj velem?-kuncogott.

-Nem! Janetért teszem mindezt.-mondtam.

-Mert tetszik neked.-vigyorgott.

-Nem igaz! Miket beszélsz? Csak jó barátok vagyunk, és kapcsolatban van.-mondtam.

-Jó jó. Visszavonom a feljelentést, de csak azért, hogy ne derüljön ki a hazugságom.-mondta.

-Szuper.-mondtam.-És kérlek nőlj fel és tartsd tiszteletben más párkapcsolatát, és az embereket is.-mondtam és eljöttem onnan.

Janet szemszögéből

Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Où les histoires vivent. Découvrez maintenant