-Olyan jó ez.-mondtam.
-Az, hogy így együtt vagyunk?-kérdezte.
-Pontosan.-mosolyogtam.
-De eddig is közel voltunk egymáshoz, főleg mikor mellettem aludtál el, az nagyon jó volt.-mondta.
-Ahj JJ, nem akartam elaludni, de annyira fáradt voltam.-mondtam.
-Miért nem vallod be, hogy szimplán csak annyira nyugtató volt mellettem feküdni, hogy elnyomott az álom?-vigyorgott.
Én elkuncogtam magam.
-Jaj, hát van benne némi igazság, de akkor sem állt szándékomban elaludni.-mondtam.
-Értem.-mosolygott s közelhúzott magához.
-Akkor mostantól egy pár vagyunk?-kérdezte.
-Nem tudom.-mosolyogtam.
-Szeretnéd?-kérdezte.
-Te szeretnéd?-kérdeztem.
-Mindennél jobban.-mondta.
-Akkor mától hivatalosan is a barátnőd vagyok, és meg ne lássam, hogy valamelyik ribi hozzád szól.-kuncogtam.
-Azt nem tudom megakadályozni sajnos, de lekoptatom őket, ne aggódj szerelmem.-kuncogott és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Rendben, bízok benned.-mosolyogtam.
-Én is bízok benned.-mosolygott majd elővette a telefonját és megnyitotta a snapchatet.
Csináltunk egy rövid videót amiben JJ megpuszilja az arcom, és elküdtük pár embernek, JohnB-éknak is.
-Kíváncsi leszek a reakciójukra.-mondtam.
-Szerintem nem fognak meglepődni, Pope és JohnB shippelnek minket.-kuncogott JJ.
-Mi?-kérdeztem.
-Sokszor mondták.-mondta JJ.
-Oh.-mondtam s jött az értesítés, hogy JohnB írt JJ-nek:
JohnB
Megcsináltad tesó! Gratulálok.👏 Vigyázz a húgomra kérlek🙏🤍
JJ
Vigyázok!🤍Elindultunk hazafele. Az úton beszélgettünk mindenféle dologról. Amikor hazaértünk egyből nekünktámadtak mind a négyen, mivel Sarah is átjött hozzánk.
-Srácook!-mondta Pope.
-Gratulálok nektek!-ölelt meg szerre minket JohnB.
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre.
-De ezt hoogy? És én miért nem tudtam erről semmit?-kérdezte Kie.
-Öhm hát elmondtam volna, de még a saját érzéseimmel sem voltam tisztában..-mondtam.
-Hú, de hogy jöttetek össze, mi történt?-kérdezte Sarah izgatottan.
-Hát tudod, egymásra találtunk, mint két mágnes.-mondta JJ.
-Hát kb.-mondtam.
-Aha.-nevettek.
-Na menjünk be, mert k*rva éhes vagyok.-mondta JJ és bementünk a házba...
ESTÁS LEYENDO
Életem Sneciként ||BEFEJEZETT||
FanficMi lenne ha John B. Routledge-nek lenne egy húga? Ebben a story-ban kiderül. Tartalom: A 16 éves Janet Routledge a Snecik közé tartozik azóta, amióta a bátyja, John B. is. Az 1 év korkülönbség nem számít náluk, mivel Janet is ugyanolyan jól kijön a...