43. rész

1.1K 32 0
                                    

Ott volt Benjamin is.
Mikor megpillantott odajött hozzám.

-Öhm.. veszekedtetek?-kérdezte.

-Nem, hagyjuk.-mondtam.

-Sajnálom.-mondta.

-Ne sajnáld, JJ volt a hibás, ő kéne bocsánatot kérjen.-mondtam.

-Valószínű, hogy én is így reagáltam volna le, ha a barátnőmmel látok bármilyen palit.-nézett rám.

-Jaja, a balhézás a megoldás, mi?-kérdeztem.

-Nem úgy értettem, csak na.-mondta.

-Mindegy. Aztán majd beszélünk, nem kéne JJ újra meglásson minket.-mondtam.

-Tényleg, akkor aztán találkozunk még.-mondta.

-Aha, na sziaa.-köszöntem el.

-Sziaa.-köszönt el ő is és kiment az osztályból.

Én leültem a helyemre, majd becsengettek és végignéztem, ahogy JJ besétál rámnézve az osztályba és leül a helyére. Majdnem egész órán engem bámult.

Szüneten láttam, hogy egy csaj odamegy JJ-hez és hallottam, hogy miket beszélnek:

-JJ, lesz az a buli, tudod, biztos hallottál róla.-mondta a csaj.

-És?-kérdezte JJ unottan.

-Nem megyünk el ketten? Ha ott lennél vigyázhatnál majd rám, és jobban megismerhetnénk majd egymást.-vigyorgott a csaj.

-Mit akarsz?-kérdezte JJ flegmán.

Juj, meg is lepődtem, hogy ilyen flegmán visszautasítja a csajt.

-Én azt, hogy együtt legyünk a buliban.-vigyorgott a csaj és idegesítően nyomult JJ-re.

JJ erre felállt a székről s a csajra nézett.

-Nézd, ha egyéjszakás kalandot akarsz, akkor keresned kell mást, nekem van barátnőm!-mondta idegesen a csajnak.

Ú, ez annyira jól esett.
Én és JJ egymásra néztünk, én pedig elmosolyodtam. JJ újból a csajra nézett.

-Pff, nem tudod mit hagysz ki, hülye f@sz.-mondta JJ-nek a csaj.

Na ezt már nem bírtam nézni, felpattantam és odamentem hozzuk.

JJ-nek ideje se volt visszaszólni, csak meglepődve nézett engem, hogy mit csinálok.

-Na mostmár takarodj el innen te r*banc!-mondtam idegesen.

JJ-nek majdnem leesett az álla.

-Kit neveztél r*bancnak?-húzta fel a szemöldökét a csaj.

-Hallottad.-mondtam.

-Mi közöd van neked ehez az egészhez?! Minek szólsz bele? Vagy talán féltékeny vagy?!-kiabálta a csaj idegesen.

-Féltékeny anyád! Szállj le JJ-ről!-kiabáltam.

-Janet, sss.-próbált nyugtatni JJ.

-Talán azért viselkedsz így, mivel téged senki sem akar és nincs kivel éjjelente csináld!-mondta a csaj gúnyosan.

Fú minyá megölöm ezt a csajt.

-Vagy az se biztos, mivel 3 palival laksz egy házban. Iiijj milyen életed lehet neked.-folytatta gúnyosan a csaj.

-Menj a francba hülye r*banc!-kiabáltam s majdnem letámadtam, de JJ lefogott és nem tudtam mozogni.
A csajt meg lefogta egy másik pali.

-Janeet elég már!-mondta idegesen JJ.

-Hülye p*csa!-kiabálta a csaj, de a pali kivitte az osztályból és elmentek.

Én kiszabadultam JJ "karmai" közül s kirohantam az osztályból, de JJ utánnam jött.

A vécébe siettem s gyors bezárkóztam egy vécé fülkébe és sírtam...

Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Where stories live. Discover now