Befeküdt mellém.
Felkönyökölt és engem nézett.-Mii az?-mosolyogtam.
-Csak annyira szép vagy.-mondta.
-Én? Viccelsz.-kuncogtam.
-Dehogy viccelek.-mondta.-Gyönyörű vagy, nem érdemelnélek meg téged..
-Hogy mondasz ilyet? Én mindig azt gondoltam, hogy neked sohasem tetszettem, azt hittem neked a szexy és dögös csajok tetszenek.-mondtam.
-Te mindkettő vagy.-vigyorgott.
-Én?-kuncogtam.
-Igen, de nehogy félreérts nem azért tetszesz mert szexy vagy, persze ezért is, de legfőképpen azért szerettem beléd, mert annyira szerény, jó és ártatlan vagy. Más vagy, mint a többi lány. Nem vagy rámászós hülye kurva, te..,hogy is mondjam, olyan más vagy, mint a többi, önmagadat adod és ez megfogott engem. Már réges régen. Attól félek, hogy egy ilyen lányt, mint te nem érdemlek meg..-mondta s közben engem figyelt és az arcom simogatta.
-Ahw JJ.-mondtam.- Nagyon szeretlek.
-Én is szeretlek.-mosolygott s fölémhajolt és megcsókolt.
-És mit gondolsz, mit fognak szólni hozzánk a sok ribik a suliban?-kérdeztem.
-Őszintén? Nem érdekelnek.-mondta.-Kézenfogva fogunk besétálni a suliba, csak azért is.-mondta.
-Jó.-mondtam mosolyogva.
Ő nem mondott semmit. Folyamatosan engem nézett, én meg utálom és nem bírom a szemkontaktust ezért zavarba jöttem. Ezt szerintem észre is vette rajtam. Lassan közelebb hajolt hozzám, a hajtincsem a fülem mögé tűrte és a kezét az arcomra helyezve megcsókolt. Ez már hosszabb csók volt, mint az ezelőtti.
Csók közben a keze egyre lejjebb ment, elérte a hasam majd a fenekem. Kissé megfogta a fenekem erre egy enyhe sóhaj hagyta el a szám.. JJ kezét a combomra helyezte úgy folytattuk a csókot. Én ellöktem magamtól. Pár centi választott el minket egymástól. Értetlenül és kérdőn nézett engem.
-JJ, csak ma jöttünk össze, mit csinálsz?-kérdeztem suttogva.
-Mit csinálok?-kérdezte ő is.
-Hagyjuk.-mondtam és megpróbáltam ellökni magamtól, mert túl közel volt hozzám.
-Öhm Janet, nem akartam semmit olyat tenni, ne értsd félre.-mondta JJ s végigsimogatta az arcomat.
-Öhm, úgy tűnt..-kuncogtam extra zavarban, biztos el vagyok pirulva, te jó ég!
-Ne légy zavarban, nem kell.-mosolygott.
-Nem vagyok zavarban.-mondtam.
-Oh te nem.-kuncogott majd megpuszilta a homlokom.
Én kuncogtam.
-Nem fogok sohasem semmi olyat tenni, amit nem szeretnél, jegyezd meg babe.-mosolygott JJ.
-Okés.-mosolyogtam és a mellkasára tettem a fejem, ő meg a hátam kezdte el simogatni. Olyan aranyos JJ...
-Jó éjt manó.-mosolyogtam neki.
-Neked is manó.-mosolygott s kis idő múlva elnyomott az álom mindkettőnket...
YOU ARE READING
Életem Sneciként ||BEFEJEZETT||
FanfictionMi lenne ha John B. Routledge-nek lenne egy húga? Ebben a story-ban kiderül. Tartalom: A 16 éves Janet Routledge a Snecik közé tartozik azóta, amióta a bátyja, John B. is. Az 1 év korkülönbség nem számít náluk, mivel Janet is ugyanolyan jól kijön a...