21. rész

1.6K 65 4
                                    

~Másnap~

Sietve valahogy beértünk a suliba. Majdnem elkéstünk, mivel nem vették észre, hogy az autónk kereke kilyukadt és most a reggel ki kellett cseréljék a fiúk a kereket. Tiszta szerencsésen indul a napunk.

Eltelt már 3 óránk. Most 20 perces szünet van. JohnB, JJ és Pope elmentek a büfébe venni valamit. Kiara meg elvolt a barátnőivel. Én gondoltam kimegyek a folyósóra. Ott persze odajött hozzám két idegesítő csajszi. Mennyire nem bírom őket.

-Sziiaa. -köszöntek egyszerre.

-Sziasztok.-köszöntem.

-Olyan rég beszéltünk, mesélj hogy vagy na?-kérdezte az egyik nyávogós hangon.

-Jól vagyok köszi.-mondtam.

-Amúgy lenne egy kérdésem, azzal a helyes pasival tudoood, ismered őt, a bátyád legjobb haverja.-mondta az egyik.

-JJ ?-kérdeztem unottan.

-Aaaz, igen! Na szóval alakul valami köztetek vagy mii?-vigyorgott.

-Nem..-mondtam.

-Akkor jó! Velem jobban összeillene, nem?-vigyorgott a csaj a másik csajra nézve.

-De, de azért velem is. Na és a bátyád sem rossz.-vigyorgott a csaj.

-JohnB-nak barátnője van.-mondtam.

-Jaj tudom az a szőke barbie kurva.-mondta a csaj.

-Ő Sarah és nem kurva ellentétben..-mondtam volna ki de inkább megálltam, nem akartam veszekedést.

-Mindeegy is.-mondta a csaj.

-De Steeph, a pizzán is van gomba úgy is leszeded, nem baj az ha barátnője vaan.-mondta a másik csajszi.

Mekkora egy...hú..

-Próbálkozzatok csak.-kuncogtam.

-Mindegy, a JJ is megteszi. Láttad milyen kigyúrt a felsőteste?-vigyorgott a csaj.

-Jezusom.-mondtam és bementem az osztályba. Hagyom inkább őket, nem szeretek a legjobb fiú haverjaimról ilyeneket beszélni. Bár...igazuk volt. Na jó! Elég!

Pár perc múlva csak annyit láttam, hogy JJ és a csaj sétál be az osztályba kézenfogva.
Mi van ?

Amint JJ megpillantott engem, elengedte a csaj kezét.
Mi a f.

Én felálltam és JJ mellett direkt kisetáltam az osztályból. JJ meg utánam jött.

Bementem a wcbe, ő meg utánnam jött a lány wcbe, ez hülye...

-Janet.-szólt utánnam.

-Mi van JJ?-kérdeztem idegesen.

-Veled mi van?-kérdezte.

-Hogy velem mi van?-néztem a szemébe.

-Igen.-mondta.

-Semmi.-mondtam és elnéztem.

-Semmi?-kérdezte.-Ez nem úgy látszott.

-Miért szerinted mi bajom van JJ?! Szerinted jó kedvel végignézem azt, hogy egy másik lánnyal kézemfogva sétálsz?!-kérdeztem idegesen.

-Mi van ezzel?-kérdezte.

-Jézusom, hagyjuk, jó?-kérdeztem és kiakartam menni a wcből de visszahúzott magához. Ekkor bejött az a  csaj a vécébe akivel fogták egymást kezét.

-Itt meg mi folyik?-kérdezte a csaj.

JJ elengedte a kezem.

-Semmi.-mondta.

-Nézd, itt a barátnőd.-vágtam egy kamu mosolyt.

-Barátnője? Dehogy vagyok az.-mondta a csaj.

-Hűha, akkor?-kérdeztem idegesen.

-Nem vagyunk együtt.-mondta JJ.

-Gratulálok.-mondtam és kijöttem a vécéből.

Nem értem JJ-t. Minden második lánnyal fogják egymás kezét és úgy tesznek mintha együtt lennének, miért csinálja ezeket?!

Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora