8 év múlva
27 éves vagyok, JJ-ék pedig 28.
Nagyon de nagyon sok minden történt az elmúlt években. Az egész életünk megváltozott. Elkezdtünk dolgozni is. Valamiből meg kell éljünk mi is. JohnB megnyitott egy kávézót amiben én is dolgozok Kiarával és Sarahval, pincérkedünk. A kávézó neve OBX lett és egy nagy felirat díszíti, mégpedig az, hogy "Have a good time all the time!". JJ és Pope meg autószerelők lettek. Meg kell mondjam, hogy JJ nagyon szexi autószerelőként😏. Na mindegy.De a legfontosabb dolog ami történt velünk az elmúlt években az az, hogy pár törpével bővült a nagy családunk.
Sarah-nak és JohnB-nak született két gyermeke. Emily, aki 4 éves és Adam, aki 5 éves. Pope és Kiara összeházasodtak, nekik született egy fiuk, a neve David, aki 5 éves.Na és JJ-nek és nekem van egy csodálatos lányunk a neve Valerie Maybank, ő 4 éves.
Szóval itt vagyunk a parton most mindannyian. A gyermekek játszottak a vízben.-Valerie, ne menj túl be, mert mély a víz!-mondtam a lányomnak.
-Ne aggódj már annyit.-nyomott egy puszit a homlokomra JJ.
-David, miért veszekedtek már megint Emily-vel? -kérdezte Pope.
-Emily nem adja vissza a homoklapátomat!-mondta morcosan David.
-Emily, add vissza!-szólt a lányára Sarah.
-De megtetszett.-mondta Emily és még azért sem adta vissza.
-Anya, nézd.-jött oda hozzám Valerie egy kagylóval.-Ezt találtam. Neked adom.
-Oh ez gyönyörű! Köszönöm szépen!-mondtam s nyomtam egy puszit Valerie arcára.
Aztán csak figyeltük, ahogy a gyermekeink játszanak és belegondoltam abba, hogy mennyire hálás lehetek azért, hogy ilyen nagyszerű életem van, a legjobb barátaimmal és a szerelmemmel/férjemmel élhetek. JJ-re néztem. Ő rám.
-Szeretlek.-mondtam.
-Én is szeretlek.-mondta és megcsókolt.
S odajöttek mellénk JohnB-ék és megöleltek minket.
-Hú! Éljenek a Snecik baby!-kiáltott fel JohnB.
-Snecik egy életre!-kiabálta Pope.
-És éljen Outer Banks!-kiáltotta Kiara.
-Flúgosok pedig szo..-mondta volna ki JJ, de közbeszólt Sarah.
-Ne mond ki.-kuncogott Sarah.
-Te mindig ne szólj közbe, oké?-kérdezte JJ.
-Mindig muszáj veszekedni? Ez komoly?-kérdezte Kiara.-Ki veszekszik?-kérdezte JJ.
-Nem én.-mondta Sarah.
-Jól van már fejezzétek be.-kuncogtam.
-Szerintem is.-mondta JohnB s erre elnevettük magunkat.
-Olyan bolondok vagytok.-nevetett Kiara.
-De attól még szeretjük egymást.-mondta Sarah.
-Snecik mindhalálig?-kérdezte JohnB.
-Snecik mindhalálig!-kiáltottuk kórusban.
~ÉLJENEK A SNECIK!~
~The End~
VOUS LISEZ
Életem Sneciként ||BEFEJEZETT||
FanfictionMi lenne ha John B. Routledge-nek lenne egy húga? Ebben a story-ban kiderül. Tartalom: A 16 éves Janet Routledge a Snecik közé tartozik azóta, amióta a bátyja, John B. is. Az 1 év korkülönbség nem számít náluk, mivel Janet is ugyanolyan jól kijön a...