JohnB, Kie és Pope hamarabb elmentek a suliból, valamit el kellett intézzenek.
Amikor eljött a 3 óra, JJ megvárt s ketten indultunk el a sulitól.
-Öhm JJ, megvársz amíg bemegyek a wcre?-kérdeztem.
-Persze, menj csak.-mondta s bementem a lány vécébe, JJ meg kint megállt megfogva a táskám s a kabátom.
De pont mikor mentem be a vécébe, akkor jött ki a ribi. Direkt megnéztem, hogy hozzaszóle JJhez, de ez annál rosszabb volt, amit csinált.
Odament és félig megölelte.
-Holnap tali JJ, ja és holnap kávézunk, nem mondhatod vissza!-mondta a csaj.
-Majd meggondolom.-felelte JJ aztán a csaj elment. Én végeztem s kijöttem.
Elvettem JJ-től a kabátom s a táskám s elindultunk hazafelé.
-Nem is mondtad, hogy van barátnőd.-szólaltam meg halkan.
-De hát nincsen.-mondta JJ értetlenül.
-JJ, nem kell tagadd, sokáig.-mondtam, de csak azért mondtam, hogy lássam, hogy hogy reagál.
-Janet, Elenára gondolsz?-kérdezte.
-Igen, Elenára.-mondtam.
-Pont ő lenne a barátnőm?-kérdezte JJ.
-Miért, mi baj van vele?-kérdeztem.
-Tudod jól, hogy csak megbaszni akarják őt, senki sem akar vele komoly kapcsolatot. Egy ribanc.-kuncogott JJ.
-Ó, akkor te is csak egy kalandot szeretnél vele?-kérdeztem halkan.
-Nem akarok én tőle semmit, ő nyomul rám folyton, gondolom láttad.-mondta.
-Láttam...De elmész vele kávézni.-mondtam.
-Nem megyek el vele.-mondta.
-Azt hittem, hogy elmész..-mondtam halkan.
-Dehogy, nekem más tetszik és azt hiszem vele komoly kapcsolatot szeretnék.-mondta JJ.
-Tényleg? És ki az?-kérdeztem.
Mi van? Tetszik neki valaki. Oh...
De mi bajom van?! Azt csinál amit akár az életével, semmi közöm hozzá...-Nem mondom el a nevét.-kuncogott.
-Ne már JJ, legjobb barátok vagyunk.-mondtam.
-Majd ha összejövünk, akkor elmondom.-mosolygott.
-Összejövünk?-kérdeztem.
-Mármint a lánnyal, aki tetszik.-mondta zavartan.
-Gondoltam...-mondtam halkan.
Aztán hazaértünk. Én egyenesen a szobámba mentem és bezártam az ajtót. Egyedül akartam lenni. Nem értem miért érintett ilyen mélyen az, hogy JJnek tetszik valaki.. Nem tudom mit érzek, de azt hiszem, hogy kezdek valamit érezni iránta...
Felfeküdtem az ágyamba, s elkezdtem sírni. Csak sírtam és sírtam. Nem tudom mi bajom, de jól esett, hogy ki tudtam adni ezt magamból. Hülye vagyok de nagyon... Hogy szerethettem bele a legjobb barátomba?!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem Sneciként ||BEFEJEZETT||
FanficMi lenne ha John B. Routledge-nek lenne egy húga? Ebben a story-ban kiderül. Tartalom: A 16 éves Janet Routledge a Snecik közé tartozik azóta, amióta a bátyja, John B. is. Az 1 év korkülönbség nem számít náluk, mivel Janet is ugyanolyan jól kijön a...