14. rész

2K 66 6
                                    

Szóval elmentünk "hajóval" naplementét nézni. Persze, ilyen az élet a sneciként, de jobb életet nem is kívánhatnék magamnak. Olyanokkal vagyok akiket szeretek.

Olyan szép a naplemente. Sokszor belegondolok, hogy milyen lehet egy olyan személlyel akit teljes szívedből szeretsz és ő is téged kézenfogva nézni ahogy a nap lemegy. Olyan romantikus. Még nem tapasztaltam ilyet, de remélem, hogy majd fogok.

-Más programotok mára?-kérdezte Pope.

-Van, haza kell mennem.-mondta Sarah.

-De holnap újra visszajössz, oké?-kérdezte JohnB.

-Remélem.-mondta Sarah.

Egy darabig még ültünk a "hajónkban" aztán visszamentünk a házunkba.

Sarah hazament. JohnB, Pope és JJ bent voltak a házban, fogalmam sincs mit csináltak.
Én és Kiara a házunk teraszán ültünk. Készítettünk pár közös képet, amit Kiara kirakott az instagram oldalára.
Pár perc múlva jelezte a telefon, hogy lájkolta JohnB, Pope, Sarah és JJ is, s még többen.

*kép*

Hozzászólások:

@johnbroutledge: kik ezek a jó nők?😏😇
@kiaracarrera: @johnbroutledge vajon kik?🤪
@jjmaybank: ahw, lehet ismerkedni veletek?😍
@kiaracarrera: @jjmaybank csak is kiváltságos emberekkel!😏

Aztán Kiara felment a szobájába. Én kint maradtam az udvaron. Már sötét volt, de égtek a színes lámpák a kertben.

Láttam, hogy valaki kijön a házból s egyenesen felém jön. Közelebb érve láttam, hogy JJ.
Odajött hozzám.

-Szia.-mosolygott.

-Sziaa.-mosolyogtam.

-Mit csinálsz itt egyedül?-kérdezte.

-Hát igazából semmit sem.-feleltem.

-Jaj, remélem nem zavarok, hogy kijöttem.-mondta.

-Nem zavarsz.-mosolyogtam.

-Akkor jó, szeretnék odaadni neked valamit.-mondta JJ s elővett egy telefon méretű fehér dobozt.

Na ne.

-Mi?-lepődtem meg.

-Miattam vesztetted el a telefonod...és hát bűntudatom is volt miatta.-mondta JJ halkan.

-JJ, nem hiszem el.-mondtam.

-Nem a legújabb márkás telefon, de szerintem ez is megteszi.-mondta JJ s átnyújtotta a fehér dobozt.

-Öhm...én ezt nem fogadhatom el.-mondtam idegesen.

-De, elfogadhatod, tehát vedd el.-mondta JJ.

-Nem, JJ, nem kellett volna telefont vegyél! Költhetted volna fontosabb dologra a pénzed, ez nagyon drága lehetett, hadd fizessem ki!-mondtam idegesen.

-Nem! Miattam tönkre ment a telefonod, muszáj elfogadnod Janet!-mondta JJ s kibontotta a dobozt.

Egy fehér telefon volt benne, nagyon szép volt.

-Gondoltam, hogy a fehér tetszeni fog.-mondta.

-Úristen. Nagyon szép, de JJ ezt nem tudom elfogadni..-mondtam.

-Pedig muszáj lesz.-mondta JJ.

-JJ..-mondtam.

-Janet, kérlek, a kedvemért fogadd el, kérlek.-mondta JJ s erre hirtelen megöleltem s ő is engem jó szorosan.

Aztán a szemébe néztem.

-Nyugtass meg, hogy nem volt drága..-mondtam.

Erre elmosolyodott.

-Amúgy, vettem rá egy fehér telefonhátat is.-adta oda.-Remélem tetszik.

-Úristen.-lepődtem meg.

-Inkább menjünk be.-mondta s bementünk.

Felmentünk a szobámba. Leültünk JJ-vel az ágyamra s kivettem a telefont a dobozból.

Úristen. Nagyon szép, nagyon hálás vagyok JJ-nek.
Ráraktam a fehér telefontokot, nagyon jól nézett ki.

-JJ, nagyon köszönöm!-öleltem meg újra.

Ő is visszaölelt.

-Vigyázz rá, és ne hozd a "hajóra" ha én vezetek.-kuncogott.

-Oké.-nevettem s kimentünk a többiekhez.

Végree pénteek. Remélem tetszett ez a rész is.:) bocsi a helyesírási hibákért ha vannak, túl fáradt vagyok.😅

Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt