20. rész

1.7K 71 2
                                    

Ránéztem JJ-re. Nagyon aranyosan aludt. Leültem a JJ melletti ágyra és elkezdtem telefonozni. Pár másodpercen belül JohnB mellém ült.

-Mit csinálsz?-kérdezte tőlem.

-Semmit, unatkozom.-mondtam.

-Az nem jó.-mondta JohnB.

-Ja.-mondtam.

-Nem vagy ma túl beszédes hugi.-mondta JohnB.

-Fáradt vagyok.-mondtam.

JJ elkezdett ébredezni.

-Valaki nem adná ide a telefonom?-kérdezte félig aludva JJ.

-Odaadom. -mondtam.

JohnB felállt és kisétált a szobából.  Pope volt még a szobában rajtam és JJ-n kívül, de ő telefonozott.

Én elvettem JJ telefonját és felmásztam az emeletes ágyára, és odaadtam a telefont neki. Ő viszont megfogta a csuklóm és magához húzott.
Én nagyon meglepődtem.

-Nézzünk Tiktokot. -mondta s lefeküdtem mellé az ágyba és bekapcsolta a telefonját.

De a Tiktok helyett a chat fejekre ment rá. Elolvasta az üzenetet, ami attól a két csajtól jött.

-Pff. -mondta JJ és kilépett a beszélgetésből.

-Nem írsz vissza nekik?-kérdeztem.

-Nem. -vont válat, majd megnyitotta a Tiktokot.

Egy darabig néztük a Tiktokokat, de nagyon álmos lettem. Nem akartam elaludni. Próbáltam figyelni a tiktokokat de hiába...asszem bealudtam.

JJ szemszöge:

Janettel néztünk tiktokokat, amikor arra lettem figyelmes, hogy Janet feje a vállamon van. Ránéztem. Nekem dőlve elaludt. Istenem milyen aranyos..
Gondoltam a félkarommal átölelem, így is tettem. Magamhoz húztam és úgy hagytam, hogy aludjon tovább. Olyan édesen szuszog. Nem folytattam a Tiktok nézést egyedül. Megnyitottam a snapet és muszáj volt megörökítsem ezt a pillanatot. Lefényképeztem magunkat. Persze, nem küldtem el senkinek, csak magamnak akarom, hogy legyen meg..

-Tesó, ti meg?!-kérdezte kuncogva Pope.

-Elaludt na.-mondtam.

-De romantikus egyelek meg.-kuncogott Pope.

-Mi romantikus?-jött be a szobába JohnB.

-Nézd meg a húgod.-kuncogott Pope.

JohnB felnézett ránk.

-JJ, mi folyik itt haver?!-kérdezte idegesen JohnB.

-Semmi, csak szimplán elaludt.-mondtam.

-Mikor vallod be neki, hogy tetszik neked?-vigyorgott Pope.

-Pope, miről beszélsz?-kuncogtam.

-Haver, látszik rajtad, és Janeten is, tetszel neki.-kuncogott JohnB.

-Nem hittem volna, hogy ezt mondod.-mondtam.

-Pedig én is shippellek titeket.-vigyorgott JohnB és kiment a szobából.

-Na haver, szedd fel a csajt.-kuncogott Pope.

-Kuss. -kuncogtam.

Janet szemszöge

Arra ébredtem, hogy nem a saját ágyamban vagyok. Valaki van mellettem. Óvatosan kinyitottam a szemeim. Jézusom, ez JJ. Hogy kerültem ide? Jaj, várj, Tiktokoztunk és bealudtam, szuper. És most JJ vállán van a fejem, ő meg magához ölelt. Mint két szerelmes pár te jó ég. Óvatosan felvettem a fejem.

-Szia. -mosolygott JJ.

-Öhm. -azt sem tudtam, hogy mit mondjak.-Bocsi, nem akartam elaludni.

-Semmi baj, aranyosan alszol.-mosolygott.

-Túl aranyosan is JJ számára.-szólalt meg Pope.

Öhm mi?..

-Jaja.-mondta JJ.

-Hát öhm én most megyek, még kell  tanuljak is.-mondtam és leszálltam az ágyról és kimentem a szobából.

-Zavarba hoztad.-kuncogott Pope.

-Meglehet.-kuncogott JJ.-De akkor is cuki volt.

Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Onde histórias criam vida. Descubra agora