48. rész

1K 30 0
                                    

Ezután felmentem a szobámba. Úgy döntöttem gyorsan hajat mosok, mivel már nem néz ki nagyon jól a hajam.

Kb 20 perc után be is fejeztem. Most állhatok neki kivasalni. Igen, hullámos hajam van és nem nagyon szeretem hullámosan, mindig kivasalom.

Szóval neki is álltam vasalni. S közben hangosan zenét hallgattam. Már majdnem készen voltam amikor egy ajtócsapódástól annyira megijedtem, hogy az ujjam beleüttem a forró hajvasalómba. JJ jött be az ajtón s kikapcsolta a zenét.

-Áuu..JJ, nem tudnál szebben bejönni ebbe a rohadt szobába?!-sziszegtem idegesen, mivel annyira fájt az ujjam.

-Miért? Mi történt?-kérdezte.

-Semmi.-hazudtam s elkezdtem kicsit rázni a kezem mivel azt sem tudtam, hogy mit csináljak, annyira rossz érzés volt.

-Elégedted?!-kérdezte idegesen JJ.

-Nem, mindegy.-mondtam.

-Hadd nézzem.-jött oda hozzám és leült mellém az ágyra.

Odanyújtottam a kezem, ő pedig szemügyre vette.

-Hozok egy sebtapaszt.-mondta.

-De nem kell.-mondtam.

-Sss.-mondta s kisietett a szobámból.

Kis idő múlva már vissza is érkezett és rátette az újjamra a sebtapaszt.

-Köszönöm.-mosolyogtam.

-De ugye nem fáj?-kérdezte.

-Csak egy kicsit.-mondtam.

-Egyébként gyönyörű a hajad.-mosolygott.

-Dehogy..-mondtam.

-Hidd el, ha én mondom.-mondta s megcsókolt.

Másnap az iskolában:

Már 10 óra volt és nem találkoztam Elenával..
Ó te jó ég..biztos, hogy már az egész iskola rólam és JJ-ről beszél...

A helyemen ültem és telefonoztam, nem volt kedvem menni sehova ilyen körülmények között.

Egyszer csak bejött 2 fiú az osztályunkba és felém sétáltak. Ezek tizenegyedikesek.

-Hali Janet.-szólt hozzám a szőke hajú csávó.

-Sziasztok..-köszöntem halkan.

-Igaz minden? Jézusom Janet, azt hittem te jó lány vagy.-kuncogott a barna hajú.

-Miről beszélsz?-kérdeztem.

-A mozsdós sztoriról.-felelte.

-Nem igaz.-mondtam.

-Én is ezt mondanám.-kuncogott a szőke.

-Nem érdekel mit hisztek és, hogy mit pletykál rólunk az egész iskola az a r*banc miatt, szóval ha ennyiért jöttetek, akkor el is mehettek.-mondtam flegmán.

-Szóval csak pletyka?-kérdezte a szőke.

-Ühüm.-bólintottam.

-Mindig is utáltam a csajt.-forgatta a szemeit a barna hajú és indultak volna ki a teremből de megszólaltam:

-Kit? Engem?-kérdeztem, erre megálltak és rámnéztek.

-Nem téged, hanem Elenát.-mondta q barna.

-Jaa, ő már csak ilyen, de úgy is rólam és JJ-ről beszélnek a suliban..-mondtam.

-Ne aggódj, mert kiderül az igazság.-mondta a szőke.

-Hát ajánlom is.-mondtam.

-Egyébként Adorján vagyok.-mondta a barna hajú srác, vagyis Adorján.

-Én Áron.-mondta a szőke.

-Örülök, hogy megismerhettelek.-mondtam.

-De..JJ-vel együtt vagytok?-kérdezte Adorján.

-Igen.-bólintottam.

-Sokáig.-mondta Áron.

-Köszönjük.-mosolyogtam.

Aztán bejött pár fiú osztálytársam és odamentek Adorjánék hozzuk beszélni.

Én meg kimentem a folyósóra.




Életem Sneciként                  ||BEFEJEZETT||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora