Másnap bementünk a suliba. Már mindenki tudta az igazat, azt is, hogy Elena talált ki mindent. Végre..
JJ elment a büfébe, én meg elindultam a vécére.
-Szia.-köszönt nekem egy hang.
Megfordultam és Benjamin állt előttem.
-Szia.-köszönten én is.
-Sikerrel jártatok, örülök nektek.-mondta s közben a szemembe nézett.
-Igen, én is örülök. Mi lesz Elenával?-kérdeztem.
-Nem tudom. De tuti büntetést kap. Ez van, ő kereste a bajt.-mondta.
-Úgy van.-vontam válat.
-És ti..JJ-vel, minden rendben van köztetek?-kérdezte.
-Persze.-bólintottam.-Miért?
-Csak úgy. -mondta.
-Értem, nekem most mennem kell.-mondtam.
-Rendben. Majd beszélünk.-mondta azán elmentem a vécére utána meg vissza az osztályba.
Aztán eltelt a nap. Nap végén hazafele indultunk JJ-vel, amikor Elena jött szembe.
-Gratulálok. Vesztettem.-forgatta a szemeit Elena.
-Jól mondod.-mondta JJ.
-Ne merészelj újra közénk állni, megértetted?!-kérdeztem idegesen.
-Hát hogyne.-mosolygott gúnyosan Elena.
Aztán otthagytuk, nem akartunk balhét.
Pár hónap múlva...
Vége a tanévnek. Június van. Kezdődik a nyár. Az év legjobb 3 hónapja. Júniust vártam egész Szeptembertől.
Végre eljött és 3 hónapig nem kell bejárni a suliba. Az osztályban én lettem a második tanuló. Az első tanuló egy csaj volt, őt nem tudtam megelőzni.Most jelenleg otthon vagyunk. JJ is velem van és a többiek is. Kiara és Pope alakuló kapcsolatban vannak. Nem mondható komolynak. Látszik rajtuk, hogy szeretik egymást, de elvileg nincsenek együtt. Sarah és JohnB azóta is együtt vannak és nagyon jó látni, hogy szeretik egymást. Azóta JJ egyszer ment vissza az apjához, beszélgettek kicsit aztán eljött, nem verte meg az apja JJ-t hála Istennek akkor. Most meg nyár van. Élvezzük ki!
-Janet, nem megyünk el valahova?-jött be a szobánkba JJ.
-Hova?-kérdeztem.
-Bárhova csak legyünk kettesben.-mondta.
-Rendben van.-mosolyogtam.-Várj meg, amíg elkészülök.
-Okés.-mondta és kiment a szobából.
Én hamar elkészültem a hajam begöndörítettem majd lementem és elindultunk JJ-vel.
STAI LEGGENDO
Életem Sneciként ||BEFEJEZETT||
FanfictionMi lenne ha John B. Routledge-nek lenne egy húga? Ebben a story-ban kiderül. Tartalom: A 16 éves Janet Routledge a Snecik közé tartozik azóta, amióta a bátyja, John B. is. Az 1 év korkülönbség nem számít náluk, mivel Janet is ugyanolyan jól kijön a...